Loomad

Lehtse naine tungis Hallikese hoiukodu hoovi ja nõudis koera tagasi (97)

LISA KOMMENTAAR

Liis11. juuni 2017, 21:03
Hirmus lugu kui koer a vargad on loomakaitsad.
loomakaitsjad jm ametnikud mõistusele7. juuni 2017, 17:41
no iga vähegi selgema mõistusega inimene näeb siit kohe, et loomakaitsjate nime taha peitunud inimesed on ületanud kõrgelt ja kaugelt igasuguseid piire. Tule taevas appi, ilma mingi kohtuta lihtsalt võetakse inimese käest tema loom ära ja isegi ei näidata looma, et kas elabki veel?! Tulge mõistusele nn loomasõbrad, peale teie haiglase õhina eksisteerivad ühiskonnas ka kindlad reeglid ja maksavad kehtestatud seadused, seega andke koer tagasi silmapilk või näidake koer tema ajutises varjupaigas omanikule ette ja kui teile tundub, et teil on õigus, siis andke asi kohtusse, vaat ainult kohus saab otsustada, et inimeselt võetakse tema loom ära, teie ise ei otsusta siin midagi lõplikult, raiuge see endale kõrva taha
Jah?7. juuni 2017, 20:17
Ja millal selge mõistus sind viimati külastas?
Kata7. juuni 2017, 15:35
Kuidas naine aadressi sai? Tuleb teha uurimine, niimoodi ei tohi kellegi kodu aadrsssi jagada. Kui vanematelt lapsed ära võetakse, siis elusees ei saa joodikust-jõhkardist vanem lapse uut aadressi teada. Tapa vald teeb endal margi ikka aina rohkem täis. Oleks olnud mõistlik asi sinnapaika jätta-oma vead kokku lugeda ja edasi minna.
XXX7. juuni 2017, 13:40
Paluks, mitte anda koeras sellele haigele naisele,see naine tuleks viia hullumajasse.
Olen6. juuni 2017, 19:26
Hallikese piinajat nädala jooksul kolm korda Helsingi Rautteejaamas näinud.Arvasin,et on sinna sisse kirjutatud.Loomulikult hommikuti kella 6.30 ajal,kuna teen sel ajal ise aega parajaks,et trammi peale minna.Karistama peab neid,kes andsid Hallikese uue kodu aadressi ja see piinajast perenaine seevaldisse saatma.
siin on koer ja uue koeraomaniku aadres6. juuni 2017, 18:18
aga minu tuttavat rööviti öösel kodu lähedal ja politsei püüdis pätid kinni. Nädala pärast olid needsamad kaks tüüpi tal ukse taga ja nõudsid kokkuleppementlust kohtus. Kes andis tema aadressi neile pättidele?
m6. juuni 2017, 17:15
Tegemist on psüühikahäirega inimesega,kelle kätte ei saa looma anda. Juba sellest jutust on võimalik diagnoos panna.Näha on,kuidas loom on sellise hullu all kannatanud ja olnud rahu ise. Loomale tuleb anda võimalus tunda rahulikku looma elu.
Koks6. juuni 2017, 16:56
Kole on lugeda, kui palju on kurjuse kaitsjaid, et anda piinatud loom piinajale tagasi, selleks peab ise olema empaatiata ja sügava emotsionaalse puudega olevus. Mitmed empaatiavabad on imeliku kirjastiili ning sõnastusega. Iseenesest see moment juba ütleb päris palju kirjutajast. Kuid inimesi, kes hoolivad, kel süda õiges kohas, on kordades rohkem!!!
Tiina Tamm6. juuni 2017, 15:17
Mare vajab õigusabi Heiki Valneri taoliste vihaõhutajate vastu. Tal on õigus oma koera vaatama minna ja selleks ei saa teha takistusi. Kui koera ei näidata jääb kahtlus, et on midagi varjata.
Suur meediakajastus on paisutanud "loomakaitsjate" rahakotti ja see tundub olevat ainuke eesmärk.
???6. juuni 2017, 16:08
mis õigus on piinajal oma piinatavat külastada
/6. juuni 2017, 16:17
Tiina Tamm see on teie arvamus ja hoidke see enda teda ! !
See pole enam normaalne!6. juuni 2017, 14:57
Kus kohas me küll elame,olgu see naine haige või terve,siis noomoodi käituda temaga ikka ei tohi! Kas tõesti vallas pole enam ühtegi inimest,kes annaks nõu sellele tädile,võtaks ta oma hoole alla.Mis seal imestada,kui ta võtab takso ja sõidab oma loomale järgi,mina teeksin sama.See koer võeti ju jõuga tema käest ära,keegi ju rahulikult ei selgitanud,lubati ju kui ta ukse lahti teeb,et koera ära ei viida,ta ju uskus,aga mida tehti!
See,kes hetkel seda koera hoiab pole kindlasti hea inimene,kuidas ta üldse vastas sellele tädile.Palun ehk leidub üks tore inimene ja klaarib selle juhtumi ära,et koer ja koeraomanik õnnelikud oleksid! Ilusat päeva!
sõnn6. juuni 2017, 23:52
Tädi, rahune maha! Koer on kindlates kätes ja tagasi ei tohi anda. Kui inimene ei osanud looma kohelda, siis jääb ilma.
Masendav6. juuni 2017, 14:53
Jälgides kommentaare on selge, et eestlane on konksu alla neelanud.
Kiidetakse takka täielikku omavoli ja seadusetust, ka kriminaalset käitumist.
Asi lõppeb sellega, et kui olete piisavalt treenitud, et suva isikud võivad teabmis põhjustel teie loomi "ära võtta", liigutakse järgmise punktini ja hakatakse teilt suva põhjustel teie lapsi ära võtma.
Et nad saaksid endale nt "korraliku, avatud, liberaalse ja vihakõnevaba kodu" või mis iganes.
kah suva inimene6. juuni 2017, 16:10
teab mis põhjusel - no vererada oli juba taga aga jah soolikaid veel tõesti polnud..
Kata7. juuni 2017, 15:40
Kuule katsu olla. Ei võetud siin midagi niisama. Sellele tädile pole ühtegi õigustust olemas. Paraku seal kus võim ja ametnikud , KEDA ME ÜLEVAL PEAME, mitte midagi ei tee, tulebki inimestel endil hädasolijat aidata. Looma lohistamine ja löömine ei ole suva põhjus.
Näha on ju, ei see naine ei ole päris korras peast. Milleks seda üritada varjata? Oma last sa ju sellisele hoida ei annaks.
Ma soovin Marele tõesti edu ja paranemist. Siiski, looma ei tohi talle enam kunagi anda.
Mann6. juuni 2017, 13:57
Loodan,et see tädike saab abi.Kuid mitte koera tagasi.Ülekaal võis tekkida mingi pläusti söömisest suures koguses.Ei usu,et selline omanik koerale parimaid palakesi andis
Tegelik olukord6. juuni 2017, 10:44
Temal on täielik õigus oma koer tafgasi saada. Kui ei anta, siis on temal ka seaduslik õigus kasutada selleks mõõdukat jõudu, sest politsei nii ehk teisiti talle appi ei tule, kuna on pandud kodanikke represseerima ja makse koguma.
Nimelt on kodanikult võetud ära tema tahte vastaselt temale kuuluv vallasasi. Loom on EV Tsiviilsedustiku üldosa Seaduse ja Asjaõigusseaduse mõistes inimese vallasasi.
Vallasasja tohib inimeselt ära võtta vaid kohtu otsusega, selles juhtumis veel loomale eluohtliku seisundi korral Veterinaar- ja toiduameti otsusega, kui looma elu on tõesti ohus.
Kogu loo tegelik tagamaa on aga see, et kaks eneseimetlejat, Lust ja Valner otsustasid korraldada eneseupitamise aktsiooni ja kodaniku tahte vastaselt võtsid temalt tema vara, seejuures sooritades kriminaalkuriteo.
Vastaseks valisid nad muidugi ullikese, sest see ei hakka vastu kuna ei oska seda teha.
Kui sarnane asi oleks juhtunud nt minuga- oleks ammu kriminaalasi püsti ja Valner/Lust kahtlustatavad.
Sewllisel juhul nõuaks rahvas nende verd oma kommentaarides.
Ajakirjandus on tänaseks täitnud suures osas genossede antud ülesande- ajada rahvas riidu mistahes asjas ja on loonud olukorra, milles rahvas tahab pidevalt teiste verd näha, mistahes asjaoludel.
Me ei tea selle ullikese ja tema koera omavahelistest suhetest tegelikult mitte midagi ja need võisid olla ka äärmiselt soojad ja head ja rumala inimese tabatud moment tõi kaasa sellise loo.
Igatahes- ma ei saa aru, miks politsei pole alustanud kriminaalmenetlust Lusti ja Valneri suhtes, sest seda saab teha ka fakti põhjal.
Kriminaalkuritegu, ehk asja avalik vargus (kui tõugati või rebiti, siis röövimine) on 100% koosseisus ju sooritatud.
Miinustele6. juuni 2017, 10:58
Iga väike, pisikese ajuga eestlane unistab sellest, et saaks teistele teha haiget, kui jõudu ja julgust pole, siis kasvõi kommentaarile, mis 100% seaduslikku käitumist püüab selgitada, miinust pannes.
Ka selles osas on läinud korda ühe inimpõlve jooksul väikerahva ajude korralik läbipesu ja omavahelise vimma pilvedekõrguseni ajamine.
Muide- politsei oleks hoopis pidanud koera tagasiandmise eest hoolt kandma.
Te üldse saate aru, milleni on meie kodumaa viidud?
Missugune õiguslik kaos on siin tekitatud ja kuidas te kõik seeläbi iga päev kannatate ja kui kalliks see teile läheb?
Ants6. juuni 2017, 11:56
Nõus, õigusriigist oleme tõesti kaugel aga et kaos ... ei ole seda küll kuskil. Isiklikult ei kannata ja ei tunne kedagi ka kes lausa iga päev kannataks. Ja mis puutub maksmisse siis elamine on üldse kallis. Ja Eesti politseiga olen ma ka väga rahul.
Sulle soovitaks rahulikult pöörduda psühhiaatri poole. Ehk saab abi.
loomulikult 7. juuni 2017, 11:23
hindavad inimesed nähtu järgi ja tunnevad kaasa loomale. See on ju loomulik? Kui me näeme paksu last keda veetakse mööda maad mida me teeksime. Kas kiidame takka või ootame kuna kohus otsuse teeb kui see juhtub pidevalt? Mõnedel juhtudel tuleb kohe tegutseda ja sellepärast inimesed hindavadki miinustega sellist tegu või vastuväidet teole.
Mina arvan6. juuni 2017, 10:59
et ka Teie kuulute loomapiinajate hulka!
Mina arvan6. juuni 2017, 11:17
et Teie sööte õhtul väikeseid lapsi!
Ja mina arvan, 7. juuni 2017, 20:43
et sina, kes sa siin lollusi kirjutad ning mitmes kommentaaris suure suuga õiglust, kohut ja koera omanikule tagasi nõuad, oledki seesama põlastusväärne loomapiinaja! Lõpeta ära, haige inimene oled, psühhopaat, ja sul pole õigust siin enam midagi nõuda!
Ants6. juuni 2017, 11:05
Kust sinusugused jopskid küll tulevad ?! Arvatavasti oled ullikese naaber.
Kratt6. juuni 2017, 11:26
Piinatud koer võõrandati Veterinaar- ja Toiduameti otsusega. Ära kirjuta esseed kui sa asjast tuhkagi ei tea.
Ära palun valeta!6. juuni 2017, 11:36
Tapal polnud mitte ühtegi Vet- ja toiduameti inspektorit!
Kratt6. juuni 2017, 12:09
Koer võõrandati Veterinaar- ja Toiduameti Lääne-Virumaa Veterinaarkeskuse otsusega. Kontaktisik Ülle Uus.
Millal?6. juuni 2017, 14:28
Asja lappimiseks leiti ametnik, kes hiljem paberid vormistas.
kl6. juuni 2017, 16:12
koera lappimiseks leiti ka isik, vabatahtlik
korra lohistas jube häda onju, tegelt olid suhted soojad?6. juuni 2017, 16:11
Me ei tea selle ullikese ja tema koera omavahelistest suhetest tegelikult mitte midagi ja need võisid olla ka äärmiselt soojad ja head ja rumala inimese tabatud moment tõi kaasa sellise loo.
X6. juuni 2017, 10:31
On alles eidel raha taksoga maad mööda ringi sõita.
hahah6. juuni 2017, 20:08
märkasin ka seda, et takso ees ja taga....
kes patuta6. juuni 2017, 10:28
Et siis6. juuni 2017, 20:26
söandan oletada, et loomapiinamise patuta on eesti rahvast kaalukam osa, ehk siis - kividerahe on isegi kristliku moraalikoodeksi kohaseltt antud juhul igati õigustatud :)
Albert6. juuni 2017, 09:38
Kas loomapiinaja pääseb karistusest ? Selle haige inimese koht on hullumajas. Mingit koera vaatamist
ja külastamist ei saa olla. Samuti ka koera tagasi andmist.
Just6. juuni 2017, 11:00
Mitteadekvaatsele inimesele EI TOHI looma taggasi anda
Ka koeraomanik.6. juuni 2017, 09:36
See noor inimene, kes mikrofoni ütleb, et see ei ole sinu koer, kas sa aru ei saa, ei oska mõista inimest, kes oma looma armastab. Oled selle looma eest hoolitsenud aastaid, paremad palukesed just temale andnud, nutab oma loomakest taga. Ma saan sellest koeraomnikust aru, ma ka nutaksin, seda enam, et see naine on haige inimene. Et nii õnnetult on läinud, koer rasvunud, ongi ülehoolitsemise viga.
Ja6. juuni 2017, 10:03
Siis lööb teda suurest armastusest ja veab mööda asfaldit kui koer liikuda ei jaksa ?
no mis6. juuni 2017, 10:46
Ja see inimene ütlebki õigesti, kui armastad oma loomakest, siis hoolitsed ta eest. Kui ei hoolitse, siis on loom näljas ja haige. Kas selline asi on teile arusaadav või ei saa teie sest aru. See mutt ei hoolitsenud oma loomade eest ja see annabki õiguse temalt need loomad ära võtta. Inimene on peast soe, vajab ise ravi.
Ka koera omanik.6. juuni 2017, 11:00
See inimene ei saa haige koeraga hakkama.
Miks vahutada suurest loomaarmastusest, mis paneb looma kannatama.
See on iseenda soovide rahuldamine. Terve mõtlemisega inimene oleks tänulik, et looma kannatusi leevendatakse, mitte ei teeks palagani.
peni6. juuni 2017, 12:10
jah, ülehoolitsusest toitis koera searasvaga. See on hoolitsus? Ime, et penil veel süda funkab sellise toitmise järel.
6. juuni 2017, 09:15
kas paldiski maanteel rohelise plangu taga üht vaba kohta pole? tädike peaks seal mõnda aega istuma ja uut jõudu koguma?
MGM6. juuni 2017, 09:35
Selles plangus on suured mulgud sees, pani plehku.
6. juuni 2017, 10:11
ISE EI TAHA SINNA MINNA ????
6. juuni 2017, 16:45
mul pole sinna vaja minna,mare,sul aga küll.ise sa sest paraku aru ei saa.
On mis on aga Valner pole6. juuni 2017, 09:13
küll see mees kes võiks suu lahti teha
/ 6. juuni 2017, 10:09
¨Hoia ka oma suu kinni ,kui midagi tarka pole öelda !!!
A6. juuni 2017, 11:19
pole see naine nii rumal midagi,6. juuni 2017, 09:10
oskab majandada küll, ainult mitte sotsiaalse käitumisega.
kas eestis6. juuni 2017, 08:56
sellele daamile hooldekodus siis kohta ei leita !`?
Mida sa imestad Heiki ??? artiklis oli ju täpselt kirjas !,6. juuni 2017, 08:51
et viidi sinna , sinna ja sinna ,mulle need kohad võõrad ,aga kes tuttav nende kohtadega , teab kuidas ja kuhu viidi , lugesin ja imestasin kohe ,et on siis nüüd vaja paljastada seda aadressi ,kus koer asub isegi pildid olid tehtud hoovipealt ,aga küll on näha ja kuulda ,et ta üritab seda koerakest varastada sealt , kasvõi öösel ,olge valvsad seal hoiukodus ja kui veel ööd kui päevad koer õues viibib ,mis on toakoerale paras katsumus ... ja sa vaatavaid ,liigub aina taksodega ringi ,selle 270 euri eest saab ikka väga hästi elada .
Iva ei tea6. juuni 2017, 08:43
oma alast mitte uduraasugi. Sotsvaldkonnas on määrav ainult euroraha, puudega inimene on vahend selle kätte saamiseks. Ja vahendiks ta ka jääb. See proua on veel vaba hing, ta pole vahendiks saanud ja mitte kedagi ei huvita tema seisund niikaua kuni ta kellegi maha lööb. Just selline on meie humaanne sotsiaalabi. Paljud vanurid on kodudes surmahirmus oma skisofreenikust lastega koos elades, niikaua kuni haige pole kedagi maha löönud ei huvita vanurite olukord kedagi. Vot nii. Ja too proua on lihtsalt pisut omamoodi loomahull, kallale ta kellegile ei tiku ja nii ta kulgebki. Ajakirjandus rõõmsalt ekspluateerib ullikest ja loodab, et tädikese võitlusvaim ei rauge, muidu pole ju millestki kribada.
Arst6. juuni 2017, 08:33
Point selles, et see inimene tuleb kiiremas korras panna haiglaravile. See ei ole ju normaalne käitumine. Uskumatum kuidas Tapa vallavalitsus läheb hulluga kaasa ja esitab mingeid nõudmisi. Selle asemel vald peaks pöörduma psühhiaatria kliiniku poole ja tegema ametliku avalduse. Tundub, et Marel käivad luulud, ta kujutab endale midagi ette ja siis tegutseb. Ta ei ole ohtlik mitte ainult loomadele, vaid ka inimestele. Ega enne meil keegi midagi ette ei võta, kui Lööb oma hullu seisundi ajal kedagi maha.
haa6. juuni 2017, 13:59
Nagu miinustest näha, on hetkel veel 11 isendit samas seisus.
MMM6. juuni 2017, 07:13
Püha taevas!!!Ta läheb ju sinna veel ja veel.Mutike räägib,et elatyb vaid pensionist aga taksoga kihutab pea iga päev ringi!!!See mutt juba ei loobu ja hakkab käima ja pahandusi tekitamas.Kas tõesti keegi,,hea,,inimene tegi omaarust nüüd ,,heateo,,andes sellele koera piinajale Hallikese aadressi,miks ja veelkord miks??
mh6. juuni 2017, 12:38
Pensionipäev on 5. kuupäev, nii et sel ajal võib külaskäiku oodata. Kuni raha otsas.
paraleel6. juuni 2017, 06:27
Hallikese lugu võib võrrelda Soome lastekaitsega. Soome lastekaitse paigutab usinasti eesti lapsi soomlaste asendusperedesse.
Soomlased näitavad ka näpuga, et näe eesti ema on psüühiliselt haige ja ebastabiilne üritades oma last/lapsi tagasi saada.
Raha koos nutiseadmetega on inimestele tõsiseid ajukahjustusi tekitanud.
Mõeldes, milline taust sellel ülbikust koerapäästjal on okse tuleb peale.
kasuta ikka aju ka6. juuni 2017, 14:01
Kus siin paralleeli näed? Inimese haigus pole õigustus loomapiinamisele.
Muide6. juuni 2017, 15:47
Soomes on lastekaitse väga arenenud. Need mukitud emmekesed,kes jätavad ööseks lapsed üksi koju on ise selle põhjustanud,et probleeme on. Soomes on sedause järgi lausa nii, et kui sul on kodus alaealine laps,peab üks vanem olema kaine. Olenematta ajast,päevast. See kehtib kõigile. Miks paljud eestlased sellega jännis, on ise tõmbavad liigset tähelepanu bravuuritsemiste ja üldsuse tähelepanu tõmbamisega. Nimelt keera aga naabriga tülli, küll leitakse kõik instansid,mis sulle kraesse tuua. Ja väga seaduslikult. See ei ole seal Eesti, kus kõigil on suva,kas laps on üksi kodus või. Kas emmeke aeleb öösiti baaris või ei. Lambist ei võeta mitte midagi ega kedagi. Aga seal on tõesti nii, et kui tuleb kas või öö rahu rikumis teade ja avastatakse, et mõlemad vanemad on purjus siis saabki selline lugu alguse,mida telemaastikul ka kajastatud on. Eks hädaldavad osapooled peaks ikka kogu loo ära rääkima, mitte oma jaoks mugavdatud versiooni
mmm6. juuni 2017, 06:27
" kes andis Udusaarele Hallikese hoiukodu aadressi, et naine sai tulla eravaldusse räuskama. "
Tädi andis Õhtulehele intervjuu ja vastutasuks sai Hallikese hoiukodu aadressi.
See aadress oli juba esimeses artiklis ,6. juuni 2017, 08:56
lahkelt kirjas must - valgel ,et asub seal ja seal ,kas oli seda vaja avalikustada ???? isegi pildid oli õuest ja hoiukodu perenaine rääkis ise ka oma suuga .
6. juuni 2017, 05:49
Eestis kogu see sotsiaalsüsteem lonkab ,ainult varastatakse ja seda julmalt kust aga saabkõik vanurid lähevad letti
Vello.6. juuni 2017, 09:06
Mina pole Tallinna inimene,aga?Miks peab Tallinn-Väiksest minema jalgsi Tondi jaama?Kas rongid Balti jaamas ei kohtu?
Juurdeveokas6. juuni 2017, 13:30
Oleneb, kuhupoole ta tahtis minna. Tallinn- Väiksest läheb raudtee Viljandi poole, Tondilt Klooga-Randa. Nende kahe raudteejaama vahe on kõigest ca kilomeetrit poolteist ehk üks trammipeatus.
tuni6. juuni 2017, 05:46
ega meil nagu Venemaalgi ei peeta inimest kellekski ja see on see sovjet ideoloogia ,mis 50aastat töötles inimest ,pole ju mingit sotsiaalsüsteemi ja see minister on ka ahverist
Täpselt nii:6. juuni 2017, 08:45
AHVerist. Ju sa vaatasid klõbistamise ajal peeglisse ...
Jaahh6. juuni 2017, 05:16
Täitsa pull lugu... loomi tõesti kaitstakse meil rohkem kui lapsi. Vaatasin hiljuti pritsoni saadet c komando, kus tegu oli väikse poisiga, keda vanaema tahtis kaitsta oma poja ehk siis last oma isa eest. Väike laps otse ütles,et issi paneb mänguauto ..... mis aga oli asjade käik.. lastekaitse kaitses isa, politsei väitab,et ei saa midagi teha ja üldsus ei viitsi reageeridagi. Ausalt öeldes ei ole ma meedias mingit erilist vastukaja näinud. Aga mingi pool haige inimese ja tegeleikult täit tõtt teadmata, kuidas ja mis toimus.... käib selline palagan. Siin on ju ilusti näha, kuidas naabrid seda naist ei salli, täit lugu ei räägi keegi. Näha kuidas see nõme Kuuuurija saade üritab ennast Pealtnägija saatega sama pulgapeale rebida. Popiks saada. Sellevahega, et ta lihtsalt Pealtnägija teeb tööd ja korralikult, Kuuuurija lihtsalt liugleb kuulujuttudel. Võsa Petsiga võiks koostööd teha. Siis saaks hea saate..Aga kindlasti mitte sellise kus haigeid inimesi materdatakse ja hiljem avalikkuse lõugade vahele visatakse. Ning ise käed tasku lüüakse. Nüüd saavad teised aellepealt lugusid ja jälle hea olla. Aga kas keegi inimestele ka mõtleb? Kes inimesi aitab?
see tähendabki seda...6. juuni 2017, 06:58
kes töötab missuguse ameti peal.Mõned lihtsalt istuvad sooja koha peal, on ainult palga saamis koht. kuid teised teevad tööd südamega.
Jaahh6. juuni 2017, 05:16
Täitsa pull lugu... loomi tõesti kaitstakse meil rohkem kui lapsi. Vaatasin hiljuti pritsoni saadet c komando, kus tegu oli väikse poisiga, keda vanaema tahtis kaitsta oma poja ehk siis last oma isa eest. Väike laps otse ütles,et issi paneb mänguauto ..... mis aga oli asjade käik.. lastekaitse kaitses isa, politsei väitab,et ei saa midagi teha ja üldsus ei viitsi reageeridagi. Ausalt öeldes ei ole ma meedias mingit erilist vastukaja näinud. Aga mingi pool haige inimese ja tegeleikult täit tõtt teadmata, kuidas ja mis toimus.... käib selline palagan. Siin on ju ilusti näha, kuidas naabrid seda naist ei salli, täit lugu ei räägi keegi. Näha kuidas see nõme Kuuuurija saade üritab ennast Pealtnägija saatega sama pulgapeale rebida. Popiks saada. Sellevahega, et ta lihtsalt Pealtnägija teeb tööd ja korralikult, Kuuuurija lihtsalt liugleb kuulujuttudel. Võsa Petsiga võiks koostööd teha. Siis saaks hea saate..Aga kindlasti mitte sellise kus haigeid inimesi materdatakse ja hiljem avalikkuse lõugade vahele visatakse. Ning ise käed tasku lüüakse. Nüüd saavad teised aellepealt lugusid ja jälle hea olla. Aga kas keegi inimestele ka mõtleb? Kes inimesi aitab?
njah6. juuni 2017, 14:02
See on tõepoolest küsimus, et kes kaitseks inimest (ja teisi elusolendeid) inimese enda eest?
nuuksu6. juuni 2017, 00:53
Jämejala ammu juba nutab oma kadund tütart taga.
Heli6. juuni 2017, 00:44
Jumala eest, toimetage see hull ravile- tal on ju näost näha, et kõik ei ole korras. Ja see jutt- peigmehed sülitasid- kes ja millised on selle proua nn. peigmehed!!!
Ärge Jumala eest talle Hallikest ega ka ühtegi teist looma andke- see võrdub loomakestele piinakambriga! See naine on psüühiliselt väga haige ja ta vajab ravi!!!
Arutu5. juuni 2017, 23:39
on see inimene, kes ilmselgelt ebastabiilset inimest meedia torkida lükkab ja hoiu (TURVA)kodu andmed ette söödab. Asi lõpeb veel halvasti nii ja siis ei vastuta keegi. Hallikesele head kosumist ja prouale asjalikku abi.
Arukas6. juuni 2017, 10:26
Hallikesele kosumist? Koer oli raskes ülekaalus...
Seal5. juuni 2017, 23:29
Ei hoia keegi 20päeva on sees ja jälle väljas
Lumememm5. juuni 2017, 23:28
Mina arvan nii.
1)Tihtipeale on psüühilise probleemiga inimese ainuke sõber loom.
2)Võib-olla ta andiski kõik oma paremad palad koerale ja koer läks paksuks.
(Oli ju öeldud, et ta käis loomaarstil, seega ta ikka hoolis koerast)
Kui keeruline on sellele naisele organiseerida tugiisik, kes õpetaks teda?
Puudega inimestele on ju ette nähtud tugiisikud.
Meil siinkandis oli üks naine, kellel oli 28 kassi. Ta oli vabakutseline kirjanik, aga keegi ei tahtnud tema juurde minna, sest seal oli võimatu olla.
Siis ta jäi pimedaks ja pimedale inimesele määrati tugiisik.
Kassid viidi varjupaika, üks kass jäeti talle.
Tugiisik käib ja laseb rohtu silmadesse, kütab ahju ja annab kassile süüa.
mina6. juuni 2017, 09:51
mina mõtlen ka, et seda naist tuleb abistada elama. See on kohutavalt julm, mis tema ja selle koeraga tehakse. Kole meediatsirkus. Mingi naisepeksja Valner võtab sõna... Kaameratega sõidetakse kohale, teades, et see mare on nõrk ja haige, vastu ta ei hakka...Kuidas ytleb võõras inimene, et see pole enam sinu koer.. kuidas saab? Miks need uued omanikud ei soovi kompromissi? Andku naisele koer tagasi, kuid käigu iga päev seda koera vaatamas. See on inimlik lahendus. Kas arstid on öelnud oma diagnoosi? Tundub, et keegi lõikab profiiti ja kasu, kuid täiesti unustatakse ära, et see koer kuulus enne teisele omanikule. Kui kellelgi on õigus koer ära võtta, on see politsei. Kas uurimine on algatatud?
Politsei ei saa looma ära võtta6. juuni 2017, 10:47
Ära saab võtta vaid kohus peale vastava kohtuotsuse väljakuulutamist- seni peab loom olema tema omaniku valduses.
tagasi?6. juuni 2017, 16:17
Koer kardab teda! Koer ei taha tagasi! Aga peaks andma kuna haige Mare lihtsalt tahab mänguasja omale?
/6. juuni 2017, 09:58
Mis tugiisik on puudega inimesel? Kui vajad , siis tuleb sotsiaaltöötajale maksta oma invaliidi pensionist. Tasuta pole midagi.
Issand 5. juuni 2017, 22:58
Sots ja vald, kus te olete? Selle inimese koht on psyhhiaatriakliinikus.Kelle töö tegemata?
Selgitus6. juuni 2017, 10:48
Sunniga ravile saab EV-s saata AINULT kohtu otsusega, arstidelgi pole selles osas sõnaõigust.
Anna5. juuni 2017, 22:56
Olen nõus rahaliselt toetama turvavalvet Hallikese juures 24h, et see loomapiinaja ei satuks isegi 100m lähedusse Hallikesele.
Miks Tapa vald unustab ära, et sellesama naise kodus suri bernhardiin aastaid tagasi ja korjus lagunes sealsamas korteris?
Tahate Hallikesele sellist saatust?
5. juuni 2017, 22:54
Ilma rahata ei aita sind keegi ja ise pead seda soovima kui pole kohtuotsust v eestkostjat
antisocial5. juuni 2017, 22:48
Kus asub5. juuni 2017, 22:45
5. juuni 2017, 22:44
Kas Eesti Vabariigis on üldse mõni organisatsioon , kes aitab seda inimest . On selge , et inimene on ebastabiilne ja vajab abi . loomakaitsjad teevad oma tööd aga oleks vaja et ka inimkaitsjad ( sotsiaaltöötajad ) teeksid oma tööd . Mis rahvus me oleme , kui me ei suuda aidata enda abivajajaid ?
/5. juuni 2017, 22:48
Vägisi ei saa kedagi aidata !
Aga5. juuni 2017, 22:56
5. juuni 2017, 22:59
Kui abivajaja on ise endale või teistele ohtlik , kaasa arvatud loomad , siis peab leidma võimaluse kuidas aidata . See on meie esmane ülesanne ühiskonnana . Aidata nii koera , kui ka koera perenaist , sest mõlemad on abivajajad .
jah6. juuni 2017, 07:33
Kass6. juuni 2017, 08:15
Jah.looma peab.Loomal ei ole ema ega isa,vanaema ega vanaisa või muid sugulasi,kes teda koleduste eest kaitseks.
Katy6. juuni 2017, 00:04
Eestis on sotssüsteem täiesti lapsekingades ja ei toimi üldse..Keegi võiks siin riigis ikka arendada seda asja.
Tartlanna6. juuni 2017, 04:17
See ju Kaia Iva ja hr Ossi rida.
Hirmus hea on iga kuu palka võtta, enda valdkond, mille eest peaks nagu vastutama, kiratseb ja otsast otsani vargaid täis Tsahknalaadseid.
Mis on saanud Haigekassa pihtapandud rahadest? Kas Ross ja CO jälle pääsevad kerge ehmatusega?
6. juuni 2017, 11:22
Selle peale vastab mõni kommenteerija, et mine p*, sest tõendeid ju pole et korruptsioon lokkab.