Loomad

Loomakaitsjad taunivad TV3 sarjas "Looduslik valik" toimunud vuttide tapmist (120)

LISA KOMMENTAAR

loll saade jh5. veebruar 2015, 15:36
kui seal metsas neil ikka oli tarvis ellu jääda , miks siis ise metsast toitu endale ei otsitud. miks toodi vutid farmist sinna neile ??? see lind meil vabas looduses ei ela ju õues.
Ma ei mõista.......5. veebruar 2015, 06:16
........ , miks üldse loomi tapetakse ? Selleks pole ju mingit vajadust. Me kõik TEAME, et liha kasvab marketite toiduosakondade külmlettides.
nii4. veebruar 2015, 22:48
Kas keegi nägi seal tapmist ??? :O
Jahimees4. veebruar 2015, 19:01
Naisit võib peksta,aga looma ei tohi puutuda?Aastaid loomi kaitstud telenägu sellega ju tegeles.Ei tea kas on juba kinni pandud? Haige rahvas need loomakaitsjad.Isegi sotsid tunduvad nende kõrval normaalsed inimesed!
vut-vut4. veebruar 2015, 16:25
Kui tore on tõdeda, et ogaraks läinud poliitikuid vaatavad-kommenteerivad suures osas ajuvabad isendid, kes ei saa ise ka aru, mida nad kaitsevad või mille vastu sülge pritsivad.
Tüüp.4. veebruar 2015, 15:29
Kas natuke üle ei pingutata nende seadustega vanasti talude aegu niimoodi elatigi, et kedagi ikka tapeti söögiks.
....4. veebruar 2015, 18:35
jah, talus ja isekasvatatud loomi/linde toiduks, tapeti oskuslikult ja kiiresti. Keegi ei viinud talust kastiga linde metsa/rappa kellelegi juhuslikule LÕBU pärast tapmiseks! Saad aru, kus erinevus? Kusjuures ei olnud neist kellelgi reaalset nälga ja mingitki vajadust selleks. Sadism, ei muud.
eelmuth4. veebruar 2015, 13:59
Mingi poliitikute teleshow pärast loomi tappa ei ole eetiline.Lihtsalt naljaviluks tappa on omane ainult inimesele.Loomariigis seda kunagi ei kohta.Meil on loomadelt palju õppida.
kalju4. veebruar 2015, 15:48
Ikka juhtub ka loomariigis. sõbral murdis tõhk 42 kana ööga maha, vanaemal jälle õpetas hunt kutsikaid neljateist lamba peal.
naine4. veebruar 2015, 10:24
Mina küll vaatan saadet edasi. Nii palju kära vuttide tapmise pärast. Ma pole küll varem ühelgi linnul pead maha löönud, aga kui vaja siis saan hakkama. Loomad-linnud-taimed ongi inimesele toiduks.
4. veebruar 2015, 00:22
Haiged loomapiinajad, nüüd seda saadet enam ei vaata, uskumatu , et na d seda tegid teles , haiged inimesed ikka!!!
Eluke3. veebruar 2015, 23:16
Kellele ei meeldi, ärgu vaadaku siis pole vaja siin vigiseda. Aga need loomakaitsjad - eks nad peavad ka ennast tähtsaks tegema. Suvest pidi kärbse tapmine ka ilma uimastava süstita keelatud olema
ahoi3. veebruar 2015, 23:40
Parem oleks näidata inimesesöömist.
Rott4. veebruar 2015, 09:21
Ma jäin ka mõtlema, et pole nendelt loomakaitsjatelt kordagi kuulnud, et hiiri ja rotte ei tohiks hävitada...aga kas siis need polegi loomakesed, kel õigus elule?? Päris tore oleks teada saada, mis need loomakaitsjad ette võtaks kui üks patsahkam rotte end nende kontorisse sisse seaks....Ja sääsed, kärbsed, parmud...kuidas nende õigustega jääb ? Vastake, kulla loomakaitsjad
Ott4. veebruar 2015, 13:44
Hiired ja rotid püütakse elusalt ja lastakse sobivas kohas uuesti lahti.
autist3. veebruar 2015, 22:45
Martin Helme - PUTINIST, SADIST ja PSÜHHOPAAT!!!
22:45-le3. veebruar 2015, 23:54
Vahi autisti,märkas ka midagi,muidu kõigutab ennast palatis edasi-tagasi ja unistab kooselust omasoolisega (putinism siinjuures).Edu, homme uued rohud!
uuno3. veebruar 2015, 22:33
Nii see rahvus meil välja sureb! Ei ole varsti enam ühtegi normaalse närvikavaga inimest meil ja see kõik on tulnud meile katkuna kaela, teisi ennast suretavaid "heaoluriike" ahvides!
.....3. veebruar 2015, 22:02
nad oleks võinud seal ühe enda seast patta panna
logisevad ajud3. veebruar 2015, 21:41
valimised viivad viimasegi aruraasukese peast.... vaadake oma nilbeid valimisreklaame. isegi poola pesupulbrireklaam on oskarit väärt.
Madis3. veebruar 2015, 22:37
Jumalasõna jäi lugematta või? Kana on toiduahela madalaim lüli.
Miks ei keelata koertele riiete selga panemist. See on ikka väga julm tegu koera psüühikale.
ja3. veebruar 2015, 22:43
poliitik on toiduahela tipus
kas magasin maha, 3. veebruar 2015, 21:34
aga mina ei näinud seal küll midagi erilist, ei näinud pea maha võtmist, ei näinud mingit tapatööd, nägin üsna oskuslikku vutipuhastust, olen isegi neid teinud ja söönud, saatest sain mõned paremad nipid. Tänud
3. veebruar 2015, 21:29
Krt te käite poes ja ei tea, mis tegelikult toidu saamiseks tehakse. See on mugav, delikaatne, jääte puhaste kätega. Siis on kena kisada ja protestida. Sõjaväes tehakse sellist asja samuti. kaevake kohtusse! Vaadeka välismaa Ülim Ellujääja ka!
Suur Kuri Koer3. veebruar 2015, 20:48
Küsimus ei ole siin ei taluelus,ei valimisreklaamis, ega nendes vuttides..ja mida kõike veel. Kogu see saade on põhimõtteliselt valesti püsti pandud. Omal ajal olen sellega ,mida praegu EXTREM'iks nimetatakse päris palju tegelenud,ja tean,mis moodi see ellujäämine käib. Sihukesi totrusi nagu selles ellujäämise saates, ei tohiks küll teles näidata, aga noh sensatsiooni ju tarvis. Kõigepealt, seenel käib normaalne inimene ka paremini varustatult,kui need õnnetud seal metsas. Tundub,et selle saate tegijad ei anna endale aru mida ja miks nad teevad.Niisugust tobeduse ...,peaaegu et kuritegeliku,kontsentratsiooni ,ei ole varem juhtunud meie telesaadetes nägema.
pange tähele3. veebruar 2015, 20:30
inimsed,kui te midagi avaldate ,siis ärge avaldage töde,öhtuleht selle kustutab,olge lollid ja vassige,aitäh,sopaleht
20:30, 3. veebr 2015 -le3. veebruar 2015, 23:58
Nii tõde kui "tõde" on siin igas kastmes,ära nurise.
Kalmer3. veebruar 2015, 20:06
Neil pole muud midagi targemat teha, ise õgivad liha näost sisse, täpselt nagu Liina, algul ulus seal , et tema ei suuda ja mida veel , aga pärast sõi küll suure isuga. Laseb teistel lihtsalt räpase töö ära teha.
aga siin toimub jagelemine vuttide pärast3. veebruar 2015, 20:05
Viimase 24 tunni jooksul on Ukrainas tapetud 16 tsiviilelanikku
aga3. veebruar 2015, 22:04
eesti esimene mees juba organiseerib vibude saatmist sinna
agale3. veebruar 2015, 22:22
sel juhul vutide probleem veel rohkem on pseudoprobleem
nimi3. veebruar 2015, 19:56
Kas vutid oleks siis elusalt tulnud potti panna või?
Kilu3. veebruar 2015, 19:47
Haige saade. Need inimesed ei ole normaalsed. Tra tuuakse karbis vutid ja siis võetakse pead maha, See pole mingi ellujäämis saade, puhas pask.
ee3. veebruar 2015, 19:44
Jahimees3. veebruar 2015, 19:44
Loomakaitsjad on mingid pehmod ja eluheidikutest luuserid, muud midagi. Mets on aegade algusest olnud küttimiseks, veekogud kalastamiseks jne. Maailma on lolliks läinud, tegeletakse pseudojamaga.
kas loomakaitsja on3. veebruar 2015, 19:45
põdra tapmist näinud? või hobuse?
mmmmmmmmmm3. veebruar 2015, 20:13
Kuule "jahimees", lähed metsa, kõht tühi, püüad kinni ja tapad? Nõus! Või lähed metsa, ootad kui karbikeses kohale tuuakse ja siis kõigi uudishimulike valvsa pilgu all... Kus nüüd see pseudojama ongi?
:D4. veebruar 2015, 06:53
Saade ju igati öigesti paika pandud! See ju saade,kuidas riigikogujatest poliitikud meie riigis ellu jäävad! Egas need oskagi ise kyttida vöi midagi oma kätega teha ja saate möte ongi,et neile hädavarestele tuleb isegi metsa( toidu sahvrisse) köik karbis kätte tuua aga hävitama elusid(ka inimeste omi),sellega saavad nad hakkama!
INIMESED3. veebruar 2015, 19:42
KES OSALEVAD SELLISES TOBEDAS SAATES, VOT NEID EI TOHIKS VALIDA, LAS NEMAD MÄNGIVAD . VALITAKSE IKKA MÕTLEVAID JA AUSAID INIMESI.
Progress3. veebruar 2015, 19:42
Loomadest ja lindudest ma väga hoolin, kuid sama juttu võiks rääkida ISIS-le...
don3. veebruar 2015, 19:41
see pole mingi ellujäämiskursus kui toit kätte tuuakse, kõik söödav tuleb ise metsast leida, siis tunduks asi reaalsem ja näeks kas ka päriselt hakkama saavad.
Meil3. veebruar 2015, 23:01
Tänapäeva inimene võib ka siis nälga surra kui elus toit kätte tuuakse. Väga hea olukord tekitati. Ma Ojulandist eriti pole pidanud, aga seekord oli ta väga tubli.
Meil maal. kui loomi peeti3. veebruar 2015, 19:30
siis pandi kana-kuke pea pakule ja kirvega naksti.
Juba Tuglas kirjeldab seda Väikeses Illimaris
Naerugaasi lihtsalt meil polnud kanade magamapanekuks ja kas nad siis kõlbaksid süüa?
Loomakaitsjad ei ole ka vist kunagigi tapamajas käinud, peenemalt öeldes lihakombinaadi tapatsehhis.
üks asi on lihakombinaat ja teine asi on looduses matkamine,MÄNGIMINE3. veebruar 2015, 19:39
ja selle mängu ajal lihtsalt tapmine.
Loomad saavad kõigepealt elektrsuraka ja siis lastakse veri välja ning võetakse nahk ja sisikond
Talus oma looma sai enne tapmist ka tuimestavad mütaka. Talus kasvatati toitu.
Aga rabas kõndijatel oli tegu mönguga.
liiklus3. veebruar 2015, 19:29
miks seda ei märgatud kui sõideti autodega millel ei olnud ülevaatust ega liiklus kindlustust
Mamma maalt.3. veebruar 2015, 18:52
See on lihtsalt vastik valimisreklaam, ei muud!
Need3. veebruar 2015, 18:49
loomakaitsjad lähevad juba liiale.mina mäletan ikka,et talus loomi toiduks kasvatati.Ja järelikult peab ka tapma.Kuidas loomakaitsja oma lastele selgitab miks on vorsti sees liha ja kust tuleb seapraad.Las tegelevad millegi kasulikuga mitte uurida kui palju kanu uimastada vöi tuimestada.
3. veebruar 2015, 19:14
Loomi tapetakse, inimesi tapetakse ,aga kas seda peab televisioonis näitama ? Hallo!!! Need
....3. veebruar 2015, 19:18
just - koduloomi kasvatakse talus ja seal ka neid tapetakse, kiiresti ja teadlikult. Mitte ei tassita neid oskamatute inimeste juurde metsa, et saaks seda tsirkust telepurgis näidata, muidugi ise selle eest ka kenakese kopika kasseerides! Kas õpetad seda lastele - et tibud tulebki viia enne metsa, et neid siis suvalised tädid-onud saaksid maha lüüa? Mitte ükski taluperemees-perenaine ei oleks iial midagi sellist lubanud!
Nojaa3. veebruar 2015, 21:41
Küsimus ei ole selles, kas inimesed on tapnud toiduks loomi/linde või mitte. Ka lõvi/tiiger ründab inimest kui nälg käes. Kui tegu on eetiliselt põhjendatud tegevusega - ellujäämise/toitumise reaalne vajadus, siis pole vaielda midagi. Või ka sõjaväes reaalses ellujäämisõppes. Selge see, et sõdur peab teadma ja olema reaalselt kogenud kuidas keerulistes situatsioonides ellu jääda, kuidas kättesaadud saaklooma toiduks teha. Vaielda aga tuleb kui tapmisest tehakse teleshow osa. Sel juhul ei ole midagi pistmist enam ei tapmisega vajaduse vaid tapmisega meelelahutuse pärast. See on eetiliselt vale. Põhimõtteline küsimus.
vut-vut4. veebruar 2015, 16:31
Respekt Nojaale ! Ainus arukas kommentaar !
3. veebruar 2015, 18:40
Ma nõustun loomakaitsjatega,seda teleris näidata oli ikka väga julm.
ei nõustu4. veebruar 2015, 00:01
Nägin 3. veebruar 2015, 18:35
10 aastase poisina seatappu pealt, párast seda olid mul aastaid painajalikud unenäod. Mis on päädinud sellega, et olen nüüd taimetoitlane,
Ka nii võib juhtuda kui laps, tulevane mees viiakse julmust vaatama.
nojaa3. veebruar 2015, 21:43
Kui nii hella südamega ollakse, siis reaalses õnnetusesituatsioonis ei suudeta avariist oma sõprugi välja tuua. Auto kohe ntx põlema minemas aga süda nii hell, ei suuda vaadata. Nähtud endisel tööl küll
Madis3. veebruar 2015, 22:45
Lasaps ei tohigi seda näha. Täna oma vanemaid selle eest kui nad elus on.
loomakaitsjatele3. veebruar 2015, 18:33
Metsas ja ekstreemses olukorras ei tehtud midagi valesti. Ja kui need loomakaitsjad ise analoogsesse olukorda satuvad, siis las jooksevad uimastavat süsti ostma. Ärge üle pingutage, kontorirotid. Elus peab kõike oskama, et erinevates olukordades hakkama saada, laua taga muliseda on alati kõige lihtsam.
iliah3. veebruar 2015, 18:46
Kus oli ekstreemne olukord, naivist? See on saatesari, poliitiline saatesari, keegi pole REAALSELT ohus. va need vutid. Kas sa tõesti arvad, et kiirabi ei oota igakss juhuks raba serval ja kümme päästjat rabavee veevõtu kohal. Tule mõistusele. Ekstreemses olukorras tuleb sul vutt ise kinni püüda kah.
arvamus3. veebruar 2015, 19:25
Kui peaksid sellisesse olukorda sattuma ja kuskil krdi rabasaarel kükitama, siis oled ka sipelga ja tihase eest tänulik, kui kõht koriseb ja sul nad kinni õnnestub püüda. Kõik elavad nagu mingi vati sees, õpitud abitus, kari saamatuid tohlameid, kes surevad nälga, kui nutitelefon ei tööta ja sealt vaadata ei saa, kuidas kartuleid praetakse või muna keedetakse, rääkimata siis hakkama saamisest metsas.
4. veebruar 2015, 06:49
Lolliselts3. veebruar 2015, 18:29
Inimene peab loomi söögiks, mitte vaatamiseks ega vägistamiseks. Taunid taunigu omaette :)
3. veebruar 2015, 18:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Inimene3. veebruar 2015, 18:29
Ei tohiks olla nii äärmuslik
3. veebruar 2015, 18:21
Taanis polnud häda midagi, kui naelapüstolist kaelkirjakule nael ajju kihutati, paari linnu pärast selline hala?
kahjuks3. veebruar 2015, 18:17
Kahjuks tahavad jahimehed raha teenida sellega, et kutsutakse välismaalt jahimehi ning lastakse neil siin möllata loomi arutult tappes. Kõik see kehtib igat liiki metsaelanike kohta. Eesti on röövelik ning raha nimel hävitama kõik elav ning liikuv. Raha, ainult raha!!!
kahjuks3. veebruar 2015, 21:00
ei tea sa jahiturismist mitte vähimatki...
3. veebruar 2015, 18:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Äkki3. veebruar 2015, 18:25
Jah3. veebruar 2015, 18:12
Minu jaoks kõik seal osalejad jõhkardid
Vot nei inimesi ma küll ei vali
Olgu vutt või kes tahes aga nülgida ekraanil, minu jaoks jõhker
lugeja4. veebruar 2015, 02:32
Miks te sõimate osalejaid, kes näljas olid, sõimake saate tegijaid, kes selle neile korraldasid
Maalaps3. veebruar 2015, 18:00
Jah, meie lapsed peavad praegu teadma vaid seda, et liha saab poest vaakumpakendis või karbis. Aa et selleks tapetakse mõni loom või lind - seda nad mitte mingil juhul teada ei tohi! Kasvatamine roosamanna ning suhkruvati sees! Absurdne! Ja see looma uimastamise jutt. Minul on tulnud noorest peast tappa iseseisvalt nii kana, küülikut kui ka lammast. Samuti osaleda abilisena seatapul. Ja ei mingit uimastamist ei olnud. Ning ei ole saanud minust ei vapustusest närvihaiget tõmblejat ega ka sadisti-sarimõrvarit. Pratiline.looduslähedane boorus. Ja kuigi elan praegu kortermajas, olen võimeline noorest peast õpitut veelkord rakendama, kui näiteks sõda le käoks või ma üksikule saarele satuksin. Aga kuidas oleks lugu nende praeguste eluvõõraste, suhkruvati sees kasvatatud illikukukeste esteetidega? Idiootlikud seadused!
No3. veebruar 2015, 18:15
Sa võid oma lapsed ka seda protseduuri vaatama viia,
Ise ka maalaps aga loomatapmist me oma pere küll vaatamas ei istunud
to No3. veebruar 2015, 19:49
Loomi siis ei pidanudki või? Liha ostsite ainult poest? Või palkasite naabrimehe verist tööd tegema? Ise veel nimetab ennast kah maalapseks!
Looma kaitse3. veebruar 2015, 17:56
Liina oleks pidanud suhu võtma ja linnu niimoodi uimastama...peale seda pea otsast hammustama ja vaikselt soolikad eemaldama!!...kahjuks seda ei tehtud ja nüüd ootab kõiki kaasosalisi seaduses ette nähtud karistus 300 päevapalga ulatuses
....3. veebruar 2015, 17:55
räägime asjadest õigete nimedega ja otse! Tegu on sadismiga ja loomapiinamisega! Heas toitumuses vastavalt oludele riietatud inimesed lähevad väikesele loodusmatkale neljaks päevaks ja kolmeks ööks, tsivilisatsioon on vaid jalutuskäigu kaugusel. Võttegrupp toob neile elusad farmis kasvatatud kodulinnud tapmiseks, täie teadmisega, et need inimesed ei ole kunagi kodulinde toiduks tapnud ja nad ei ole ka nende kodulindude omanikud. Seadus (mitte loomakaitseseadus) ütleb nii: http://www.vet.agri.ee/?op=body&id=942 , tsitaat: "Määrus ei kehti ka kodulindude, küülikute ja jäneste suhtes, kui omanik tapab need väljaspool tapamaja koduseks isiklikuks tarbimiseks." Need inimesed ei püüdnud vutte loodusest, neil puudus ka vastav jahipidamisõigus, mistahes jahiulukitele-lindudele. Toiduks on vutist nii vähe, et nälja pärast see vajalik ei olnud. Mitte midagi pole tegu ellujäämisega, veel vähem traditsioonilise talueluga - talus ei tapetud ühtki lindu-looma mitte kunagi vaid LÕBU pärast, mitte keegi ei tapnud kodulooma-lindu nii, et polnud teadlik, kuidas seda tehakse kiiresti, kedagi piinamata! Telesaade on tehtud AINULT LÕBU pärast, ükski neist osalejatest ei olnud reaalselt näljas ja elusate vuttide metsa toomine ei olnud ainus viis lahendada toiduprobleemi. Imestan vaid, et loomakaitse NII hilja ärkas! Ja imestan, et saates osalejatel polnud oidu nõuda seadusrikkumise tõttu võtete peatamist! Kas seal tõesti keegi ei tunne vastavat seadusandlust?!?
JUHAN3. veebruar 2015, 18:06
Seadused muutuvad vähehaaval idiotismiks. Varstiei tohi enam ka hapuoblikaid, maasikaid või vaarikaid korjata ja kohe suhu pista. Nõutavaks muutub eelnev toiduainete spetsialisti poolne kontroll. Tahad metsas maiustada, osta poest vaakumpakendis marju kaasa. Ja kui metsa all jalutades häda peale tuleb, ei tohi pükse alla lasta ja häda kergendada. Tulevikus peab sel puhul kas kodus pampersid jalga panema või bioloogilist kuivtualetti turjal kaasas tassida. Ja ka kärbseid või sääski ei tohi alaealiste nähes tappa.
Asi3. veebruar 2015, 18:17
Selles et iga inimene ei talu tapmist, et seda pealt vahtida peab ikka tahtmine olema. Ega seepàrst et söön liha ei pea mu lapsed köögis seatapmist vaatama
....3. veebruar 2015, 18:24
to: JUHAN
Ja võtad tavaliselt metsaminnes mõne elusa vuti taskusse, et kui isu tuleb, saad maiustada? Tõesti? Ausalt? Saa aru - need inimesed ei olnud ekstreemsetes oludes ja neil puudus eluliselt vajadus farmis kasvatatud kodulinde metsas tappa. Kas pead normaalseks ka seda, kui kunagi idanaber viis tsirkusekaru metsa, et kõrged seltsimehed saaksid ketis olevat karu lasta? Vaat see vutitapmine on samasugune lõbustus. Mitte see, et kodulinde toiduks tapetakse - seda teevad inimesed, kes ise need linnud kasvatavad ja teavad, mismoodi neid ka tõhusalt tapetakse, ilma piinamiseta ja kiiresti. Praegune tegevus oli totaalselt sobimatu ja sadistlik lõbustus. Muide - kui meie metsades hakkab rohkem levima ehhinokokk, siis ei ole tõesti ka hapuoblikate ja maasikate pesemata söömine soovitatav, vaarikatele rebased peale siristama ei ulatu. Ja miks küll peavad jahimehed enne jahitunnistuse saamist läbima korraliku koolituse.....
Tundub3. veebruar 2015, 18:28
Et kui sul metsas kõht tühi, lööd kohe kitse maha,
Oleks et ainult mõni seeneline su teele ei satuks
to Asi3. veebruar 2015, 19:57
Küll inimene talub, kui muidu ei saa, kui olud sunnivad. Tööd tehakse siis mitte nautides vaid vastutahtmist, hambad ristis. Eluline vajadus! . Meil oli näiteks maal kuivkemmerg, mis lõpuks ikka head-paremat täis sai. Ega muud kui tuleb tühjendada, kopaga tühjaks tõsa ning käru peal vaadiga ära vedada. Aga seejuures see ilge hais! Minu isa oli selle töö peale nõrga südamega, hakkas kohe öökima. ei talunud, nagu Teie väljendute. Aga kus sa pääsed. töö tuleb ära teha. Ostis siis iga kord pudeli valget viina südame kinnituseks, muidu ei tulnud toime.
axe3. veebruar 2015, 17:53
nutt lahti lohhidel nüüd. Need vutid pole ainukesed kes nii maha lüüakse ja neid tuleb veel..nutke nüüd, nutke...poetage pisaraid aga ärge lilli ja muid asju ka sööge kuna nad kasvavad siis on nad ka elus. Niiet istuge söömata..vee sees on ka igast bakterid niiet ärge jooge ka. uimastage end ja hüpake türisalu pangalt alla.
Joppenpuhh3. veebruar 2015, 17:51
Jälle hakkab see halin pihta, taunige edasi!
Tegelikult3. veebruar 2015, 17:49
mõttetu saade. Näiteks kui seenelisena metsa ära eksid on su varustus ju ainult nuga ja korv või ämber. Kui juhtud olema suitsumees siis ka tikud või välgumihkel. Nende abiga pead suutma hakkama saama. Tegema püügivahendi, et metsloomi püüda ja toiduks tarvitada jne... Seal aga antakse saed ja kirved katelokid. Pole minu silmad veel sellise varustusega seenelist või marjulist kohanud. Nii, et arenguruumi on.
fgdf3. veebruar 2015, 17:48
kas loomakaitsjad discovery kanalit ka kunagi vaatavad? bear grylls sööb seal igas episoodis oravaid, linde ja muid elukaid ja pole küll kuulnud, et keegi oleks discovery peale kaevanud
Sa loomakaitsja võid edasi idusid süüa kui 3. veebruar 2015, 17:46
Süüa tahad siis ka tapad. Kõik reeglid on paigas, lihtsalt mõningad arvavad, et peavad ennast eksponeerima ja seda need pooletoobised looduse kaitsjad teevadki. Ise nad ei tea loodusest mitte halli essugi.
3. veebruar 2015, 17:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
3. veebruar 2015, 17:57
Loodan, et loomakaitsja kõnnib viiskudega, mitte nahast jalanõudes.
Mis3. veebruar 2015, 18:20
Viisud siia puutuvad, ega mulle ka ei meeldi TVst õhtul seesugust toorutsemist jálgida. Maailm julmust táis, miks pean veel õhtul loomatappu vaatama
Mofo3. veebruar 2015, 19:52
Kanali vahetamist oled kunagi proovinud?
Mõtetu teema, täiesti mõtetu, loomakaitsjad on reeglina õige asja eest väljas, aga nende seas tundub ka pooletoobiseid olema, kes loomakaitsjate head nime täis teevad.
PÄris lolliks lähevad need loomakaitsjad3. veebruar 2015, 17:38
Need loomakaitsjad on ammu juba naeruväärsuse tipus.
Ei tea, kuidas ja kes nende jaoks kanad peab kitkuma? Vorsti ja sinki uhavad süüa, aga keegi teine peab loomast selle valmis tegema.
Esteedid ja pirtspreilid, mitte loomakaitsjad.
Telepildis saab igaüks ise valida, kas vaatab või mitte. Maal tuleb aga REAALSE ELUGA kokku puutuda.
Nende loomakaitsjate jaoks tuleb neile liha ja vorst poe külmikust
irw,3. veebruar 2015, 18:34
varsti kaevataxe tapamajad ja poed kah kohtusse, sest teg loomade piinamise ja mõrvamisega ning sellest saadud produktide edastamisega inimkonnale... lihasööjad peax ka hakkama protestima, et pidevalt sibulal vared maha võetaxe ning sunnitaxe uusi kasvatama ja salatid vaesekesed peavad samuti oma kaunist käharpeast loobuma, et veged enda nälga rahuldada saax... haigemaja on see meie seaduste labürint tõepoolest...
vegan3. veebruar 2015, 19:37
Enne sibula söömist ma uimastan ta kõigepealt, siis tapan ära, söön ja palun andeks.
elame üle.3. veebruar 2015, 17:36
Usukuulutajad ütlevad ikka kätega vehkijate peale,et "kui ükski saab päästetud,on hästi". Siin samalaadne lugu : kui ükski on metsa eksinuna ja nälga suremas päästetud,on hästi...
matsu3. veebruar 2015, 17:33
Keegi ei hakka eraldi vutti uimastama, kui sellisel linnul on võimalik pea maha võtta ühe kirvelöögiga, murdosa sekundi jooksul. Igal õigel eesti mehel on need oskused olemas. Kui keegi aga tahab looma ka uimastamisega piinata, siis hoop kaikaga kuklasse ongi uimastamine. Ainult et sel pole mõtet, kui sama hoobiga võib kogu pea maha võtta.
murueit3. veebruar 2015, 17:33
Igasugused "-kaitsjad" lähevad hoogu seal,kus pole vaja, ja hoiavad hoogu maas seal,kus väga hoogu vaja oleks!
ma ka ei julgeks, aga loomulik on see ikkagi3. veebruar 2015, 17:32
Kanu tapetakse kodus, ei hakka neid keegi enne uimastama. Auuuu - elu on lihtsalt selline. Loomulikult ei ole selline hukkamine meeldiv, ometi on see reaalne elu. Kas seda telesaates näitama peab, see on iseasi. Aga loomakaitsjad oma uimastamisega olgu siidkinnastega paberil, tegelikult maal loomi pidades nii ei käituta.
Kui3. veebruar 2015, 18:23
Nägin 10 aastase poisina kuidas siga tapeti, olid mul painajalikud unenäod aastaid,
Lapse jaoks ei ole tapmise vaatamine vajalik
Ise muide juba pikalt tainetoitlane, vot seesugune haav, mis ei paranenudki
Mina jälle3. veebruar 2015, 18:37
Mina olin 9-10 aastasena abiks seatapul jälle.
painajaid ei näe, sega näinud, ka 40 aastat hiljem magan rahulikult, lihtsalt südametunnistus on puhas ja pole põhjust närvitsemiseks.
/ 18:37, 3. veebr 2015 -le3. veebruar 2015, 18:46
Mina olin abiks kanatapul.Lendas teine ilma peata mulle otsa! Ei näe mingeid unenägusid sellest ja meeldegi tuli praegu tänu sinu kirjutatule!
sotsiodarvinist3. veebruar 2015, 20:45
Kuidagi kahtlaselt lähedane loomake oli? Kuigi 10aastasena ei tohiks veel NII multikulti olla ;-)
oeh3. veebruar 2015, 17:31
marek3. veebruar 2015, 18:49
absurd on nimelt selles, et kehtiva seaduse järgi on kõik mis liigutab loom - ka vihmauss. Kui seaduses näpuga järge vedada, tuleks isa kes lapsega kalale minnes tema nähes vihmaussi konksu otsa paneb vangi panna.
Tegelikult ma lausa loodan, et neile poliitikutele siit mingi kriminaalasi tuleks siis tulevad ehk mõistusele ning teevad need haiged seadused ümber!
nnn3. veebruar 2015, 17:31
"Nimelt põllumajandusloomana peetav kodulind, kes tapetakse väljaspool tapamaja oma tarbeks, tuleb enne hukkamist uimastada, et ta peaks enne surma võimalikult vähe valu ja kannatusi taluma." "Looma uimastab ja tapab seaduse järgi isik, kellel on asjakohased teadmised ja praktilised oskused." No ma loodan, et seadust ei tsiteeritud sõnasõnalt, sest kui ühes lauses räägitakse kodulinnust ja teises lauses loomast siis ma kardan, et selleks ei pea olema Pilve Aiku, et seda seadust kohtus pihuks ja põrmuks teha.
kuidas vorst viineri sisse saab3. veebruar 2015, 17:27
noh, aga saade täitis eesmärgi ja näitas, et poliitikud on enne valimisi ka tapmiseks valmis.
staarjuuksur poetas paar pisarat, aga andis sis linnu käest ja laskis ta ära tappa. kinnitas pärast, et tema lapsed ei näe kunagi, kuidas see tema käte läbi toimub. silmakirjalikkus kuubis.
loodetavasti peavad nad järgmises saates gorillaga vahekorda astuma. helme ütleb, et maalapsena on see tavaline asi, liina tõotab, et tema lapsed ei näe seda enam kunagi ja kõik teevad ära.
Vmaamiis3. veebruar 2015, 17:26
Näidake lastele tähtede sõda,batmani jne,pole mõtet neid talumehe kommetesse segada,nagu minu lapselaps tuli lasteaiast ja teadis väga hästi,et lapsi saadakse keppimisega aga mitte haiglast ema kõhust,mida me talle "valetanud" olime..loomakaitsjad koos Mihkel Raua prouaga võivad edasi hõljuda kusagil magusa siidi sees maa ja taeva vahel...vaadake siis humaanset omade kaitsmist Ida-Ukrainas!!
Enno3. veebruar 2015, 17:26
Kui mul nälg käes siis püüan tänavalt kasse, koeri /ja meeleldi loomakaitsjaid :) / ja tapan nad käepäraste vahenditega ja panen nahka. Jälle mingid soovolinikud häält tõstmas! Ei tea kuidas küll liha meie lettidele jõuab: sigadele mängitakse Vivaldit , enne antakse laks narkotsi siis koputatakse pähe ja alles siis läheb rappimiseks? Ja see mida ja millal lapsed vaatavad on lastevanemate otsene kohus, mure või valik! Kuidas toit lauale tuleb peaks ikka kooliealistel selge olema!
absoluutselt3. veebruar 2015, 17:24
ei suuda seda jura vaadata. ei vaatagi. aga aru kah ei saa . MILLEKS see jura ometigi ???
milleks3. veebruar 2015, 17:25
ellujäämiskursus, ei rohkem ega vähem
Lumememm3. veebruar 2015, 20:38
Pole see mingi ellujäämiskursus... Ellujäämiskursusel õpetatakse esimese asjana, et energia saamiseks tarbida taimset toitu- kuusevõrsed, kalmusejuured, pungad jne. Loomse toidu püüdmisele kulutab oskamatu inimene liiga palju energiat, ja suur tõenäosus on, et ta ei taba kedagi...
Ellujäämiskursustel soovitatakse loomsetest olenditest püüda vaid konna. Aga rahvausundi järgi: "Kes konna tapab, sellel sureb ema..." Niiet hästi peab mõtlema, millal nälg muutub eluohtlikuks ja millal mitte...
```kaitsjatele``3. veebruar 2015, 17:22
te ei võiks sellisel juhul porgandit kah süüa,kuna seal elab mingi mikroob või pakter!
Poss3. veebruar 2015, 20:45
Pakter :D Kui mõne sõna kirjapilti päris täpselt ei tea, siis katsu pruukida mõnd vähe kohalikumat varianti - näiteks pisik :D Pakter :D Kas Ryan, Michael D. või Janou?!
Urr3. veebruar 2015, 17:18
Kas nad oleks pidanud need vutis siis elusalt ära sööma või??? Tõesti, kas te ei söö vorsti ja kotlette jne jne... Kuidas see liha sinna vorsti sisse saab siis? Need nn loomakaitsjad , lõpetage see iba ükskord ära, minge jalutage kodutute koertega või võtke endale mõni kodutu kass lemmikloomaks, TEHKE midagi konkreetset lõpuks!
debiilsus3. veebruar 2015, 17:15
Ma ei saa aru milleks vaja sellist asja näidata,see kes sellise asja välja mõtles on tõeline taunide taun,ausalt noh.
3. veebruar 2015, 17:14
Vastavalt Eesti seadustele oleks tulnud vutid enne uimastada.
"LOOMAKAITSJAD" , viige ennast eluga kurssi !
minust3. veebruar 2015, 19:44
olid need saates osalejad enne uimastatud. näiteks helme kindlasti.
Mufik3. veebruar 2015, 17:14
Sööge vorsti, miks te vaeseid loomi tapate ?
Jõhker.3. veebruar 2015, 17:09
Mul jäi seekord saade vahele, aitas juba reklaamist. Milleks selliseid asju näidata!?
Elu3. veebruar 2015, 17:54
Et sa õpiks loodusseadusi
....3. veebruar 2015, 18:50
mis on farmilindude metsa vedamises loodusseadustega pistmist?
Ilgert Nilbert3. veebruar 2015, 19:53
Kõht on tühi. Loodusseadus nr. 1.
sdf3. veebruar 2015, 17:04
tauno3. veebruar 2015, 17:03
taunid ikka taunivad mis teha?