Mets

LUGEJA KÜSIB: kas Euroopa Liit tahab ahju kütmise päris ära keelata? (116)

LISA KOMMENTAAR

Ja30. juuni 2022, 19:22
Kui keelatakse siis omad eestlased käivad kontrollimas110% täpsusega, sama oli EU algaastatel. Eestlane on olnud eluaeg pugeja ja pealekaebaja
Keeld kui kontrolli vahend19. juuni 2022, 23:31
EU on sotsialistlik-utopistlik projekt. Sotsialistlik käitumisviis on alati olnud KEELD. Kui miski sotsialistile ei meeldi, siis tuleb see ära keelata. Normaalne oleks inimest kallutada ise otsust tegema, näiteks läbi maksupoliitika, kuid sotsialismuses nii ei saa. Sotsialist keelab, poob ja laseb. Tänaseks ei näe vaid pime, et EU Komisjoni selge suund on rahvusriikide likvideerimine ja kohalikud Eesti poliittegelinskid ei lähtu mitte Põhiseaduse vaimust ega elanikkonna huvidest või riigi suveräänsusest, vaid EU direktiividest ja iseenda heaolust. Ruulib rumalus...
19. juuni 2022, 18:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Jurakas19. juuni 2022, 19:20
LoIIid on erilise (loodus)kaitse all! K.a.tsensori erilise kaitse all! Varsti kaob see kommentaar ära!
XXX19. juuni 2022, 22:19
Lugupeetud XXXX, loe ennem artikkel läbi, kui lahmid pealkirja nähes igasugust oma taset paberile ... Ja kui siis ka aru ei saa, millest jutt on, siis palun ära ennast ülesse poo vaid mine kooli... tohman!
xmx19. juuni 2022, 18:03
Mida päev edasi, seda rohkem ma igatsen taga 80-ndaid.
Jah19. juuni 2022, 18:15
on8. juuli 2022, 00:13
60-dad ka head olnud- kuldne kooliiga kus september algas kartulipõllul ja oktoobrist õppima alles..kui lapsepõlvest meenuvad vaid head mälestused, on kõik ok. Töö on kõige alus ja lapselapsed elujätk- õpetage neid kuniks jaksu on.
xxxx19. juuni 2022, 17:42
Euroopa liit sõidku peesse,enamus imimesi seal ei tea mis asi ahe ja puupliit ongi.Parajad irvhambad.
Jurakas19. juuni 2022, 17:35
Asi ei parane enne, kui rohelised on kinnimajja pandud! Krt! Seal on nad samamoodi rahva kukil! Aga soovitust, mida nendega ette võtta, et neist ka kasu oleks, ei tohi kirjutada! Tsensor ei luba!
Jurakas19. juuni 2022, 17:23
Sõnaühend " a h j u küt m i ne..." on juba tsensuuri poolt ära keelatud!!! Kaugel see päriskeeldki enam on!
Aga19. juuni 2022, 17:32
küta pliiti, saab ka sooja. ;)
Jurakas taastab kommentaari19. juuni 2022, 17:20
Oravad tekitasid seaduse, et: Kui Sul on rohkem kui ühe talve puud kuuris, siis oled krdi kulak ja Kat ku Ka võib saata mausritega komissarid-oravad Sult ülejäänut ära rekvireerima! Sama siis, kui Sul on rohkem kui ühe nädala toiduvaru! Mistõttu ärge imestage, kui a h j u küt m i ne ära keelatakse. Seejärel söömine kah!
No19. juuni 2022, 17:42
loe veelkord seda talve puude seadust. Kirjas ,et kohapeale maetakse.
....19. juuni 2022, 17:16
Side kontroll. Kas tsensor on bloki pannud?
Sellest19. juuni 2022, 17:13
liidust tuleb ruttu lahkuda,see keelab ka varsti hingamise.Sissehingamine maksuline ja väljahingamiseks peab ostma CO kvoodi.
19. juuni 2022, 16:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Selles probleem ongi19. juuni 2022, 16:57
et venelane on igal pool elanud ja nüüd arvab et need on kõik tema maad. Venelane teadku kus on venelase koht ja ära himusta võõrast maad.
to to hetkel19. juuni 2022, 16:52
Pigem ikka Brüssel, Saksa , Austria roheliste rõhuga . Saksamaal , Austrias ja Luxemburgis on rohelised valitsuses ja nad istuvad ministrite toolidel . Ehitavad oma tuulikuid terve maa ja looduse täis .
Et19. juuni 2022, 16:31
Sellest imbedsillsest liidust tuleb välja astuda, enne kui see kõike ja kõiki pole ärakeelanud.
Võib välja astuda19. juuni 2022, 16:52
ka natost võib välja astuda. Võid 3 korda arvata, kes siis siia kohe asemele tulevad.
@BUH19. juuni 2022, 17:11
Soomlastel oli Karjala, eestlastel setomaa koos Petseri linnaga ning Narva taga veel osake ingerimaast. Huvitav, kes need okupeeris. Kas NATO?
@buh19. juuni 2022, 17:24
XII sajandil elas Novgorodi maadel palju tšuudide (eestlaste) perekondi. Äkki me peaks hakkama oma maid tagasi nõudma?
KJ19. juuni 2022, 18:38
ÄTT BUH ! UGRI MARID TULID UURALITEST ÜLE RUSI ALADE! NAD SEGUNESID VENELASTEGA SEAL ELAMA ASUDES! OSA PÕGENES NOVGORODI JA PIHKVA ALADELE ,ET PÄÄSEDA TAANLASTE,SAKSA ORDU...ORJUSEST!
ätt KJ19. juuni 2022, 19:19
Omal ajal käis Lembitu malevaga Pihkva maadel ja tõi noori mehi orjadeks ning tüdrukuid sõjameestele mängukannideks. Ja üsna hiljuti, 1919 aastal võttis eesti kindral Laidoneri juhtimisel Pihkva oma valdusesse ja hoidis seda 3 kuud, lõpuks andis vabatahtlikult venele tagasi. Nii et pane karp kinni ja kobi oma mädanennud russiasse tagasi.
Jurakas to @BUH täna 17:1119. juuni 2022, 19:28
Tsiteerin: "Soomlastel oli Karjala, eestlastel setomaa koos Petseri linnaga ning Narva taga veel osake ingerimaast. Huvitav, kes need okupeeris. Kas NATO?" Petserimaad ja Ingerimaad on (h)ooravad tahtnud juba mitu korda Venemaale ära kinkida! NEED ON SIIAMAANI DE JURE ALLES AINULT TÄNU PUTINILE, kes sellist "kingitust" vastu võtnud ei ole! S.t. et Putin on rohkem eestimeelne kui reffide-globalistide partei-valitsus! Venemaaga liitsid need alad kommunistid, mitte venelased! NB! venelane ja kommunist on kaks eri asja!
19. juuni 2022, 16:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Sest see on kommerts!19. juuni 2022, 17:27
Enamus lõkkeid on ju TASULISED! Toovad (h)ooravatele ja nende sõpradele nutsu sisse! Ja käibemaksu lisamaksu kilekottidesse!
paks rahu19. juuni 2022, 16:17
Saksamaa käivitab omi söeelektrijaamu, nii et meilgi ammu aeg põlevkivi peale tagasi minna ja Eesti elanikele odav elekter kindlustada. Rohepöördega jätkamine tähendaks totaalset majanduskrahhi ning nälga/vaesust. Mets on eestlase kasukas nagu vanarahvas ütles.
Rahu nimel Koogutajad19. juuni 2022, 16:33
Unista , aga Kallas koos oma companiiga ei lõhu truudust EL - le . Hoiavad oma rohepöördest kinni , et mitte Brüsselis paharettide nimekirja sattuda nagu seda on näiteks Ungari oma kainelt mõtleva Orbaniga .
Bilanss19. juuni 2022, 15:59
Kellel on ahi ja pliit, sellel kasvab ka suur aed, maal lisaks põllud ja mets, kus puid-põõsaid märksa rohkem kui nende korstnasuitsu co2 neutraliseerimiseks kulub. Ahju- ja pliidiomanikud ei saasta kedagi. Lisaks on puutuhk väärt mullaparandaja.
nujah19. juuni 2022, 15:50
Kui lõunapoolsed riigid keelavad ahjukütte, siis nii ongi, kolhoosivärk. Tenerifel pole mingit küttekatelt vaja ja neile arusaamatu, miks me õhku saastame...
nõus,1. juuli 2022, 08:46
Lõunapool tuleb keelata õhukonditsioneeriminen kui ropult keskkonda reostav ja kliimat üles kuumendav tegevus.
xmx19. juuni 2022, 15:20
Ahjud ja pliidid.kaminad on tegelikult meie julgoleku -garantii.Vähemalt Võru inimestel peaks veel meeles olema, kui ühe tuulisema ilmaga jupp plekki traatidesse lendas ja pool kagu-eestit pimedusse mattus.Minu küsimus kõigile--mis hakkab toimuma siis, kui rivist kukub välja Narva elektrijaam ja samal ajal juhtub kuskil veel midagi aga akna taga on talv oma hiilguses?Ma arvan,et ka siis suudan mina paljudele tagada sooja toa, pesemise ja tualeti.Paljud ka seda suudavad?
Hetkel+ 35 , 5 kraadi19. juuni 2022, 15:46
Kliimaaktivistid , ökotürannid , rohelised jalgratturid tulevad enamus Kesk - Euroopast , nende „ Mekaks „ on Saksamaa , Austria , Luxemburg . Siin on väga kuumad suved , soojad talved ja nad mõtlevad , et igalpool in selline kuivus , kuumus . Ükski uudiste kanal ei rääkinud siin krõbe külmast talvest Skandinaavias ja Balti riikides . Siinsed rohelised ei suuda uskuda , et kusagil,on ka miinus kraadid .
to hetkel19. juuni 2022, 15:56
Eks nii lähebki, kreeklased- hispaanlased keelavad ahjukütte EL- s, milleks õhku saastada...
buh19. juuni 2022, 14:57
ennem hävitab meid Euroopa liit, kui neid ahjud, selist Euroopad ei tahnud keegi, Euroopa liit hullem kui Venemaa, Euroopa liit varsti põlveli maas kül me näeme seda kui hakkavad rahutused tulema, sest lääheb veel hullemaks
@buh19. juuni 2022, 15:19
@buh19. juuni 2022, 15:58
Vene koolides vist ei õpetata sõna aborigeen tähendust. Aborigeen=pärismaalane. Loomulikult on eestlased omal maal pärismaalased.
Meeldetuletus!19. juuni 2022, 14:52
Järgmise aasta märtsis ju saame jälle hääletada, keda me ennast kurnama lubame. Nii, et praegu juba aeg mõtlema hakata, kas oravate programmeeritud e-valimised või omal tahtel paberhääletama. Valik on sinu, rahvas.
Meeldetuletusele19. juuni 2022, 15:58
Kindlalt 👍👍👍.
Ammu sellest aru saanud19. juuni 2022, 14:51
Boris Johnson , ütles , et Eurovision peaks kindlasti Ukrainas toimumas , kuna Kiiev on TURVALINE ja FANTASTILINE koht . Ongi fantastiline , telekas näidati , sellised uhked tänavad ja ehitised , miks küll põgenikud seal majutust ei leidnud , ei leia . Härra näitleja on vastuse võlgu heausklikele abistajatele , miljonite saatjatele .
🎤🥁🎸🎼🎹19. juuni 2022, 15:11
Miks miinused , Johson lisas , et ka mõni teine turvaline linn , tal on õigus , sest enamusest enam Ukraina piirkondadest on täpsel sama kenad ja ohutud kui aasta tagasi . Mõni on kohe igavseks omale pähe raidunud , et terves Ukrainas on sõja moodi olukord .
Alles viimase ööpäevaga19. juuni 2022, 16:28
lasid venelased Kiievi suunas raketi, mille õnneks ukrainlaste õhukaitse alla tulistas, aga õhukaitse ei suuda ka kõiki rakette alla tulistada. Kas ju kuhu need venelaste raketid lendavad, sõltub venelaste tahtest, kuskil pole seal 100% turvaline.
Jurakas19. juuni 2022, 19:35
Ukraina linnade hotellidesse saab tube broneerida. Ning selliseid kohti on hulgem. kes ei usu, kontrolligu ise üle! Millegipärast aga ei läinud ukrid nendesse hotellidesse, vaid tulid pribaltika (k.a. eesti) omadesse!!! Sest seal tuleb maksta, siin on tasuta! Ning mitte ainult hotellituba!!!
part19. juuni 2022, 14:49
alati tuleb võimalusel enda puud kütta, aga asjamehed ei lasknud arvama.
vaene penskar19. juuni 2022, 16:31
kõigil ei ole oma puid, ma pole juba viimased 3 aastat jõudnud neid osta ja mis hinnad veel täna on. Õnneks puitbrikett on natuke soodsam, aga ka nende hinnad on tõusnud viimase aasta jooksul kordades, pension aga mitte nii palju.
kust19. juuni 2022, 14:42
ma need küttepuud võtan,kui pakkujaid pole?mis toimub?
xmx19. juuni 2022, 21:26
...anna teada kas soovid kuivi või kuivatad ise? Kogus märgi ka ära(saame hakkama)
19. juuni 2022, 14:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Piuks19. juuni 2022, 16:28
Lapsekene, õpi palun koolis kriitilist mõtlemist, ära jäta reedeid vahele. Ideoloogilised aktivistid kasutavad vähese elukogemusega toetajaid ära oma hüvanguks - ja kui sul süda sees, siis sa ei taha teenida kaasinimeste hukatuse pealt.
Täpselt,19. juuni 2022, 16:34
üldse tuleks igasugune kütmine keelustada ja kui inimesed surevad külma kätte, siis väheneksid keskkonnaprobleemid?
xmx19. juuni 2022, 14:14
On selline ütlemine---elada on hea aga hästi elada on veel parem.Valik peaks olema meie teha.
Saadame p.... löpuks selle liidu19. juuni 2022, 13:57
Miks peaks eesti kogu aeg mingitesse ahistavatesse liitudesse kuuluma. Eelmises ei saanud valismaale reisida, polnud sonavabadust. Nyyd reisi kuhu tahad, aga sonavabadusega on ikka kööga ja raha ka nagu ei ole.
on võimalik eri hinnangud ka19. juuni 2022, 14:46
Aga saadad ka praegu kõik liidulased p tähega kohta. Vaba dus täiesti olemas vabalt minna ise kaigale poole. Igal maal ei saa sedagi vabalt teha mida hetkel toimetad nyyd igal pool.
Jurakas to on võimalik eri hinnangud ka täna 14:4619. juuni 2022, 19:41
Ah et vabadus täiesti olemas vabalt minna ise igale poole??? Aga kui raha ei ole ega tule??? Kui on ainult külm ja nälg? Eks Sa mine! PS. Haiseb (palga)küüditaja-küüditamise järgi!
Tuleb19. juuni 2022, 13:33
hakata sibulakottidega kütma, neid on meil rohkem kui metsa.
Ukrainas toimub19. juuni 2022, 13:31
massiline õhukvaliteedi rikkumine. Ilmselt rikuvad seal heitnorme mõlemad osapooled. Miks euroopa rohelised selle koha pealt silma kinni pigistavad ega käi reostajaid trahvimas või korrale kutsumas. Naaberriike kiusavad ahjudega kütmise pärast.
Lisan juurde toimub19. juuni 2022, 13:54
Mitte ilmselt , vaid kindlasti mõlemad pooled ja ma ei taha nendest mõlemast enam midagi kuulda . Terve Euroopa elamine - olemine on pea peale pööratud mingi Ida - Ukraina pärast .
@Lisan juurde toimub19. juuni 2022, 14:47
Lugesin kunagi salmikest: Annad kuradile sõrme, võtab ära terve käe. Annad Venemaale Narva, võtab ära Sillamäe. Oled kindel, et Venemaa oleks piirdunud ainult Ida-Ukrainaga, kui Ukraina oleks selle loovutanud.
To hommikune uudis19. juuni 2022, 13:18
Saksamaa ei alusta söega KÜTMIST , vaid söe kuumuse jõul ELEKTRI energia tootmist. Söe kuumusega pannakse turbiinid tööle ja turbiinid toodavad elektri energiat . Sütt kavatsevad nad osta ja transportida Kolumbiast . Täna hommikused uudised otse Saksamaalt .
Smv19. juuni 2022, 13:17
See artikkel ja euro tahe on üks haige möla.
RS19. juuni 2022, 13:15
Elagu liberaalne Lollidemaa !
U.19. juuni 2022, 13:09
Ja proovi sa Rmk alalt üks oksaraag ilma rahata koju viia. Jube p e d e r a s t ia. Mis siin toimub!
meie kõik19. juuni 2022, 13:31
tahtsimegi sellist r i i k i
to:U19. juuni 2022, 16:05
Olen sellega nõus,huvitav on see,et metsas kukuvad haiged ja kuivad puud pikali,aga inimene ei saa neid isegi raha eest osta,ning endale kütteks teha.See on täiega imelik.
ja kes sul seal riigimetsas19. juuni 2022, 16:38
valvet peab, et ei saa oksaraagugi võtta?
Ääää19. juuni 2022, 13:06
Aa ga meil on siin talved kaaa!
Saastab.19. juuni 2022, 12:57
Jasnipäeval lõket teha ei tohi.
õige19. juuni 2022, 13:32
tuleb teha trahv 1000 ühikut
RÄÄGIME ASJAST (reformierakonnavädjateValedest19. juuni 2022, 12:52
https://www.mixcloud.com/raadiosaade/
Smv19. juuni 2022, 13:26
Hoiame euro õhu puhta, aga tsüklonid viivad selle minema ja toovad Aasia räpase asemele. Need rohetirtsud mingu kooli ja õppigu maailma kliimat tundma.. Euro bürokraatide möla rikub rohkem õhu kvaliteeti kui miski muu.
Asi19. juuni 2022, 16:40
pidi püksis olema, mis nad sellest kogu aeg räägivad?
Punamuts Suursots19. juuni 2022, 12:48
käsu korras koheselt lõhkuda kõik ahjud välja mis on piuduküttega, süsihappegaas väheneb koheselt üle poole
Jurakas vastab19. juuni 2022, 12:48
Jah, tahab küll! See kõik on ette valmistus selle läbi viimiseks! Nagu paljude teiste asjade puhulgi on olnud! Ainuke lahendus - rohelised ja CO2 kvootijad tuleb Maa pealt ära kaotada! A h j u! Sest ennekõike tuleb põletada selle jama süüdlasi, mitte süütuid puid!
Jääk Aru19. juuni 2022, 14:47
Kütteväärtus on liiga madal
Ants19. juuni 2022, 12:45
Kas kama pole mida üks rokane liit tahab?
19. juuni 2022, 12:43
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Lamemaalane19. juuni 2022, 13:35
mis nüüd saab , mul kahe ja poole aasta puud , kas tõesti KaKa saadab rekvireerima nagu 1949
19. juuni 2022, 12:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
loomulikult19. juuni 2022, 12:41
puit müüa kõik mis olemas ja kasvab kutuurriikidele nii väheneb CO üli suurelt
Küta19. juuni 2022, 13:17
siis bensiiniga,libedik.
tehnik19. juuni 2022, 12:03
ohtuleht.ee/723388/korstnapuhkija-kui-ventilatsiooniaugud-kinni-kaetakse-jaavadki-onnetused-juhtuma
xmx19. juuni 2022, 11:51
Hakkasin mõtlema,et Eestis toodetakse meeletus koguses pelletid ja briketti mis eksporditakse---kuhu?Kas venemaale?Kuidas Euroopas tohib puiduga kütta aga meil mitte?Kas me oleme järjekordselt püüdlikumad kui nõutakse?
Venemaale???19. juuni 2022, 12:13
Venemaalt ikka tuuakse siia puitbriketti, eelmisel aastal üks firma müüs mulle, briketi pakkide kaal oli 9-9,7 kg., jättis peenikest puru nagu tolmu, mida oli raske kokku pühkida, aga põles küll.
Hommikune uudis v.raadios19. juuni 2022, 12:14
Saksamaaa kavatseb taasalustada söe kütmisega.
Pellets 10 : 51 xmx19. juuni 2022, 12:33
Ei sugugi mitte Venemaale , vaid meile siia Kesk - Euroopasse , kus Herren und Damen oma kaminad ja ka küttesüsteemid talvel ( !? ) ( see olevat väga kliima sõbralik ) käiku lasevad ja sellega kogu naabruskonna täis tossutavad . Aknaid lahti teha ei saa , sest enamus päevast on udune ja õhk seisab kogu selle koleda suitsuga tihedalt , veel tihedamini ehitatud majade vahel . Eestis raiutakse arutult metsa maha , et siin nn öko elu elada ja kliima „ pioneerid“ olla . Kahepalgeline on kogu see Grün Öko jutt .
pidevalt kuumas hoida19. juuni 2022, 11:50
Tuleb ainult tuli küsimusel tuli all hoida
19. juuni 2022, 11:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kippar19. juuni 2022, 13:16
Hakake juba venemaale kolima jah
Riho19. juuni 2022, 11:34
Oleks tore kui eestis meie armsal kodumaal keelatakse kivisöega kütmine.Se oleks üli oluline kuna korstnast tuleb tohutu mürgist suitsu.Meil naaber kütab kivisöega linnas ja kogu meie pere paneb jooksu kuna pole võimalik hingata.Kaalume maja müümist.
läks nagu alati19. juuni 2022, 11:32
arvamus kadus kütmisest
see ongi19. juuni 2022, 13:38
ajakirjandus vabadus nagu praegu Venemaal
Tsitaat: Uno Trumm, ajaloolane, PM Ypsilonist:19. juuni 2022, 11:27
"Euroopa Liit oleks justkui Saksa-Prantsuse koloniaalprojekt, mille eesmärk on äärealade ressursside – tooraine ja inimeste – ärakasutamine metropoli huvides. Selles mõttes on Saksa raha paigutamine muuhulgas Eestisse investeering, mille eesmärgiks on rajada enam-vähem tsiviliseeritud infrastruktuur, mis võimaldab kohalikel omandada metropolis toimetamiseks sobilik haridustase, ideoloogia ja keel. Paremad ja edasipüüdlikumad lähevad Euroopasse ja integreeritakse koloniaalstruktuuridesse, teised saavad teha musta tööd, kõige hirmsamad jäävad eestlasteks... "
mida mö ga19. juuni 2022, 11:35
mingi õ huvõngutajast tu ulelipu sonimine.
@mögale19. juuni 2022, 13:55
ei ,sinust räägin tr ummike.
Kruusateed jäävad siis kruusateedeks19. juuni 2022, 14:12
Eesti võib iga kell sellest koloniaalprojektist välja astuda , keegi ei keela . Parem tegelikult kui Saksamaa EU - st ära läheb , st järgmisel päeval on see EU kaardimaja kokku kukkunud kes see teine ikka kogu seda jama üleval peab kui mitte suurelt osalt Saksamaa maksumaksjad . Võitjateks on sakslased , aga mitte need väiksed puu . ps. u . riigid .
19. juuni 2022, 11:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
oleks kajasid rohkem oleks suured vastukajad19. juuni 2022, 11:23
Müstilised võimed Kajal.
Liina19. juuni 2022, 11:30
Ükskõik kes pukis. Meil oleks endiselt sama olukord.
Justas19. juuni 2022, 11:00
Mida nahka? Mötleks inimesed tahavad põhjamaal sooja tuba? Ja mis tuba? Kuuse all peate elama ja karvad selga kasvatama. Euroametnikel häda mõistuse pärast.
Model19. juuni 2022, 10:55
19. juuni 2022, 10:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
keegi pole seganud avaldamast arvamust19. juuni 2022, 11:27
Mina käin iga päev avaldamas arvamust olukorrast riigis. Vahelduseks riigikogu arvamusavaldustele riigi viletsast olukorrast. Kuidas küll riigikogu suvel ilma teeb.
mis see ref siia puutub,19. juuni 2022, 12:19
kas arvad, et istuvad 24/7 siin ja kustutavad kommentaare? Avaldasin ka arvamust, saatsin ära ja ilmus isegi, aga kui läksin välja ja kohe uuesti avasin ÕL-li, oli kommentaar kadunud ????
buh19. juuni 2022, 10:52
euroopa liit tahab ahju kütmise keelata varsi olemegi nagu kuu peal seal ka pole midagi, vot see on euroopa liit kuhu meid kõiki lõksu suurutud
Reffid19. juuni 2022, 10:51
on keelanud arvamuste avaldamise. Politseiriik?
avaldame arvamust olukorrast riigis19. juuni 2022, 11:42
Vahelduseks riigikogu arvamusavaldustele riigi viletsast olukorrast
uku19. juuni 2022, 14:29
Haige inimene oled. Midagi pole sulle keelatud.
SinineSots19. juuni 2022, 10:37
käsu korras kohe lõhkuda kõik puiduküttel olevad ahjud , süsiniku tase maailmas langeks päevapelt poole võrra
metsa vend19. juuni 2022, 11:43
Mingem kohe metsa tagasi
Piuks19. juuni 2022, 10:34
Kas too kõrgeltkiidetud kliimaneutraalsus tähendab, et aastal 2050 ei tohi meie ilm enam erineda EU keskmisest või ei tohi meie oma ilmast enam välja teha?
kui edasi maid jagame19. juuni 2022, 11:44
Selleks ajaks ilma enam ei ole
JAH19. juuni 2022, 10:11
Käigu see euroopariik heasse kohta.Hullem kui kunagi varem ja nüüd NSVL.
volli19. juuni 2022, 09:49
Hirmus asi see euroopa liit
ütles kaval Ants19. juuni 2022, 11:45
Soojuspumpade ekspert.19. juuni 2022, 09:25
Kui keegi Jaanus mainib kasvõi korrakski õhksoojuspumpasid püsivaks soojuse allikaks, siis kriips peale sellele Jaanusele. Vastaku siis see Jaanus, kuidas köetakse õhksoojuspumbaga allapoole viiteist miinuskraade, saades veel tasuva energia kulu?
Jiulius19. juuni 2022, 12:25
Vastan jaanuse asemel.minul on umbes 100m2 põhiküte õhk-õhk soojuspumbaga. õige pumba korral on kasutegur -20kraadiga veel 1,5 kordne.ehk kõige külmemal ajal on olnud elektrikulu 1400 kw/h kuus.õhk-vesi süsteem hakkab miskipärast juba -10st madalamatel temperatuuridel elektriga lisa tootma.see ei ole enam kasulik kütmine.kogemusest ütlen et pumba otsimisel tuleks vaadata kasutegurit just -20kraadi juures.levinud odavatel aparaatidel on cop 4-5 ainult +7 kraadi juures ja miinustega kütab juba nagu tavaline el.radikas kilovatt kilovatiga.
Olgu nii, Julius!19. juuni 2022, 13:03
Aga püüa nüüd loodusseadusi järgida! Ükski õhk-õhk soojuspump ei anna pluss kasuteguriks miinus 20. juures! Nii nagu tavaline tsentrifuug veepump ei tõsta vett kõrgemale kui 19 meetrit. Julius! Siin on olemas loodusseadus, mille peab inimene ära õppima "Energia jäävuse seadusena"!
19. juuni 2022, 09:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
maailma tulevik19. juuni 2022, 11:47
Tuleb kuhugi siis teise kohta kuuluda suurde
xmx19. juuni 2022, 09:07
Puudega kütta ei tohi aga pelletiga võib.
uku19. juuni 2022, 14:28
See on rahva jutt, et puudega kütmine on keelatud. Jah, on olnud igasugu nõuandjaid, aga milleks meil omal pea olemas on? Meil eestiaegses majas on kõik ahjud alles ja keegi pole käskinud neid välja lõhkuda.
xmx19. juuni 2022, 16:57
to uku.Kannata natuke --küll sügisel tuleb ka käsk (kui koroona kõike ära ei riku).
kütja19. juuni 2022, 08:47
aga oleks tore, kui pakutaks alternatiivi hirmkallile elektrile
Tölpa19. juuni 2022, 09:27
Alternatiiviks on odav elekter, aga siis jääks eesti energia oma mega kasumist ilma. Kuna eesti energia on riigi ettevõte ja kasum läheb riigile, sisi ei saaks enam ministrid miljoneid nii palju tuulde loopida nagu nad praegu teevad.