Sõltub ka millega sõidad , kas autoga või poekäruga . Siis rehvid ning teeolud , enamus mängivad Märtinit , arvestamata et pidurdusteekond on 40 - 60 meetrit . https://www.youtube.com/watch?v=JzAw89SLaaU
No kui juhtimise õigus on kauem kui 20. . . .ja rohkem aastat siis libe sõitu ei õpetatud. Samas oma ja teiste kogemused õpetasid. Samas on igasuguseid teoreetikuid, kuidas sõita. Aga seda, et Maanteeamet ka midagi peaks tegema.. . seda ei ole. Artikkel, et sahamehed rabelesid. . jne. Aga neid sahku on ju nii vähe, eks selleks need üksikud peavadki rabelema.
sa vöid kasvöi pääpääl seistaaga kui meil on trassid (kus ei peaks ega söideta linnakiirusega vöi vastasel juhul pole need enam trassid kui mudmoodi enam ei saagi) sellised kus vasakpööret trassilt maha ei saa teha muidu kui teele seisma jäädes, sest vastu tulejaid on pidevalt, siis vöid olla sadakindel et taga söitja vöib veel näha, selle taga ehk kah aga säält järgmine ilmselt enam mitte, eriti tuisus... millest me siis räägime, tallinn- tartu ja ok narva ja pärnu maanteed ehk kah peaks olema ammu juba lisasöiduradadega vöi mahasöiduviaduktide vöi teealt tunnelitega millele pääseb paremale lauge mahasöiduga.... teeehitustel tehakse eurorahadega projektipöhiselt makstavaid jobutusi (saarekesi jne) aga mitte seda mida töeliselt juba ammu oleks pidanud, kiviajas on meie suurte liikluskoormustega teed vörreldes muu maailmaga...
Vane ütleb, et piirkiirus pole kohustuslik, aga miks üks politseinik soovitas teistel juhtidel politseisse helistada, kui märkate aeglasemalt sõitjat. Lubati saata patrull juhti kontrollima ja ehk isegi trahvima. Miks on siis ametnike jutt nii erinev.
Aeglasem oleks ok aga mõni on ikka väga aeglane, siis võiks teeservale võtta; pilk aegajalt peeglisse, näed kuidas oled `´tubli brigadir`` Sellised ei sobikski liiklusse kui nii ebakindlalt (siiski vist süüdimatult kindlalt) liiklevad
Rumal jutt,keegi ei käse helistada,kui on töesti libe.Kuid ka praegu libedaga on hulle,kes söeluvad,kihutavad ja nii palju tekitavad teistele ohtlikke olukordi.Söidan iga päev ja ei imesta,et meil kaos liikluses.Talvel on ka vanasti söidetud ja polnud mingeid talverehve.Aga kui körvade vahel midagi pole,siis ei aita ka talverehvid.
Alusta sellest, et osta oma autole korralikud REHVID. Mingid "no-name" odavad pastlad või viiendat talve sõitvad rehvid pole enam rehvid, vaid kasutatud kondoomid.
kuidas siis talvel liikluses ellu jääda? Juht teeb parasjagu liikluses reportaazi kogenenud sõiduõpetajaga ise rooli keerates- sisuliselt sama, mis mobiiliga vestlemine ja hajutatud tähelepanu! Kogenenud sõiduõpetajapoolne täielik prohmakas. Vaadake parem kodus youtubis avariide videosi, õpite rohkem!
Kes oskab see teeb ja kes ei oska see õpetab.Kontorist on kuramuse hea õpetada aga kahjuks on liiklus nagu kaardimäng kus kahte täiesti identset olukorda ette ei tule.
kirjeldad, kuidas Sa taga sõitja puhul rullnokliku kultuuri ära tunned? Kõige lihtsam on taga sõitja mööda lasta muideks. Las sõidab ees, SInulgi julgem sõita. Sama olukord on kaugtuledega kukil sõitjate puhul. Las läheb, kui Sa end talitseda ei suuda saad talle tagasi teha.
sel ajal sai tasuta,ei pidanud ostma....ära kellelgi räägi,see on salajane asi....aadress oli...tallinn,lastekodu tn, aasta oli 1966. kas oled rahuldatud?
Madari katsed saates 10 sekundit on jube porr selliseid olukordi teel üldjuhul pole. Minge pikivahe mõõtmisega vanale süsteemile tagasi. Kas pidurdusteekonda mõõdate sekundites varsti ütleme et kell saab 30 meetri pärast kolm. Miks on teepeale tehtud pikivahe märgistus teatud meetrite tagant mitte sekundite
video hääletu ja pildi kvaliteet kohutav. Ja noh, hullud "eksperdid". Õige ekspert on kogemustega rallimees, oskab nii mõndagi soovitada, mitte, et kõik rallima peaks.
KOMMENTAARID (51)