Ilm

Miks me ei ole kohanud maavälist elu? (87)

LISA KOMMENTAAR

13. aprill 2019, 20:45
Olete näinud kaheksakümnnendatel tehdud seriaali V
no10. oktoober 2014, 09:52
kes siis tahaks... siin polegi midagi mõelda. õige otsus meiega mitte kohtuda.
Neh6. oktoober 2014, 21:04
Tubli, moderaator? Lase läbi sellised kommentaarid nagu 23:03 ; 23:05 jne. Kui kommentaaris on natuke rohkem mõtet siis mis alustel Sa selle kustutad? Kelle s oovitusel? Jäägu see Su südametunnistusele. Järgmine kord pöördun toimetusse.
rasputin6. oktoober 2014, 03:58
tuleb suitsetada seda kraami mida ma seltsimees putinile saadan, siis naeb nii ufosid kui fasiste.
täpselt nii5. oktoober 2014, 21:30
UFO ehk tundmatu lendav objekt võib olla ka suvaline ese,millega huligaanid kellegi akna sisse viskavad ja tundmatustlendavast objektist saabWKFO(well-known flying object) ehk tuntud landav objekt selle ülesleidmisel!
hmm... 5. oktoober 2014, 20:34
Kallid kommentaatorid.. Ufod ei ole tulnukad. UFO on unidentified flying object ehk siis tundmatu lendav objekt.
srtt5. oktoober 2014, 20:33
eks nad ikka ole ammugi meie hulgas !
srtt5. oktoober 2014, 20:33
eks nad ikka ole ammugi meie hulgas !
srth5. oktoober 2014, 19:18
Siin , ikka siin on nad ammugi !!!
irrw5. oktoober 2014, 15:51
Nõdrameelset liiki tõenäoliselt jälgitakse nagu viiruste muteerumist laboris.
Loll5. oktoober 2014, 13:20
Mis on universumi taga , kas must auk ja kuhu auk viib , mis dimensiooni
Uno5. oktoober 2014, 12:02
Ufo´d on siiski olemas! Isiklikult nägin neid ja see mida ma nägin,sai olla vaid maaväline tundmatu objekt!:) Jaanuaris,pea kaks aastat tagasi reisisin ma suure Silja-S-laevaga Stockoholmi! Kell oli kusagil 22-23 vahel,taevas oli natukene pilves ja tähed särasid! Meie laevast umb..1km kaugusel sõitis paraleelselt Rootsi poole kruiisilaev(Tallink) ja laeva kohal,kõrgel taevas,liikus laeva kiirusega kaasa värvilistes tuledes objekt! kuna oli pime,siis paistsid ainult tuled,mis meenutasid ringikujulist karusselli! Seal oli näha valget...orantśi ja rohelist valgust! Kusagil kahekümne minuti pärast tuli suurema objekti juurde,teine,natukene väiksem objekt,millel olid ainult valged tuled ja nad seisid seal mõnikümmend minutid koos ja siis mingil hetkel nad olid seal kadunud! Kahjuks ei olnud kaasas videokaamerat ja ei saanud seda kõikke videopeale jäädvustada! Mobiiltelefoniga ei saa pidistada,ega filmida,kuna laev tuledes ja objekt oli kõrgel pimedas taevas!;)
miisuke5. oktoober 2014, 11:57
oma silm5. oktoober 2014, 09:33
Mina ka 35a ei olnud kohanud,aga 20 a. saan öelda,et olen kohanud. Peale ufode on veel palju asju,mida paljud inimesed pole kohanud. Hoidke silmad lahti siis näete. kui õnne on.
tony5. oktoober 2014, 09:31
ma olen Ansipit ja Ligi küllalt näinud ja Ärmal käinud
arvan ma5. oktoober 2014, 11:53
Mis sa nüüd! Neile,kes mugisevad siin kommide vahel,pole vist nii palju tarkust kaalutud,et sinna võetaks!
bn5. oktoober 2014, 09:21
Kõik teooriad võivad õiged olla. Ainult , et need teooriad saavad eksisteerida erimaailmades. Ja kui inimene tunnetab, et üks teooria on õige, siis on ta pärit sellest maailmast, kus see teooria kehtib.
bn5. oktoober 2014, 09:58
11- põhjus. Nad on sisse kolinud meie maailma, aga on peidus.
Me ei näe neid ringi kõndimas, sest nad elavad alles seeneniidistiku tasemel. Võõras keskkonnas enamaks arenguks julgus puudub.
wv5. oktoober 2014, 06:52
NIIKAUA KUI ON VIHA ,VIHKAMINE ,LIIGNE UUDISHIMU POLE VÕIMALIK JA LIIGA OHTLIK MEIEGA KONTAKTI LUUA . KUNA MEIE VÕIME NENDE TEADMISI KASUTADA NENDE ENDI JA KA TEISTE PLANEETIDE VASTU ... HETKEL OLEME ME NAGU RÖÖVIKUD PLANEEDIL KES HÄVITAVAD OMA JALGEALUST JA KUI MEIE PLANEET ON ENNAST AMMENDUNUD KOLIME ME NENDE TEADMISTEGA MILLE ME NENDEKÄEST SAAME EDASI TEISELE PLANEEDILE ET OMA LAASTAVAT TÖÖD JÄTKATA ..KAHJUKS POLE NAD SELLEST ERITI HUVITATUD ...MIKS NAD EI ÕPETA MEID ELAMA .. KÕIK MIDA NAD ON MEILE ANDNUD OLEME ME KASUTANUD 70% ENESEHÄVITAMISEKS JA 30% ELU EDENDAMISEKS .
pe5. oktoober 2014, 08:16
Miks nad ei õpeta meid elama - see tähendab järjekindlat vägivallatsejate ja egoistliku ilmavaatega isikute likvideerimist geenikogumikust. Meid ei jääks piisavalt,et inimkond edasi saaks areneda.
5. oktoober 2014, 02:51
kõigile polegi antud kohata nendega.
endal on 2 kokkupuudet lapsepõlvest. kusjuures ka füüsilised tõendid- 2 kuud püsis käel 3 täppi, nagu oleks kolme auguga nööbi põletus, mis järsku nende uuestinägemisel kadus. vahepeal sai isegi nahaarsti juures käidud ja igasugu möginaid täppidele määritud. ja siis nendega uuesti trehvates kadusid märgid üleöö.müstika või mis? usun küll, et seal kusagil on meist kõrgemalt arenenud eluvorm.
wv9. oktoober 2014, 16:08
mull oli nendega kokkupuude 1 ja jääb eluksajaks meelde
Miks me 5. oktoober 2014, 01:34
pole kohanud Jumalat, teda näost-näkku näinud?
pigem siiski on mujal kedagi veel....5. oktoober 2014, 00:54
arvestades taevakehade yyratut arvu, ei tahaks mitte kuidagi uskuda, et selles koiges ainult meie ainsana elutseme. pigem on mujal midagi veel. aga kui kaugel, mis kujul ja kas ning millal meie nendega kontakti saavutame ning mis oleks selle tulem, vot seda kyll ei tea pakkuda. aga kas me ikka soovik arenenuma tsivilisatsiooniga kohtuda? vbl nemad suhtuks samamoodi meisse kui meie suhtume teistesse nn alamatesse liikidesse oma planeedil. kasutame neid mitte just heaperemehelkult enda vajaduste rahuldamiseks. sellisel juhul oleks parem mitte endast rohkem arenenumate tsivilisatsioonidega trehvata. muidugi voiks ka loota, et nad on heatahtlikud. sellisel juhul miks mitte.....
jubedad5. oktoober 2014, 00:41
Jobid ja alaväärsuskompleksi põdevad orjad ikka enamus eestlasi... ala me ikka pole tulnukate tähelepanu väärt... kuskurat te teate mida need sitarattad kui nad olemas üldse on, ise väärt on või mitte, võib-olla on ilged moraalitud jätised, veel hullemad kui meie poliitikud?
utq5. oktoober 2014, 08:24
Ilmselt on neid palju; ilmselt on neil ka omavaheline kokkulepe vms., mis takistab neil piiramatut levimist ja mitte-nende koduplaneedistike hõivamist. Ja teisitimõtlejad hoitakse oma koduplaneedil kartsas seni, kuni sobivaks muutuvad.
surelik4. oktoober 2014, 23:44
Kas selline illusioon ei kõlba mida sa näed enda ümber, lisaks magad, sigitad, sööd, töötad, võitled, sõdid ja lood uuesti? Ja ikka pole rahul?
Aadu4. oktoober 2014, 23:38
Me ei sure vaid hävitame enda ise. See kehtib nii rahvuse kui ka inimese kohta. Me elukese teke on teatud ainete teatud kindlatel tingimustel suguühte tulemusel sündinud pikema aja jooksul. Selliste ainete võimalik ühe kuskil mujal universumis, meie st. inimese olemasolu jooksul siin kerakese peal on võimatu. Kosmilises mõõdus ja ajas oleme sisuliselt olematud. Mingite teiste ainete omavahelise reageerimise tulemina võiks kuskil meile lähemal olevate kuulikestel midagi tekkida ka, kuid millisel kujul
2014 a4. oktoober 2014, 23:22
mina4. oktoober 2014, 22:57
Mina vaataks lambamultikaid
leta4. oktoober 2014, 22:16
Aga võibolla meie Inimesed ,olemegi tulnukate järeltuliad?
MINA4. oktoober 2014, 22:14
OLEN KOHTUNUD EBAMAISE ELUVORMIGA. KES,MIS TA OLI,ON EI TEA. TA ILMUS EI TEA KUIDAS KADUS SAMAS MINUTITE PÄRAST . SA JÄÄD SEDA HÄMMINGUS VAATAMA,IMETLEMA,IMESTAMA OSKAMATA MÕTTESKI KÜSIDA KUST TA TULEB,KES ,MIS TA ON.
tttt4. oktoober 2014, 22:04
884. oktoober 2014, 21:27
Kui eksisteerib maaväline eluvorm, nt miljardeid aastaid arenenuim (kui seda arvu suuremas plaanis üldse suureks pidada saab). Siis väga vabalt võib see "tulnukas" eksisteerida näiteks vee kujul. Saabus siia mingisuguse jääkristallina, tekitas maal elu. Ning kõik maapeal eksisteeriv, inimesed, loomad, taimed jne... on kõik lihtsalt üks suur arenev peremeesorganism. Milleks sa muidu vett jood? Et elus püsida! Mille jaoks sa elus püsid ja siin arened? Sa ei tea! Oledki see transformeeruv tulnukas. Sinu jaoks miljon aastat protsessi, tema jaoks 1 sekund.
88-le5. oktoober 2014, 02:33
täitsa võimalik varjant muide!!!
mutt4. oktoober 2014, 19:39
Täheatlas .Jaak Jaaniste. Enn Saar. Kolmnurk Lk.126
Urrr4. oktoober 2014, 19:25
Võimalik, et kuskil kaugel on ka samasugune planeet nagu maa ga nagu oleme meie on ka nemad suht rumalad veel ja ei mõista kaugele kaugele reisimiseks sõidukeid teha......
Või siis on siin olevad inimesed nii kurjad, et keegi ei tahagi meiega ühendust võtta......
arWaja4. oktoober 2014, 20:15
_Või siis on siin olevad inimesed nii kurjad, et keegi ei tahagi meiega ühendust võtta......_
Kui targem rass jagab meiega oma teadmisi, siis me muutume neile ohtlikuks. Mida teevad inimesed kõigepealt, kui leiutatakse mingi vidin või avastatakse midagi? Kasutatakse kohe sõjanduses! On mõistlik jagada oma kogemusi kellegagi, kes hakkab uute teadmistega kohe mõtlema, kuidas efektiivsemalt tappa? Ilmselt mitte. Seejuures pole oluline, kas tulnukad on meie suhtes vaenulikud või sõbralikud. Meie muutume neile ohtlikuks kui palju teame.
See on minu arvamus.
Juhan4. oktoober 2014, 18:00
Rooma lennuväljal läks kaduma 35 alzeerlast. Kindlasti tulnukate tegu
oopus nr 54. oktoober 2014, 17:52
Siin nii mõnigi kommentaator kirjutas, et inimesed on rumalad. Nõus. Aga miks nad on rumalad? Mina vastaks sellele küsimusele umbes nii: inimene (ja mitte ainult, loomad ka) on parasjagu nii rumal kui elu laseb tal seda olla. Näiteks jõgi ju voolab ka kõige lihtsamat teed pidi. Miks inimene peaks olema rohkem tark, kui tal elus vaja läheb? Ja ei olegi. Näiteks mulle õpetati omal ajal (vene ajal) kõrgkoolis nii palju asju, millest vaja läks ainult pisikest osa. Siis öeldi, et igaks juhuks, äkki läheb elus vaja. Kui aga inimene saab ise valida, mida õppida, siis selgub, et tegelikult väga palju teadmisi vaja ei lähegi. Ainult seda, mida töö juures vaja läheb. Mis puutub aga silmaringi ja eruditsiooni, siis siin aitab mingil määral Google. Ja tulebki välja, et põhimass inimesi pehmelt öeldes "ei ole eriti targad", kui Google'ile ligi ei pääse.
Mina ütleks, et kitsas silmaring ja vähesed teadmised pole üldse probleem. Igaüks teab ise, miks ta ilmas elab. Probleem on hoopis selles, et inimesed ei taha elada põhimõttel "ela ise ja lase teistel elada". Kui kõik elaksid selle põhimõtte järgi, olekski kõik OK. Tark või loll, see pole kellegi asi. Peaasi, et ta ise oma eluga rahul oleks ja laseks ka teistel oma elu elada.
Doktor4. oktoober 2014, 23:41
Mõnes kohas on niipalju inimesi,et "ela ise ja lase teistel elada" moto järgi ei saa elada.
zztop5. oktoober 2014, 11:27
Nii et suure rahvatiheduse korral ei saagi elada nii, et arvestad ka teistega? Et loeb ainult see, kes on tugevam ja nutikam? Sel juhul tere tulemast džunglisse, sest nende seaduste järgi me praegu elamegi.
saalomon5. oktoober 2014, 00:22
google ja tarkus? :D sa ajad segamini (fakti)teadmised ja tarkuse. nende kahe vahele ei saa tõmmata võrdusmärki. 22 plussi ja null nulli näitab, et google on vist tõesti tänapäeva tarkus.
Tüüp.4. oktoober 2014, 17:45
Milleks neid tulnukaid näha? Inimesed on ise piisavalt targad, et üksteist hävitada, pole nendel siin miskit huvitavat end näidata, sest inimesed ju ei tunnista teistsuguseid olendeid kas või endi keskel.
hmm4. oktoober 2014, 17:20
Kui tulnukad tulevad, siis nad puhastavad meie planeedi natsi-venemaast. Aitavad meid. Maailma kõige halvem rahvus ja riik terroriseerib tervet planeeti.
nats5. oktoober 2014, 07:47
Putin ongi tulnukas, toob sulle rahu koduõuele
nh4. oktoober 2014, 16:42
Olen tähele pannud, et tavaliselt tärkab elu seal, kus midagi haiseb! Ehk oleme me tulnukate jaoks veel liiga haisev prügikast, kuhu keegi ei sooviks ronida!
lihtne vastus4. oktoober 2014, 16:39
Me ei ole kohanud maavälist elu sellepärast,et keegi ei ole lahkunud planeedilt,et seda kohata.See mannetu 300 km planeedi pinnast ei ole veel kosmos!Ja kui mõni nn." kosmonaut" midagi näebki,siis laulab ta seda,mida eriteenistused ette ütlevad!Kui mõned näevadki tundmatuid lendavaid objekte,siis tähendab see seda,et nad on maa sisesed objektid.Miks kõik arvavad,et nemad ei ole maa tegelikud peremehed?Võib olla on maa tegelikud peremehed veel kuskil reisil ja koju saabudes avastavad,et inimkond,kes oli kunagi anunakide poolt algatatud bioloogiline eksperiment,on tänapäevaks kujunenud geneetiliseks rämpsuks,kes oma vastutustundetu hüsteerilise sigimisega on reostanud planeedi!Inimkonna mõistus ei ole parem bakteri omast,kes hüsteerilise õgimise ja sigimise tulemusena hukkub lõpuks oma väljaheidetes!
see4. oktoober 2014, 16:54
on kõige tõenäosem ja täpne.
kah variant4. oktoober 2014, 16:34
Ja vbl on ammu teave teistest eluvormidest mujal universumis meil olemas, lihtsalt sel teabel pole lastud yldsuseni jøuda
Oh-jah!4. oktoober 2014, 14:58
Paljude teadlaste arvates inimesed ise ongi maaväline elu, me olemegi ise ka tulnukad.
Mida 4. oktoober 2014, 14:03
uudol kuus korda ei ole.Ära enam peale joo.
Miks ufod meile ennast ei näita4. oktoober 2014, 13:58
Tõesti, miks mitte..? Inimene on nii meeldiv liik ju? Alkoholism, narkomaania, vägivald, rassism, terrorism, korruptsioon, pedofiilia, kannibalism, rumalusest ei hakka rääkimagi...
Ei saa Ufosid süüdistada, et nad siia tulla ei taha. Ma ise ka lahkuks, kui vaid saaks...
ufo4. oktoober 2014, 14:13
Nii hästi öeldud , täpselt ....ma lahkuks ka kohe ...ei mõtleks ka mitte ..
4. oktoober 2014, 15:35
Aga kes teil keelab lahkumast ? Kui juba lastelaulus on öeldud , et Hiir tegi piimapudelist uue auto mudeli ! Teie kommentaarid reedavad teie suurt vaimujõudu , nii et teil ei tohiks mingit raskust valmistada piimaautost uus raketimudel .
Hehh4. oktoober 2014, 17:25
Huvitav kuhu ma lahkun? Marsile või? Jutt on planeedist Maa, mitte Eestist, Tallinnast või konkreetsest tänavast kus elan.. Süvene ikka natuke enne lahmimist...
ants5. oktoober 2014, 07:48
minuteada ainult surnud "lahkuvad"
5. oktoober 2014, 16:04
ants
.."minuteada" oli ka mungal.....
costa4. oktoober 2014, 13:47
Universum on täis elu..neil olenditel on energia vibratsioon sedavõrd kõrge et ilmutavad meile mil nad ise tahavad :) Inimolendiga manipuleeritakse juba 70000 aastat, kui Atlantis ja Lemuuria olid oma kuldajastu keskpaigas. Ma ei hakka pikemalt lahkama siin- aga ei saa iial olla nii egotsentrism- kui kes arvavat et universumis pole kedagi peale meie :)))) Me näeme sajast umbes 4% kõigest mis on veel oplemas..kui sedagi.
Soovitan lugeda David Icke raamatut Matrixi Lapsed.
hah5. oktoober 2014, 13:40
david icke on tõesti autoriteet, keda uskuda. tubli, istu ja vibreeri isuga.
kuidas ei ole4. oktoober 2014, 13:45
õige4. oktoober 2014, 14:20
teda luftikutti ei saa unustada.
?4. oktoober 2014, 15:41
Ansipil on kõrgharidus keemias , EU pikim Peaministikarjäär ja nüüd EU komissar . VAATA PEEGLISSE JA MÕTLE , KES ON LUFTIKUTT ?
edu4. oktoober 2014, 16:56
koerte ässitajale ja eluaegsele komule.
?4. oktoober 2014, 19:07
Sa ikka vaatasid peeglisse tähelepanelikult ?
See-eest taevavälist elu4. oktoober 2014, 13:38
kohtame sageli ateistide ja agnostikute näol.
lugeja4. oktoober 2014, 13:30
Mis maavälisest elust me räägime, kui me ei tea, tunne ega taju isegi paljusid oma kõrval elavaid maapealseid mõistuslikke olendeid. Inimmeeled on seadvõrd ebatäiuslikud, et näevad ja kuulevad vaid imepisikest osa meid ümbritsevast objektiivsest reaalsusest. Ka sellest meile füüsiliselt nähtavast osast filtreerib meie aju tegelikult poole välja. Isegi algaja illusionist suudab nähtava reaalsuse väga hästi ära petta.
Maamats5. oktoober 2014, 16:47
Jah, ei saa ka mina aru neist me kõrval ( Peipsi taga) elavatest olenditest.
ufo4. oktoober 2014, 13:23
Isegi ufod peavad inimesi lollideks ;D Ma olen ka vist ufo ,sest mulle tõesti tundub ,et kõik siin ilmas on lollid ja loodrid,
halloo,äratus!4. oktoober 2014, 13:23
Maavälist elu kohtame me igapäevaselt.Näiteks viirused,mida leitakse maale langevast kosmosetolmust.Seal on nad kristallilises olekus.Nad kannatavad absoluutset nulltemperatuuri -273,ultraviolettkiirgust ja vaakumit.Kui selline kristall satub rakku,kaob kristalliline struktuur ja moodustub elusolend,kes hakkab end raku sees kehtestama.Kui aga rakku külmutada,muutub elusolend jälle kristalliks.Teadlased ei oska siiamaani seletada seda nähtust!
maavälist elu pole kohanud,4. oktoober 2014, 13:07
aga nende lennuaparaate küll ole näinud! 1997 aastal Eestis halli lendavat objekti, mis liikus hääletult ja umbes 500m kõrguselt üle...paar sekundit oli see nähtav! Ja teine kokkupuude oli Hollandis 2010 aastal, kus ühe märtsikuu keskööl nägin taevas liikumas suurt kolmnurka-seda sama mis on Youtubes nähtav -"kolmnurk Pariisis"
4. oktoober 2014, 13:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
tulnukas4. oktoober 2014, 14:22
pole sul seda vaja teada,ronite kohe järele.
mõte4. oktoober 2014, 11:58
Kogu aeg on räägitud,et planeedi MAA elanikud on siia asustatud ...aga miks peaksid tulnukad (meie asutajad)olema humanoidid...inimeste sarnased olendid?????Väga vabalt võivad nad olla hoopis mikroobid kes saavad oma energiat suuremate olendite "õgimisest"....meie ja kõik meid ümbritsev floora ja fauna võiks ju olla neile tühipaljas toit mida nad siin kasvatavad.
ufo4. oktoober 2014, 11:04
Kas inimestel on nii kitsas silmaring et nad arvavad et on universumis üksi...nojah sellistel inimestel pole tihti ülemisel korrusel mitte midagi. Väga kitsas silmaring.
Miljardites galaktikates oleme meie ainuke planeet kus on elu...yep seams very true
mmm4. oktoober 2014, 11:50
Inimloom on rumal ja teisitimõtlejaid naeruvääristatakse või tapetakse üldse ära. Rumal inimloom on koguaeg kõiges kindel ja muud võimalused on alati välistatud.
Mehed mustas filmis oli Agent K hea ütlus: "1,500 years ago, everybody knew that the Earth was the center of the universe. 500 years ago, everybody knew that the Earth was flat. And 15 minutes ago, you knew that humans were alone on this planet. Imagine what you'll know tomorrow."
uudo4. oktoober 2014, 10:48
´uudo4. oktoober 2014, 10:47
´uudo4. oktoober 2014, 10:47
A.H.4. oktoober 2014, 10:16
Pärast kolmandad viinapudelit, mõni tegelane on kohtanud nii ufonaute, Loch nessi koletist ja tont teab mida veel. ;)
juba4. oktoober 2014, 12:08
esimese järgi nägin karjamaal UFO laeva ja kolme hallikat keskmise pikkusega olendeid,muidugi kohtusime ... ütlesid et nüüd elan igavesti ja millegist pole puudust kunagi .. nii ongi läinud.
naisuke4. oktoober 2014, 12:45
Jah, isegi enne jooki, aga Sina ei ole kirjutamagi õppinud!
ära õienda4. oktoober 2014, 14:24
ise käskisid kirjutada.
4. oktoober 2014, 23:03
ja ilusaid naisi, kõik naised ilusaks joodud
4. oktoober 2014, 23:05