ammu kui ka jää pani praamiliikluse seisma või trügis praam läbi jää ca ööpäev, olid ka lennukitel lisareisid. Siis said 99% inimesi tööd saartel, polnud vaja mandrile tulla nii tihti ning polnud võõraste horde, kes saart hakkaksid kreeni keerama.
Lendasin ka 3a. tagasi selle konservikarbiga kodusaarele.Püha müristus! Ennastsalgavad hiidlased, kes Te selle jubeda teeninduse ja ülemõistuse mürina välja kannatate. Vene aja kukuruznik oli paradiis.
Kus on nüüd kaitsevägi? Inimesed on ju hädas. Erafirma eest tulusa tööotsa võtavad ära aga kui vajab abi palju inimesi siis ei ole abistajaid (kaitseväge) kusagil.
Kaitsevägi saab minu heaks teha nii-mõndagi, kuid see ei ole hetkel teemaks. Küsimus on selles mida kaitsevägi on teinud aitamaks kogukonna liikmeid kes vajavad mõistliku hinnaga liikumisvõimalust saare (Hiiumaa või mõne teise saare) ja mandri vahel? Alles oli olukord kus kaitsevägi võtis eraettevõttelt võimaluse teenida raha ja maksta osutatud teenuselt maksud. Nüüd aga riigifirma jätab looduslikele oludele viidates tavateenused osutamatta ja teeb seeläbi kodanike elukoralduse keerulisemaks. Sarnases olukorras käitub kaitsevägi erinevalt, tuleb appi vaid siis kui see on kaitseväele soodne kuigi inimesed vajavad abi ühtemoodi.
nn. vanad praamid jäid erilistel ilmaoludel põhja kinni. Jälle need idatuuled ja ka õhurõhk. kunagi lihtsalt polnud sellist liiklust üle, polnud nii suurt kaubavedu. Ja puudus võimalus seda üle ilma maha hõigata. Sild 23 km , palju. Hiiu-Saaremaa vaheline praam tihedalt käima. Kas te olete mõelnud , et praame juhivad INIMESED, palgatöölised? Neile on ka ettenähtud töötunnid, puhkepäevad. Kuskil kaldal ju ei vedele X meest, et oodata tööotsa praamile. NEIL on ka pered.
Ma räägin juba 5 aastat, et lõpetage tühja tallamine - kivilaam TÕUSEB (umbes 7mm aastas), saared ühtivad mandriga nagu Paljassaare harud. Ainus perspektiiv on silla või tammi rajamine.
Paneme lisalennukid,paneme praamid sõitma Heltermaa Virtsu vahel jne.sest veeseis on madal! Kas ikka on küsimus ikkagi veeseisus või kellegi tegemata töös ? Miks on Rukki kanal korralikult süvendamata ? Kas mitte need suurte altkäemaksudega soetatud laevad ei ole võimelised isegi normaalse veeseisu juures Rukki kanalis jäätumise korral liiklema? Kaastunne Hiidlastele.
Merepõhi kerkib, IGA AASTA tuleb järjest ROHKEM süvendada. See jobu, kes tellis sama süvisega laevad, tuleb panna kivi sisse mõttetut kanalit raiuma, mille põhi jätkab kerkimist vääramatu jõuga.
Vaevu ingitsev 100.aastane riik.1. märts 2018, 15:35
Oh seda 100.aastase jubedust,isegi veed kaovad ja parved põhjapidi mudas.Tallinna Lennujaamas on haavatud lennuk mis kuulub mahakandmisele,Elroni rongid on joomaste poolt puruks sõidetud. Küll tuleb uus ja hullem pauk.
KOMMENTAARID (29)