Eesti uudised

PÕLENGUS HUKKUNUD PERE LÄHEDANE: pole õiglane, kui lastega perelt elekter ära võetakse! (194)

LISA KOMMENTAAR

shaakalid19. jaanuar 2015, 21:57
Häbi teil olgu, küll need surmad tulevad selliste shaakalite hingele kaasa ja teevad oma töö.
8. jaanuar 2015, 13:20
tegelikud süsteem ongi seline hävitada vaisus seleks poleks vaja relvad kasutada, täna peaval ei ole reaalne minium palgaga ara elada, kahjuks inimesed ise kunstlikult lasid enasa kasutada odavaks orjaks ja nii see läks.
ys8. jaanuar 2015, 08:49
Ei saa ju kõiki lastega peresi, kes makse ei maksa, tasuta varustada. Ju siis ei teinud see pere oma võla ajastamiseks ise midagi. Ja see targutav sugulane peaks häbenema. Oleks parem õigel ajal hädalisis aidanud. Ning küünla jätmine järelvalveta on lausa kurjast.
tom8. jaanuar 2015, 07:39
möelge,,kui palju teenib elektri müüja päevas kasumit? seeolika kuskil ju kirjas,vaatake netist,palju aastane kasum on,,jagage päevadega ja,,,,?
lea8. jaanuar 2015, 07:08
Mind paneb imestama, kuidas jääb küünal järelvalveta,millest suur tuleõnnetus tekib, et pole võimalik majast väljuda. Selleks pidi ikka väga hilja avastama.
vw8. jaanuar 2015, 00:59
TUNNEN KAASA NII LAPSELE KUI KA LAPSE ISALE ..AGA TEIE PORILOOPIAD ..KAS TÕESTI TEIE POLE ELUS VIGU TEINUD ..TEIL ON VEDANUD ET TEIE VEAD NII TRAAGILISELT POLE LÕPPENUD
SUUR SUUR KIITUS ANNETAJATELE JA LOODAN ET SEE MIS TE OLETE ANNETANUD TULEB TEILE 100 KORDSELT TAGASI
AGA NEED SITALOOPIAD JA TARGUTAJAD ...LOODAN ET TE OMA VIHA JA SITTASISSE ÄRA EI UPU
8. jaanuar 2015, 09:40
einoh7. jaanuar 2015, 23:04
see lugu ei ole puhas, siin on midagi mäda, millest ei räägita.
lastest on kahju, kes pidid jubedasse surma surema ema rumaluse tõttu.
Karin7. jaanuar 2015, 21:51
Kallis Laine, nagu sa artiklis mainisid et elektrivõlg polnud nii suur, et vool välja võtta, aga kus olid siis sina sel hetkel, miks sa siis ei toetanud oma venna pere ? Ise elad praktiliselt üksi ja teenid hästi. Nüüd on hea targutada ja eesti energiat süüdistada.
Nüüd on küll pereisal hea, papp tagataskus, nagunii varsti uhke pill pepu all, teades teda sõidab tihti oma autod sodiks.
karinile 8. jaanuar 2015, 13:58
Selgeltnägija oled,aga seda ei tea,et Laine aitaski maksta. Nüüd püüad veel ennustada ka...oi kui nõme
ah8. jaanuar 2015, 19:17
et temal on olnud raha küll, et autosid sodiks sõita.
7. jaanuar 2015, 20:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Moderaator7. jaanuar 2015, 21:05
miks? jobu oled ju sina!
Lii7. jaanuar 2015, 20:15
Kummaline, kirjutis. 1. sugulane soovis, et elektrit antaks paljulastelistele tasuta, Aga kus Sa ise olid kui vend sattus perega raskustesse? Miks Sa siis ei maksnud kogu võlga ära!
2. Miks hakata traagilises õnnetuses süüdistama elektri firmat? Kas nemad olid võla tekkimises süüdi?
moderaator 16.537. jaanuar 2015, 20:09
sinu sarnased inimesed võiks kõik tuleriidale panna
17:19, 7. jaan 20157. jaanuar 2015, 20:29
see on ka minu postitus
ehk isegi sugulane7. jaanuar 2015, 20:36
olen tuttav , küla jota
alo7. jaanuar 2015, 19:26
noo krt jordaania pandi mitu milli ja midagi pole tagasi toonud seal elektrilevis ja eesti energias töötavad paldiski mnt inimesed kes ei mõtle normaalselt..
to:17:19, 7. jaan 2015 7. jaanuar 2015, 19:00
moderaatorile.....7. jaanuar 2015, 17:19
ise oled rikas loll või,saa pole õiget elu näinudki,nii loll sa oledki rikkur.teiste elu rikkuja.
limpa7. jaanuar 2015, 17:19
tundsid ennast päris lollina, et valus hakkas?
Huvitav7. jaanuar 2015, 15:15
Miks ei lasta neid kommentaare läbi, mis kaastunnet avaldavad ja peret kaitsevad? Ainult sõim ja halvustamine jäetakse alles ?
to huvitav7. jaanuar 2015, 15:26
Siin on küllalt kommentaare, kus tuntakse kaasa LASTELE, sest nemad ei saa valida vanemaid! Aga sellistele sinisilmsetele täiskasvanutele, kes võlgade tekkides pea liiva alla peidavad ja oma loomi hooletult kohtlevad ei oska kohe mitte kuidagi kaasa tunda!
to to huvitav7. jaanuar 2015, 15:32
küsimus OLI esitatud selle kohta, et MIKS kaasatundvaid ja peret kaitsvaid kommentaare läbi ei lasta ? Küsitud EI OLNUD, miks mõned inimesed ei ole võimelised teistele kaasa tundma.
Et 7. jaanuar 2015, 15:34
loomi hooletult kohtlevad?
Katrina7. jaanuar 2015, 15:56
Jah, hooletult. Mul on 2 kassi ja elusees ei jäta põlevat küünalt tuppa, kus kassid käivad ja mind ennast parasjagu ei ole juures! Kassid ajavad kõiksugu asju riiulitelt maha, kasvõi sabaga st tahtmatult, ammugi küünla. Selline käitumine pole ainult looma suhtes hooletu, vaid kogu pere suhtes.
Tähendab7. jaanuar 2015, 17:14
Suhtuvad loomapidamisse hooletult, mitte ei kohtle loomi hooletult.
miinusepanijale7. jaanuar 2015, 15:36
konkreetselt minu enda mitu kommentaari, mis peret kaitsevad, ei ole läbi läinud.
kommu7. jaanuar 2015, 15:04
Paraku me ei ela kommunismis ja köige eest vaja maksta.Ei taha ise ka ju tasuta tööd teha
aivars,7. jaanuar 2015, 13:16
monopolid teevad mis tahavad,keda ikka pigistada kui lihtsurelikke...kerjakotid oleme ja kerjkakottideks jääme, millal küll plahvatab see vimm eestimaalastes häbi elektrilevi häbi eestiriik
aivars,7. jaanuar 2015, 13:16
monopolid teevad mis tahavad,keda ikka pigistada kui lihtsurelikke...kerjakotid oleme ja kerjkakottideks jääme, millal küll plahvatab see vimm eestimaalastes häbi elektrilevi häbi eestiriik
vot nii7. jaanuar 2015, 12:47
kui ei aita inimesi enne õnnetusi siis tuleb hiljem palju rohkem välja käia.Nüüd siis läks see elektriarve suuremaks kui iial oleks arvanud - matused, uus korter, perele abi ja kolm inimest, kes oleks tulevikus sotsmakse maksnud jne. Mõelgem sellele. Ka võrgulevi töötajad tahavad kord pensioni, ka sotstöötaja tahab kord pensioni ja oma kõrgete palkade pealt mitte vähe. Mõelgem sellele, mis see 500 eurone võlg meile lõpuks maksma läheb. Aidakem inimesi õigel ajal.
Esmalt...7. jaanuar 2015, 12:57
...tuleb end ikka ise aidata, mitte loota, et küll teised viimases hädas juba välja aitavad!
no 7. jaanuar 2015, 12:35
ei saa see lugu olla nii, nagu seda esitletakse. absurd on sellises situatsioonis majja sisse põleda. ei usu. tehke mis tahate.
vaene loom7. jaanuar 2015, 12:12
Kas see vaene koer on siiani põlenud maja juures ketis? Miks koer ära antakse, 2 pereliiget on ju elus ja terved?
matu7. jaanuar 2015, 12:07
Millegipärast jääb arusaamatuks et ema saatis suurema poja välja ja ise ei tulnud. Kas lapsi ei oleks kasvõi koos tekiga aknast õue tuua, aknad ju madalal?
Täitsa hullumaja7. jaanuar 2015, 11:54
mis seltskond siin koos käib! Aga nojah, eks leht ka vastava tasemega.
7. jaanuar 2015, 14:13
sina ise ka ju siin, selles "vastava tasemega" seltskonnas
lp7. jaanuar 2015, 11:08
G7. jaanuar 2015, 11:07
See tekitaks tänapäeva ühiskonnas olukorra kus hakataks seda ära kasutama. Kuid puuduv tasu tuleb kindlalt kinni maksta teiste poolt. Küll sellisel juhul isegi seadus selliseks muudetaks. Või tegelikult ühiskond on juba nii kasuahneks läinud, et see seadus....!
Marjana7. jaanuar 2015, 11:03
Aastaid tagasi läks mul ka vool ära ,helistasin riketele ,välja nad tulid aga ära ei teinud suurt midagi ,toppisid murdunud traadijupi traadi peale ja lahkusid ,tuul ajas jälle ära ja vool kadus jällegi ,laste isa oli ka surnud kellelt küsida ,nii me jamasime lastega kuu aega ,ronisime katuseäärele ,et seda traadi juppi tagasi panna,nüüd mõtlen olin ikka julgi eit küll et, saata oma tookord oma kaheksa aastane poeg katesele seda tagasi sättima,oleks saanud löögi või mida iganes ,aga ma arvan ,et meil oli kaitseingel Ja just nimelt Eesti Energija tegemata töö pärast ,helistastn igale poole kes lõpuks tuli tegi korda ,see oli välisrike mida nad pidid ise korda tegema.Kui tekkib kellegil mingi võlg siis on nad kohe hakkamas,aga kui ise palud abi siis otsi neid tiku tulega taga .
G7. jaanuar 2015, 11:11
Eestis ju € tulek ka hindu "ei muutnud", teistes Balti Riikides aga "muudab" !!! See on AINULT kasumit taga ajades! Eksimuste võimalikkust pole sisse arvestatud!
Buuks Nuuks7. jaanuar 2015, 16:13
Aga milline töö või äri Sinu arust peaks kahjumit teenima?
Kas ise oleksid nõus 5 päeva nädalas tasuta töötama? Ainult selle nimel ,et mitte kasumit kuhugi iei tekiks.
....7. jaanuar 2015, 11:00
Neid lähedasi on nüüd mitmeid, kes selle juhtumiga kuulsust saanud. Kuid seda, mis tegelikult toimus, ei tea ilmselt avalikult keegi. Kui perele ei läinud appi lähedasedki mitte, siis miks peab seda tegema terve Eesti? Elektrita on inimsugu elanud mõõtmatult kauem kui elektriga - teist lihtsalt ei osatudki varem kasutada. Ja ei põletatud massiliselt endid taredesse (eks õnnetusi ikka juhtus). Kui juba vanaisa imestas, miks sellisest majast kaks poissi välja ei saanud, kuid ema sai väidetavalt isale helistada - siis mis puutub asjasse veel elekter?!? Põhjanaabritel on päris mitmeid väga traagilisi juhtumeid, kus ema viib kaasa ka oma lapsed, sest muudmoodi ei oska ja pime aeg soodustab veel masendust. Kümnekonna minutiga ei põle maja nii, et katus sisse langeks, seega - mis tegelikult juhtus ja millal keegi kuhugi helistas, sellest miskipärast ei räägita. Olen ise eluaeg ahiküttega kodus elanud, praegugi on ahi küdemas, küünlaid põletan harva ja valgusallikaks ei sobi tänapäeval sugugi mitte küünlad - hulga paremad on odavadki taskulambid. See pere oli sotsiaaltoetuste saaja juba varasematel aegadel, nii et polnud nende raskused ka kellelegi lähedastest üllatuseks. Lapsed aga ei saa valida, missugusse peresse sünnivad ja mismoodi vanemad elavad...
G7. jaanuar 2015, 11:14
Appi ei saa minna jah, sest toetaks vaid lapsi, aga lapsed elavad perevihkajatest vanematega!
maarika7. jaanuar 2015, 11:29
vanemad olid karsklased, ei suitsetanud, isa käis tööl, lastest hooliti. Kuidas lähedased ei läinud appi, tädi Lainegi ju aitas elektriarve tasumisel.
mäh23. jaanuar 2015, 08:24
kust otsast karsklased,ma ise nende juures pidutsenud!?
kuule7. jaanuar 2015, 12:33
mis sa pritsid siin oma mürki,on ikka õelust inimesele antud.Kus nüüd tuli ekspert välja ,kas tead üldse milline selle pere taust oli?Kas siis oleks paremini osanud kirjutada kui pääsenud oleks kaks last?Mis sa arvustad siin inimesi keda sa ei tunne.Kas sa oled see terve Eesti või?Mine naudi õige ilusat talveilma,läheb võibolla meel ka paremaks!
lihtsurelik7. jaanuar 2015, 10:55
Kahjuks elame ühiskonnas, kus maksab raha ja inimene on teisejärguline.
G7. jaanuar 2015, 11:15
Sellega pole vaja harjuda kuid arvestama peab!!!
7. jaanuar 2015, 10:52
Sotsiaaltoetuse saamiseks liidetakse kõik tulud kokku, aga töölkäimise kulusid maha ei arvata. Kauges maakohas võib selleks kuluda igakuiselt arvestatav summa. Nii ongi tihtilugu parem tööl mitte käia, jääb rohkem raha kätte, kui nendel, kes väikese palga ees töötavad. Sellises ahju ja pliidiga majas peaks toiduvalmistamine ilma elektrita käima, kui raha arvete maksmiseks pole. Ma ei saagi hästi aru, kuidas oli nii suur võlg? Kas köeti maja või juba terve aasta ei makstud?
inimene7. jaanuar 2015, 10:51
inimesed miks te olete nii õelad õnnetus võib igaühel juhtuda pole kaitstud ei rikkad ega vaesed vaesed inimesed tahavad ka elada kui riigis elaksid kõik rikkad oleks tore küll kaastunne isale ja pojale
Lorenz7. jaanuar 2015, 10:48
Kes selliste paljulapseliste tasuta elektri siis kinni peaksid maksma? Äkki need, kes siin kaasa tunnevad ja riiki kiruvad annetaksid ise algatuseks paar eurot ?
Isa ei taha elektri eest tasuda, teised maksku. Isa ei taha tööd teha, tahab hoopis viina, teised maksku. Pere tahab elada üle oma oskuste ja võimete, teised maksku.
Mina küll kasutatud riideid ei osta, kahetoalises korteris ei ela ja auto peab olema ka suur ja uhke. Teised maksku! Elagu keskerakond!
Kahju inimestest...
7. jaanuar 2015, 11:08
öeldi ju, et isa on täiskarsklane .... oled temaga koos viina võtnud, et siin lämised?
maakas7. jaanuar 2015, 19:24
keskerakond ongi ainus normaalne erakond see riik hoolib vaid varastest ja pättidest.
kaastunne7. jaanuar 2015, 10:47
miks Dyana ei võtnud oma 2 lastega põlevast majast ära jooksma???
7. jaanuar 2015, 10:52
Sest ilmselt ta ärkas sellisel hetkel, kui tuba oli juba suitsu täis, ja ta seda endale teataval määral sisse oli hinganud. See teeb inimese kiiremini liikumisvõimetult nõrgaks, kui tavaliselt arvatakse.
G7. jaanuar 2015, 11:16
Peale mehele helistamist ärkas???????
..7. jaanuar 2015, 11:21
Aga siiski jõudis enne välja saata vanima lapse (aga kahjuks mitte lasta tal nooremaid endaga kaasa võtta) ja veel helistada mehele? Aega kui palju...
miks...7. jaanuar 2015, 10:52
Arvata võib,et suitsu sees ja ilma valguseta ei leidnud ta enam väljapääsu...
7. jaanuar 2015, 11:08
Just - seda enam, et läks 2 väikse lapse järele
G7. jaanuar 2015, 11:17
Ei leia see kes ei otsi vaid hakkab hoopis telefoniga lobisema ja veel valel numbril!!!
lisaks veel , et.....7. jaanuar 2015, 11:17
Tulekahju korral väikelapsed poevad peitu ja ei vasta hüüetele. Emme sai küll ühe lapse kätte ja suundus teist otsima......aga ving ja kuumus tegid vahepeal oma töö......TULI ON KIIRE JA VÕIMAS! KIIREM JA VÕIMSAM VEELGI , KUI ETTEGI KUJUTAD!
ilma valguseta?7. jaanuar 2015, 11:47
Põlev tuba ei andnud valgust?
7. jaanuar 2015, 12:10
teadupoolest kaasneb põlemisega suits ja ving
7. jaanuar 2015, 12:31
ma arvan,et kui ta sai aru ,et ta pisipojad on surnud siis ta ei tahtnud ise ka elada..
Mõtiskleja....7. jaanuar 2015, 10:39
...aga kui poiss otsustabki tädi juurde elama jääda....
G7. jaanuar 2015, 11:17
Siis on poiss juba meheliku elukarastusega!
krista7. jaanuar 2015, 10:29
Süüdi polnud puuduv elekter vaid hooletu käitumine elava tulega.
Teeme siis selgeks7. jaanuar 2015, 10:52
Miks kasutati küünalt? Sest, puudus elekter!
Miks puudus elekter? Sest, EI JÕUTUD MAKSTA RÖÖVELLIKKU ELEKTRI HINDA!!!
G7. jaanuar 2015, 11:18
JA MIKS VÕETI ELEKTER ÄRA????????
Miks7. jaanuar 2015, 11:19
võeti aga elekter ära? Kas nii sama heast peast????
Nõuanne7. jaanuar 2015, 11:51
Paku teenust planeerimisnõustajana...
Ehh...7. jaanuar 2015, 12:25
Võib ju nõustada, aga taolised inimesedütlevad selle peale, et rasestumisvastased vahendid (tabletid, kondoomid) ju ka MAKSAVAD ja meil pole raha...punkt:(
11.19-le7. jaanuar 2015, 14:13
mis sa targutad siin,annaks jumal et sina ei peaks kunagi mingeid tragöödiaid üle elama,küll on hea teisi arvustada,teadmata tegelikku toimunut ja inimeste tausta. On ikka õige ütlemine küll et eestlase toiduks on teine eestlane.
ahh...7. jaanuar 2015, 18:15
Jutt polnud rasestumisest,vaid elektriarve maksmata. nii et finantsilist nõustamist vaja
Anti, Röövel7. jaanuar 2015, 22:02
Vähegi normaalne pere suudab elektri eest maksta, kui just suurt maja või korterit elektriga ei köeta. Kurb muidugi, et õnnetus nendega juhtus, kuid eks nad ikka ise ole süüdi. Muideks, Eestis maksab elektri kW keskmiselt 8 senti - koos kõigi maksudega.
???7. jaanuar 2015, 10:29
Kui oli tööl käiv, miks ta siis ei maksnud? Kui olid vaesed, kus oli siis valla eluasemetoetus ning kui toetus oli, kuhu see raha siis kulutati? Kas ei tuleks seda viga ikka pere majandamisskeemist otsida? Miks peaks neile tasuta elektrit kingitama? Mina näiteks olen invapensionär ja elan külmas kõledas majas, külmade tulekuga pean elektriga soojust juurde kütma. Detsembri eest sain 84 eurose arve, aga päris talvekuud on veel ees. Arusaadav, et mulle on selline kulu suur koormus, aga kuhu ma pääsen? Peab maksma! Miks arvad sel juhul, et mõned ei peaks?
G7. jaanuar 2015, 11:22
Kes teab LEAN Akadeemia õppematerjali, siis see on puhtalt 5M (5 miksi) probleemilöahendusega kergelt arusaadavaks tehtav sasipundar!
Lugeja7. jaanuar 2015, 10:26
Palun jagage INFOT perele või lähedastele, et nende KODUVALVURILE - KOERALE on FB kaudu kodu või vähemalt hoiukodu otsitud ja niipalju, kui lugeda võib ka leitud! Ei pea varjupaika saatma!
vigade parandus7. jaanuar 2015, 10:21
Kuigi ei tahaks teemast kõrvale kalduda, siis remargi korras olgu öeldud, et ÕL eesti keele oskuse tase on alla igasugust arvestust: õige on "hahetama", mitte ahetama!!!
http://www.eki.ee/dict/qs2013/index.cgi?Q=hahetama&F=M
naisuke7. jaanuar 2015, 10:42
Jään teemasse ja ütlen, et kehv tase on ka teistes lehtedes a la viite meest, kollaseid majasi ja jagadakse maid.
G7. jaanuar 2015, 11:28
Mina ainult lehti ei loe ja pean MEIE üldist taset puudulikuks!
G7. jaanuar 2015, 11:25
Ühed mainivad, et vaid ohmakad kommivad siin, mina väidaks vastupidist! Aga kas vaid kirjaoskust mitte nii perfektselt omavad kodanikud tohivad ikka siin oma arvamust avaldada!!!
7. jaanuar 2015, 10:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
!7. jaanuar 2015, 10:31
Pigem ikka oma ettevaatamatus, et lahtise tulega ümber käia ei osatud, magama minnes küünal põlema jäeti.
Mh.7. jaanuar 2015, 10:54
Hommik oli ja keegi ei läinud magama! Aga miks ema koos kahe lapsega välja ei jooksnud? Ta hakkas ise kustutama ja küllap laps kaenlas vajalikke asju ehk kokku krabama ja suurem poiss ilma emata välja ei läinud aga ving jõudis teha oma töö :-( Nii olen mina arvanud.
7. jaanuar 2015, 11:12
Just. Inimesed mögisevad sinn, et oleks seda ja oleks teist pidanud tegema. Üks asi on on soojas ruumis arvutis klahva klõbistada, hoopis teine asi on sellises kohutavas situatsioonis olla - leegid ja kuumus ümberringi, 2 väikest last vaja päästa ja vingu sissehinganuna.
....7. jaanuar 2015, 11:29
Hukkunud lapsed ei olnud sellises vanuses, et neid kaenlasse vaja haarata. Väikesed lapsed on enamasti ka varajased ärkajad. Maalastel on väljas mängimine tavalisem kui toas konutamine, seega esimene reaktsioon on justnimelt saada välja. Selles kurvas loos on mitmeid vasturääkivusi. Alustades sellest, et millal ja miks helistati justnimelt isale.
jah7. jaanuar 2015, 11:32
laps ei kahmanud mitte midagi kaasa, ema saatis vanema poisi välja ja läks ise sisse tagasi. Ärge arvake midagi, laske perel leinata, küll poiss ka ükskord räägib, mis seal juhtus.
to Mh7. jaanuar 2015, 13:18
Igal juhul jäeti lahtine tuli järelvalveta. Aga kust sina kõiki asjaolusid nii täpselt ja detailselt tead, kas olid seal parajasti külas või?
8. jaanuar 2015, 14:05
kas ikka 2 aastane suudab ise põlevast majast välja saada...
G7. jaanuar 2015, 11:29
Et siis tegu oli juba laiba mõnitamisega :(???
kribusk7. jaanuar 2015, 10:12
Mitu last peab vaesuse tõttu veel surema, enne kui Eesti riik lihtinimesest ka päriselt iga päev hoolima hakkab?
Tribla7. jaanuar 2015, 10:18
aga miks vaesed toodavad lapsi? selleks et toetustest elada!
naine7. jaanuar 2015, 10:43
Defineeri vaesed selle aruga, mis Sul on!
7. jaanuar 2015, 10:53
sina oled peast vaene, kui aru ei saa!!!
külast7. jaanuar 2015, 10:59
vaene on see siis, kes ei suuda elektri eest maksta ja kelle lapsed jooksevad püksata ja tatise ninaga ringi nagu oli see selles majas.
Tootmine7. jaanuar 2015, 11:05
Kas rikkad ka TOODAVAD lapsi? Ka rikkurid võivad ühel hetkel elada vaesuses....
külast-külla7. jaanuar 2015, 11:12
Kui nii teadja oled,miks ei teavitanud sellest kedagi.Nüüd tead,mis on vaesus...
bld7. jaanuar 2015, 11:15
rikkad on rikkad ja vaesed surevad alati varem.
koomik7. jaanuar 2015, 11:16
sul on ikka väga väär arusaam asjadest sest sa oled ka vaene!
G7. jaanuar 2015, 11:32
Sest ka nemad on inimesed, teinekord isegi rohkem kui täis rahakotiga inimlaadsed olevused! Lootus ja armastus ikka toob lapsi!
G7. jaanuar 2015, 11:33
Vabandan, tegu on sellistel juhtudel hetkearmastusega - noh siis kui lapsetegemine pooleli veel ;)!
kuue ... külast10.597. jaanuar 2015, 12:42
kas nägid oma silmaga et need lapsed olid tatiste ninadega ja püksata?Kust küll tulevad sellised õelused!
Asi pole rikkuses7. jaanuar 2015, 13:35
, vaid selles, et REEGLINA rikas on see, kellel on haridus, mis ei anna sulle ainult raha, vaid ka mõtlemisvõime, kaalutlemisoskuse, planiierimisoskuse ja palju muudki vajalikku eluks! Ei ole nii, et alati on paljulapselised vaesed, kuid reeglina nii on, sest arukad, mitte rikkad, vaid nimetame neid finantsiliselt kindlustatud inimesteks- arukaid, kindlustatud peresid, kus palju lapsi, see on siiski suht harva esinev juhtum, olgem ausad. KUIGI nad ju materiaalselt suudaksid mitut last üleval pidada ja kasvatada, siiski seda ei tehta, miks? Aga sellepärast, et arukas inimene planeerib ka enda võimeid ja soovib võtta aega, et oma 2- max.3 lapsega tegelda, suhelda ja õpetada, et neist täisväärtuslikud inimesed kasvaksid.
Tiina7. jaanuar 2015, 13:43
Kui juhtub nii, et haritud ja enne majanduslikult kindlustatud inimene peaks jääma töötuks, siis tänu omandatud haridusele ja mõtlemisvõimele mõeldakse ikka välja lahendus ja otsitakse kiirelt uus töö, ega hakata võlgu kasvatama! Kerjamine ja kõikide teiste süüdistamine oma probleemides on kahjuks selle teise Eesti sündroom...
lapsevanem7. jaanuar 2015, 15:30
Mitte ükski laps ei pea surema sellises peres, kus VANEMAD on tema saabumist vastavalt oma rahalistele ja füüsilistele võimalustele planeerinud! Riik ei ole see, kes sulle lapse sünnitas ja pole riigi öelda, ega vastutada.
süstemaatiliselt7. jaanuar 2015, 10:09
Süsteem tapab nõrgemad ja vaesed ,et jääksid tugevad ja maksujõulised indiviidid . Kas või miinimum palk aga maksud olgu makstud muidu ei saa kesikud plakateid riputada
7. jaanuar 2015, 11:13
Võimul riigis ei ole teps mitte KESIKUD
kodusõja õhutajad7. jaanuar 2015, 09:57
Kauka jumala tont käib ESIMESE EESTIGA KAASAS,EI HALASTUST EGA AU ISEGI LASTE SUHTES.TEGEMIST ON KODUSÕJA ÕHUTAJATEGA
Raha, raha, raha7. jaanuar 2015, 09:44
on vaja ka viimaste väetite ja santide käest ära võtta ja Taavi Veskimäel pole siin mingit inimlikku suhtumist ette nähtud.
kas paljulapselised peaksid elektrit tasuta saama?7. jaanuar 2015, 10:25
Nii ei maksa enam keegi. Kütame elektriga, aga ei maksa, meil on lapsed. Nii ikka ka ei saa. Jah, vald oleks võinud appi tulla, aga et üldse ei maksa, pole õige.
naisuke7. jaanuar 2015, 10:45
Mis tähendab Sinu jutt? Üldse ei maksa? Kes ei maksnud üldse?
Tean inimest, kellel elekter väeti 30 EUROSE vÕLA TÕTTU, mees oli haiglas. Kas ta ei tahtnud maksta?
7. jaanuar 2015, 09:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Kodanik7. jaanuar 2015, 10:06
PKM oled pime, empaatiavõimetu ja südametu olevus. Andku jumal sulle andeks!
Mul on siiralt kahju lapsest kes jäi nii vara emata. Kes pole emata kasvanud ei tea kuidas see lapsele mõjub. See on vaimne trauma, trauma eluksajaks.
naisuke7. jaanuar 2015, 10:47
Mine ka sinna, saad ehk ravi! Kuigi : kes Su eest maksaks? Need nn Hoolekandeasutuste maksud on kõigile ülejõu käivad.
7. jaanuar 2015, 09:29
nii rumalat avaldust annab teha... oled pangale võlgu, visatakse üldse tänavale ja kõik. äkki pole õiglane lapsi muretseda, kui hakkama ei saa.
naisuke7. jaanuar 2015, 10:49
LAPSED MURETSETAKSE IKKA ENNEM, KUI TEADA SAADAKSE, KAS HAKKAMA SAADAKSE. Sul vastupidi: hakkad oma elu elama, ei saa hakkama ja siis teed lapsed ka veel?
Pealegi- see pere sai hakkama!
7. jaanuar 2015, 09:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Enn e veel7. jaanuar 2015, 09:45
Kui jaburaid küsimusi esitad, näiteks kasuta GOOGLE otsingut.
G7. jaanuar 2015, 11:37
Kas osad meist elavad googeldades :(???
Arvamus7. jaanuar 2015, 09:19
Minu sügav kaastunne allesjäänud pereliikmetele. Palun ärge otsige süüdlast, sest see oli õnnetus. Siin artiklis tõstatatud küsimuse puhul tekib minul ka küsimus. Kui auto teeb avarii, kas siis on süüdi bensiinimüüja- poleks müünud, poleks saanud surmasõitu teha?
kuule7. jaanuar 2015, 09:52
sinu näide on õnnetusjuhtum( ja suur reformarite demagoogia) , aga see oli hoopis midagi muud - see ongi eesti elu .
kas kujutate ette , et paljulapseline pere jäetakse soomes või rootsis ilma elektrita või, et nad peavad pidevalt tühja kõhtu tundma ???
lemme7. jaanuar 2015, 10:20
ülla,ülla me ei ela soomes ega rootsis.
ja veelkord ülla,meil pole sellist raha nagu neil oli,
ja veelkord ülla,ka neil ei ole seda raha ja polegi olnud.kõik see on sotsialistlik jura,võlgu elamine.
to kuule7. jaanuar 2015, 10:36
Ka meil makstakse rahalistes raskustes peredele tagasihoidlikku eluasemetoetust. Kuhu antud juhul see raha kulutati, et elektrivõlgnevus tekkis?
Kas magama minnes mingi upakil küünla põlema jätmine ei ole siis äiskasvanu hooletus?
Ülle7. jaanuar 2015, 10:50
Kuulen7. jaanuar 2015, 10:51
Ega hommikul magama ei minda- pigem pere hakkas ärkama
Just7. jaanuar 2015, 11:19
- see ongi Eesti elu. Eesti Energia menetleb iga võlajuhtumi "juhtumi" põhiselt ja nimetab end väga paindlikuks...jättes 2 ja 5 aastased lapsed meie kliimavöötmes talvel elektrita.......
G7. jaanuar 2015, 11:39
Vahet pole, küünal jäeti põlema e elav tuli omapäi!
7. jaanuar 2015, 09:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
naisuke7. jaanuar 2015, 09:12
Räägi teemast, mitte ära aja oma rumalust suust välja!
Ja 3 lapsega pere on ka igatahes SINU KESKMINE!
Kriis7. jaanuar 2015, 09:26
No Sinu mõistust jagub ainult kapist KAPIST LAUANI....Kas keegi on küsinud raha laste kasvatamiseks... Lugesid artiklit või lahmid niisama õelusest?
susi7. jaanuar 2015, 09:06
jah- just- just !!! KRT: ameerika kõrbesse loopida maha miljonid- õiged mehed !?!? Lastega perel tangid kätte ja juhtmed puru .Mis ktr. "jõustruktuurid " meil küll pukis on ????????? Lähen just valima ,et patsiga poisid minu "surnut "häält ära ei saa kasutada ja tean keda valin .
isus7. jaanuar 2015, 09:14
kle tohl, elekter lükatakse välja siis, kui on korduvalt hoiatatud, meelde tuletatud, kontakti otsitud... se ei käi nii, et jätad ühe kuu maksmata ja siis tullakse ühendatakse sul traadid lahti.... võta ühendust, maksa või 2- 3 eur kuus, vähemalt raha laekub ja keegi ei tule midagi lahti ühendama. Aga kui pea liiva alla peidad, siis...
Urrr7. jaanuar 2015, 08:54
Kes siis tarbitud elektri kinni maksab? Kas sa poest asju ka saad ilma rahata - et sul on lapsed......
Paljulapselistel on imelik arusaam, et nad peaksid kõiksugu asju tasuta saama....
7. jaanuar 2015, 08:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
moraal7. jaanuar 2015, 09:31
Ka Sulle võivad öeldud sõnad kordades hullemini tagasi pöörduda...kaitstud pole keegi millegi eest.
to moraal7. jaanuar 2015, 10:39
Nii et arguendiks tuleb jubaäraneedmine ning oponendi sajatamine, kui tema arvamus millegipärast ei meeldi?
karmale7. jaanuar 2015, 11:45
Loe oma kirja esimest lauset.Ja siis järgmist kui ütled,et ei tunne kaasa pereisale...See pole needmine ega sajatamine.,vaid su enda väljaöeldud lause.
to Karma7. jaanuar 2015, 10:38
Kas sa oleksid nõus sel teemal pidama loengu minu ämmale,kes juba palju aastaid valetab,mustab,kirub ja laimab mind ja minu peret, teeb oma lastel ja lastelastel vahet,ühtesid nn. armastades ja teisi vihates,sest tema ülinunnu pojake ei tule oma eluga toime,joob ja peksab,vihatav tütre pere elab jälle liiga hästi ja mis kõige jubedam - ei ole nõus tema nunnu pojakese joomarlust ja koduvägivalda sponsoreerima.
7. jaanuar 2015, 08:42
... ja maa tuleb täita lastega!!! Meie riik ei hooli mitte millestki. Üksnes iseenda kõrgest palgast ja heaolust. Ikka trügitakse sinna Toompeale suurt raha saama nagu Aunaste jpt. Meie riigis polegi olemas sotsiaalabi! Mitte kedagi ei huvita tavalise inimese elu!!! Ebanormaalne, kui käiakse tööl ja elatakse hullemini kui ori. Mis lapsed need arenevad, kes kasvavad ürgaiaja tingimustes?
eks7. jaanuar 2015, 08:41
Kus kohast on tekkinud arusaam, et kui inimesel on palju lapsi, siis on ta kõigist muudest kohustustest vabastatud , sh. ka kohustusest ennast ja oma lapsi ülal pidada, toita ja katta?
Mitmendast lapsest algab siis perekonnal õigus nõuda kõigilt teistelt enese ülalpidamist? Mingisugusele osale ühiskonnast on kommunism kohale jõudnud.
Ja ei ole mõtet hakata rääkima, et need lapsed teenivad meile kunagi pensioni. Ega nad lollid ole. Kui on saanud niimoodi täiskasvanuks, et ainult kerja või nõua, miks siis see käitumismuster peaks tulevikus muutuma.
Arvamusele7. jaanuar 2015, 08:38
Jah,see oli siis,kui sul tõesti polnud lootustki elektrit majja saada. Siis oli petrooleumlamp. Aga nüüd on igal perel küünlajupp kodus,juhuks,kui vool ära läheb.Petrooleumlampe võid tänapäeval rannamajadest leida või siis saareelanike kodudest.Mujal on need kas üle ja kinni värvitud korkidega suveniirid või elektri (patareide) peal.
!7. jaanuar 2015, 10:42
Petrooleumilmbist märksa ohutum oli siiski niinimetatud tormilatern. Sellel võiks nagu turgu olla. Kaupmehed - hea äriidee!
tk7. jaanuar 2015, 08:37
"Eesti Energia " se on riik ja riik otsustab ,kellel anda ja kellele mitte anda elektrit,lapsed siia ei puutu.
7. jaanuar 2015, 09:53
Ega EE ei hakkagi iga majapidamise, kus võlg tekkinud, lapsi ega pere suurust kontrollima.
Olen...7. jaanuar 2015, 08:32
...kommenteerijate emma ja anniga ühel arvamusel.
7. jaanuar 2015, 08:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
7. jaanuar 2015, 11:21
Inimene võib täiesti kainena olla ka sünnipäeval, kus teised tarbivad alkoholi.
Täpselt7. jaanuar 2015, 11:36
See TÄISKARSKLANE ei ole küll mitte mingisugune plusspunkt! Mis sest kasu, kui inimesed ikka elada ei oska? Parem joogu end põhja, aga lapsi pole vaja sigitada!
Arvamus.7. jaanuar 2015, 08:31
Inimesed võiks aru saada, et sotsialismi aeg ammu läbi. Elatusvahendid tuleb igal perel hankida. Veel 1960-ndatel elas enamus Eestimaad petrooleumi lambi valguses, tulekahjusid sellisel määral ei olnud. Huvitav , kas petrooleumi veel toodetakse.
Petrooleumilamp oli ohutum kui küünal. Hoolikas tuli ikka olla, ei tohtinud ümber ajada, ja ligiduses ei tohtinud olla kergestisüttivaid esemeid.
Inimesi tuleb õpetada toime tulema, ise toitu kasvatama, kütet varuma. Kuidagi on muutud abituks.
Andrus ([email protected])7. jaanuar 2015, 10:46
Oleks tore küll kui sotsialism oleks läbi igalpool, aga paraku maksude kogumise osas möllab selline sotsialism, et hoia ja keela samas aga toetuste osas mega kapitalism. See on puhtalt süsteemi viga ja selline vigane süsteem tuleks hävitada, mitte üritada seda korda teha.
Hakake...7. jaanuar 2015, 08:28
...aga nüüd elektrikuid süüdistama jah.Oli ainult aja küsimus,millal seda artiklist lugeda saab. Arvasin,et inimesed on mõistlikud ja selle õnnetuse puhul elektrikuid siunama ei hakka. Ja algul näiski nii. On küll elekter kallis jah.Ja väga kallis,eriti kui miinimumpalgal oled või alla selle. Oleneb muidugi,kui palju tarbitakse. Aga elektrikuid küll pole mõtet selles loos süüdistada. Mul on pisarateni kahju sellest perest.
See7. jaanuar 2015, 08:27
Ei olegi normaalne,et meie riigis tuleb paljudel peredel enamik sissetulekust maksudeks maksta.
Ei huvita mitte kedagi,kuidas need inimesed hakkama saavad. Mentaliteet ei saa hakkama-sure maha. Siinsed asjukääbikutest kommarid sildistavad need inimesed kohe luuseriteks,kes elada ei oska. Kes muudaks elu meie riigis??
Kati7. jaanuar 2015, 11:39
Aga sellest lähtudes nagu võikski laste arvu peres planeerida, on see nii keeruline? Kui eesti maksud ei sobi, mine siis mujale elama. Kui ei saa, ei taha, ei oska välismaale minna, siis jumal hoidku: PLANEERI oma elu siin sedasi, et hakkama saaksid kuidagigi. IGA laps vajab RAHA ja mitte vähe, et ta beebist täisealiseks kasvatada. See, kes oma võimaluste piises elada ei oska, seda ei pea ka teised aitama!
emma7. jaanuar 2015, 08:12
Minu arvates on lausa kuritegu lapselt veel koer ka ära võtta. Ta on kaotanud kaks venda ja ema ja nüüd võetakse tal ära veel sõber koer ka. Kas vallatöötaja teab, kui suur abi võib olla ühest karvasest sõbrast ühele lapsele? See 15 kilone koeratoidu kott, mida uhkusega mainitakse, et antakse varjupaika kaasa, see ei aita kuidagi seda väikest inimest. ma usun, et koera äraandmine on väga vale tegu ja seda teevad ametnikud sellepärast, et mitte valla remonditud korterit nö rikkuda. Ma olen täiesti jahmunud, ühest karvasest sõbrast oleks lapsele abi ja kindlasti rohkem, kui mingist valla sotstöötajast. Isa muidugi ei ole võimeline nendega sõdima, aga kurb lugu on see igatahes.
Kas7. jaanuar 2015, 08:18
Sulle tundub, et keegi võtab talt selle koera ära? Pigem on see isa otsus....
emma7. jaanuar 2015, 08:31
Ma ei tea jah, kes selle otsuse tegi, aga lapse seisukohast on see väga vale otsus. Lapsel oleks vähemalt keegi, kes oleks sõbra eest ja koos temaga.
7. jaanuar 2015, 13:15
Parem ikkagi uus kodu kui metsa poomine.Sellisel loomatapjal oleks pidanud loomapidamise ära keelama
j12. jaanuar 2015, 13:29
kas oleks õigem ketikoera korteris kasvatada?
7. jaanuar 2015, 09:57
No valla sotstöötaja seda koera vägisi kohe kindlasti ära ei võta, ei maksa targutada, ise asjaolusid teadmata, niimoodi lahmida on lihtne.
mamma7. jaanuar 2015, 11:42
Ainuõige tegu! Koer ei ole LAPSE mänguasi! Sulle teadmiseks, et lemmikloom on elusolend, kelle täisväärtusliku elu, õpetamise ja toitmise ning arstiabi eest saab vastutada vaid täiskasvanud inimene! Kahju, et taolised pered nii kergekäeliselt loomi võtavad...lastele sõbraks...:( Loodan südamest, et see koer saab hea kodu, kus inimestel on tema jaoks aega!
neiu7. jaanuar 2015, 08:10
midaiganes.,rahvas mida te r22gite ja halvustate.Kaks last p6lesid majas oma emaga, kui kohutav surm. See on meie k6igi tragoodia. Kujutage hetkeks ette seda 6udust mida tundis ema kui pyydis p22seda surmasuust oma lastega. Mis vahet nyyd enam on kes on syydi,elektrilevi v6i kass. Seda peret tuleb aidata igaljuhul! Minu sygav kaastunne l2hedastele(((
Anni7. jaanuar 2015, 08:04
Ehk sotsiaaltöötaja suudab otsida ellu jäänud poisile ja isale psühholoogi teenust. Laps kaotas 3lahedast inimest,sealhulgas Ema.Vaike murtud tiibadega ingel,ei suuda pikki aastaid lendu tõusta!Ta vajab hingeabi!Kaotus on nii valus, et ei oska ette kujutada lapse elu.Jain ise oma murega üksinda, millel olid rasked tagajärjed.Materiaalne abi ,tulekahju korral,on igati vajalik,aga ärgem unustagem hingeabi.Mul puuduvad sõnad,lohutamaks lapse hinge..
RoX7. jaanuar 2015, 07:56
Inimene leiab sealt süüdlase kus ta tahab ja ei tasuks kindlasti süüdistada elektrifirmat, kes elektri andmise neile lõpetas. kuna polnud täidetud sõlmitud lepingut pere poolt .Tegu on kahetsusväärse õnnetusega mitte kellegi tahtliku teoga.
naisuke7. jaanuar 2015, 07:48
On palju palju muid variante: tööta jäämine, haigestumine, õnnetus, haiglas viibimine, mis iganes. Kaks varianti vaid- rumala tunnus!
Elektril7. jaanuar 2015, 07:46
on röövellik hind ja siiamaani ei saa aru miks nendel bössidel on kosmilised palgad.
Loe oma kommentaar üle7. jaanuar 2015, 08:06
4537. jaanuar 2015, 07:42
varsti tulevad valimised jälle. minge valima ja ärge valige parteisid. siis võib-olla muutub midagi.
5557. jaanuar 2015, 10:01
aga keda siis valima peaks kui parteisid ei peaks valima? peale parteide ju keegi ei kandideerigii...
võtke7. jaanuar 2015, 07:41
kass süüdistatavate nimekirjast maha!
Proua7. jaanuar 2015, 07:41
Kas avaldaja arvab, et lastega pered peaksid elektrit tasuta saama? Noh, iibele mõjuks selline asi võib olla isegi hästi, aga kes selle siis kinni peaks maksma? Perede rahaliste raskustega tegelegu sotsiaaltöötajad, selle eest nad palka saavad.
naine7. jaanuar 2015, 07:44
Sotsiaaltöötajate temaatika on nii lai, et kui nad tegeleksid ka vaid ainult perede rahaliste raskustega, siis oleksid ka ööpäev läbi tööl.
Ehk proua kujutab liiga palju ette, aga reaalset elu ei oskanäha; ometi peab ennast prouaks!
raivo7. jaanuar 2015, 08:09
minu arust mõned sots.töötajad ei teegi oma tööd,vaid persetavad oma soojadel kohtadel hea palga eest.näiteid ei saa tuua,sest sean löögi alla konkreetseid peresid ja väikevaldades on vallaladvik omavahel seotud.
Raivole7. jaanuar 2015, 08:28
Jah, eks ole ennegi neid "tublisid peresid" nähtud...
To Raivo7. jaanuar 2015, 09:41
no sa oled ikka loll tõesti. Sots.töötaja hea palk, ma ei tea mida sa ette kujutad aga palk ei ole nüüd küll sellel ametikohal motivatsiooniks, seda rasket tööd teha. Selle eriala valijad töötavad siiski südame kutsel ja parimate kavatsustega inimesi aidata. Sina oma ropu suuga ülbe Raivo, mine tegele enese harimisega, häbi!! PS palka saavad ST vähem, kui med. õed.
Siku7. jaanuar 2015, 10:20
Hea palga mõiste on erinevatel inimestel kindlasti erinev kuid kindel on see, et ükski sotsiaaltöötaja eesti keskmist palka ei saa kuid 24/7 peab kättesaadav olema, et mõne abivajajaga tegeleda. Tean juhust kui sotsiaaltöötaja tuli laupäeva õhtul saunast ära, et minna maakonnakeskuses olevasse haiglasse, et esmase abi saanud abivajaja koju tuua. (Otse välja öeldes oli vaja ära tuua külajoodik, kes oli pea lõhki kukkunud. Kiirabi viis ta küll haiglasse pead õmblema kuid tagasi peab ju igaüks ise saama ja nii see sotsiaaltöötaja jälle tormama pidigi.)
oN?7. jaanuar 2015, 10:55
800 EI OLE MED ÕE PALGAST VÄIKSEM
raivo7. jaanuar 2015, 12:07
nohh,sots. töötajate ringkaitse.need,kes teevad tööd pühendunult,nende kohta ei ole midagi öelda aga pole mõtet kinni silmi mätsida kinni musti lambaid.
To To Raivo8. jaanuar 2015, 07:46
Kahjuks mitte kõik sotsiaaltöötajad ei tee oma tööd südame kutsel. Tööle on palgatud ka selliseid fuuriaid, et lase olla. Näiteks kas või see mutt, keda kord Kodutunde saates näidati, see kes paar last oma ema juurest kiusu pärast lastekodusse toimetas.
Nojah7. jaanuar 2015, 08:08
Miks see pere lähedane siis oma tuttavate ja sõprade abiga ei pannud kokku seda raha, et võlg tasuda ja elekter tagasi saada. Riiklik elektrifirma seda siiski tegema ei peaks ju. Vastasel juhul tahaks mina ka seda tasuta elektrit ja ehk ka midagi muud veel tasuta.
Noooojah7. jaanuar 2015, 09:17
Kas perel olid ainult pereisapoolsed sugulased,kes oleksid pidanud raha kokku panema????
joo7. jaanuar 2015, 10:04
kui sa seda asja m6tled, tasuta, siis saab ikka.
tige7. jaanuar 2015, 09:10
Meie riigi kõige suurem häda ongi selles,et korjatakse kõigilt hunnik makse ja siis mingi punt otsustab, kellele peaks natuke tagasi andma! No kurat, kui inimestel ei jagu raha elektriarvete maksmiseks, siis kus olid nende ametnike silmad enne? Elu on karm võitlus, aga me ei ole enam kiviajas!
7. jaanuar 2015, 14:42
Hästi lahmiv ja rumal kommentaar sul.
lugeja7. jaanuar 2015, 07:27
Riigil on raha küllaga ,mida kõrbesse investeerivad aga omadele tõstame sellepärast hinda
invaliid 2 lapsega7. jaanuar 2015, 07:24
minule ei halasta keegi- kõik tuleb ise maksta. kedagi ei huvita nõrgemate toetamine või toimeulek. kurb aga tõsi..
Omanik7. jaanuar 2015, 07:16
Kui inimene poleks suutnud eraomaniku üürikorteri eest maksta siis oleks ta pidanud kindlasti kuuse alla kolima .Siis miks peaks elektrit kellegi omaniku käest tasuta saama.
naine7. jaanuar 2015, 07:46
KAS KEEGI ON PÜSTITANUD TEEMA, ET TASUTA ELEKTER? Ise mõtlete asju välja, mida olnud ei ole. Teema on antud perest, kellel oli võlgnevus, ajutiselt.
KAS KEEGI ON TEILT VÕI RAHVALT RAHA KÜSINUD?
elektrilevi,7. jaanuar 2015, 07:12
teie röövellik hind käib rahvale üle jõu. Paljud elavad külmas sest ei suuda elektri eest tasuda.
Mees7. jaanuar 2015, 07:45
== Paljud elavad külmas sest ei suuda elektri eest tasuda.`== Vabandan , aga see on minu arvamus. Kui elektrit pole ja inimene istub sellepärast külmas ,siis on ta kas puruloll või lihtsalt purulaisk
häbi ei ole või..7. jaanuar 2015, 09:34
Tegemist oli kolme lapselise perega!!!! Keda sa siin võrdled lolli ja laisaga, jää inimeseks ikka!
minu arvamus7. jaanuar 2015, 10:00
Sellessuhtes, et kui majas on ikka ahi, siis ei ela keegi külmas. Keegi ei käsi ju elektriga elamist kütta! Niiet elektri puudumine külmas elamist ei puuduta ikka kohe kuidagi.
Uhhuu7. jaanuar 2015, 13:54
Häbi ei ole tõesti ka minul öelda, et need 2 täiskasvanud ON lollid, ked teevad lapsi juurde, kuigi mingisugust mat.kindlust ei ole ja elavad kasinalt. Nad ju teadlikult sünnitavad oma lapsed vaesusesse, viletsusse, külmetama, elektrita elama...Seda siis tarkuseks nimetada?
7. jaanuar 2015, 14:42
See pere oli elektrita,mitte külmas.
Elektrisandorid7. jaanuar 2015, 07:57
Juba miinuseid ladumas...
naisuke7. jaanuar 2015, 09:10
Sandor on ammu läinud, mis sa teda puudutad
saarlane7. jaanuar 2015, 13:13
seda sandori paska peame veel kaua helpima.vat nii.