Mulle on, eriti praeguses liikluses, ebameeldivad "homod". Sõidad ees 90km/h , tema leiab, et see kiirus sobib ka temale ja sõidab sabas 5m. vahega. Vilgutad korraks pidurituledega, enamus ehmuvad ja tõmbavad tagasi, aga osade jaoks hakka kurikaid muretsema. Libedaga sellised "homod" on väga ohtlikud.
Mina panin 2015 aastal ühele sellisele kannul sõitjal äkk pidurdusega ära. Kindlustus maksis auto kinni. Tuleb teist autot hakata vaatama tuleb vist uuesti teha.
Kolm korda püüti mind eile lumiselt teelt välja saada. V-Maarja ja Tamsalu vahel läbis üks kurvi stabiilsuskontrolli abil ja kaldus keset teed. Kangelasjuhi auto aju nägi pidurite rakendamistega kurja vaeva. Tema enda oma enam ei funkanud. Enne Amblat tuli tšikk suure jeebuga KESET teed vastu, endal silmad esiaknast suuramad. Enne Koset lendas valge kaubik kurvis keset teed. Norra kümneid tuhaneid pikk talvine sõidukogemus kulus kõigil kolmel korral väga ära. Kuid- kellel seda ikka niiväga on ja kindel, et iga algaja oleks sellises situatsioonis kas pidurdama või tõmblema hakanud. Küll jääb mulle ebaselgeks, miks peab keset teed sõitma või arvama, et miski kiip autoajus saab füüsikaseadustest mängeldes jagu.
Keegi arvab, et ta võibki keset teed uhada, endal hirmust julk püksis. Teised peavad muidugi teed andma. Ahjaa, see õnnistet "stabiilsuse kontrollija" soft on süüdi, kui laubakas tuleb? Eksjuonju?
Ma hoitsõ ka uma mammiga pikävahet a mul lõi risti..Mammikõnõ rüükse suurõ häälega ärä kiiruta, ärä kiirusta ja lasksõ suurõ peeru. Mul jäi sõit poolõlõ.
KOMMENTAARID (9)