Loomad

Eestimaa Loomakaitse Liit palub abi!

VIDEO | KOHUTAV VAATEPILT! Loomakaitse liit avastas viimaste aastate suurima kutsikatehase, päästa on vaja ligi 40 koera (100)

LISA KOMMENTAAR

annika19. märts 2018, 21:25
see aü kopli on väga turvaline koht sellise asja ajamiseks,väravad kõvade lukkudega kinni,keegi ei pääse ligi,jalutan igapäev koeraga selle väravani ja tagasi,ei ole selliseid koeri siinkandis kordagi jalutamas näinud,hirmus mõelda et me ei teagi mis meie kodu ümber tegelikult toimub,seega kallid kodanikud silmad lahti,leian mooduse mismoodi sellel urkal edaspidi silma peal hoida
Mõmmik18. märts 2018, 22:09
Mida siin leiutada.Arenenud maailm on ammu juba arusaanud et ainukeseks motivaatoriks on raha(trahvid). Alustuseks võiks kutsika fabrikandillt välja nõuda kõigi tema farmist pärit loomadega seotud kulutused, kuni neile omanike leidmiseni. Vaadates kui kergekäeliselt meie loomi võetakse ja hiljem hüljatakse, vajab Eesti seda valdkonda reguleerivat seadust, olgu selleks siis Lemmiklooma seadus.
Hmm 17. märts 2018, 22:26
Heiki Valneri FB lehe kommentaaridest võib järeldada, et paljud nö. abipakkujad loodavad hoopis suht olematu tasu eest saada nö. tõukoera või sarnast. Miks muidu kirjutatakse "sooviksime york'i kutsikat, sooviksime taksi" jne. Miks ei võiks inimesed soovida päästa üht abiavajajat KOERA? Aga ikka nö. tõu järgi käib valik.
Olen17. märts 2018, 12:07
kindel,et tegemist on venelase või venestunud ingerlasega!Viimased nimetavad ennast muidugi soomlasteks,ehkki on rohkem venelased kui päris venelased.
Teavadki juba nime ka ju19. märts 2018, 15:38
keegi ühes kommentaaris kirjutas (kas oli Del fis või siin "Õhtulehes" teise artikli juures,
et nimi pidi Jelena olema ja perekonnanimi oli seal ka ning et Moskvast pärit naine
Eile19. märts 2018, 15:48
oli üks artikkel ka siin Õhtulehes ühe vabatahtliku abistaja kirjutatud ja
sealsetes kommentaarides keegi mainis tolle loomi halbades tingimustes pidanud
naisisiku nime. Otsige, kes viitsib.
Mitte mingil juhul ei toeta 17. märts 2018, 11:52
ei kanna raha ega anna muud abi, kõik hulkuvad koerad, koertevabrikust pärinevad ja halbade peremeeste lemmikloomad - kas nädala jooksul leiavad uue peremehe(kui on loomad terved ja kiibitud või on puhtatõulisi, mida tasub kiipida; ülejäänud - kõik Väike-Maarja ümbertöötlusesse, miks peaks ma hoidma mingite äri üleval ja loomaarstidele . Igal juhul , ei !
Koeraomanik17. märts 2018, 08:57
Kus on küll pealekaebajate silmad? Mul koer metsast tuleb, üleni sodine. Haiseb - on kusagil loomash ita sees püherdanud. Järelikult halvasti hooldatud. Ja sööb kodust toitu, mitte poekrõbinaid. Ennekuulmatu! Isegi konti saab. See on kuritegu! Ära võtta! Hoiukodu pisikeses puuris on ta kindlasti õnnelikum, eks ole.
Loomulikult ei kiida ma kutsikavabrikuid heaks, aga loomakaitsjate seas on ka parajaid hulle, kes elavad mingis fantaasiamaailmas ja mitte päriselus. Näiteks koeramusitajad, kes ei saa aru, et musitamine on koera jaoks kõige jäledam asi maailmas.
koraomanikule17. märts 2018, 23:27
Mis kogu selle jutu mõte siis on ...mis puutub see antud teemasse?? Ja toimetage edukalt oma kodus ja oma fantaasiamaailmas - jõudu selleks.
Mis17. märts 2018, 07:52
jama meil toimub? Igaüks piinab loomi nagu heaks arvab aga mingeid seadusi ja karistusi kaabakate kohta pole. Kus on karistusseaduses säte, et sellisel juhul tuleb 1. kord 5 aastat kinni, teine kord 5+5 jne? Nüüd aga mõistetakse pätid õigeks ja rahvas peab veel nendesünnitatu kinni maksma.
Vean ette kihla, et esmaspäeval ei tee ükski kamp Toompeal ettepanekut selline karistussäte karistusseadustikku sisse viia.
koeraomanik17. märts 2018, 03:49
Venelastel on selline tõukoerte hullus. Mina ei taha selliseid sülekoerakesi vaid kõige targem on ikkagi krants. Tundub,et kõige haruldasem koer ongi krants.Tihti need tõukoerad on õnnetumad, sest omanikud tahavad ainult näitamiseks omale koera. Koerad istuvad päevad läbi kodus pampersitega. Enne polnud ma kuulnudki,et keegi paneb koertele pamperseid, kuid nüüd juba mitmeid koeraomanikke kohates kasutavad pamperseid.
ansip IV17. märts 2018, 00:21
Mingist soome vanamutist kes siin koeri peab kirjutati juba viis aastat tagasi. Kellelgi pole vahepeal hammas peale hakanud. Lugege vanu ajalehti, saate nime ka teada.
16. märts 2018, 23:28
koertest hoolitaks,inimestest mitte.hea seegi.
Leena17. märts 2018, 01:43
Inimene on selleks loodud,et ta hoolitseks peale iseenda ka loomade eest.
kity16. märts 2018, 22:21
pole sõnu "isver susver
Tegutseja16. märts 2018, 21:09
Kurb on tegelikult see, et soomes on päris kerge suure rahaga pooltõugu krants kutsikaid müüa. Seal maal on ikka nii palju lolle koos, kel raha on, ja ostavad käbedalt korraliku summa eest just selliseid millerdaja käest kutsikaid. Ja teate miks nad kiirelt kaubaks lähevad, sest koera müüja ei küsi absoluutselt mitte mittekuimidagi kutsika ostja käest ja seetõttu on neid leedu-läti-venemaa-eesti kutsikaid maa ja ilm ja neid on nii über lihtne suvalisel ostjal osta. Ma kunagi ühed koerte millerdajad andsin üles, ja nad pidid olude sunnil selle äri ära lõpetama. Iga kuu oli neil mingi 10-15 koerakutsikat ja sama palju kassipoega. Loomalapsed läksid kaubaks mõne päevaga. Kutsikate millerdajad pidasid põhimõtteliselt lausa avatud uste päevi, st. et iga mats sai sinna kohale minna ja kutsika kaasa osta, haarata. Jumal tänatud et tänaseks on vaikus.
aga mina16. märts 2018, 21:04
ei saa sellest aru,koeravabrik,kassivabrik,kuidas inimesed võivad nii kalgid ja mõrvarliku südamega olla,mul lihtsalt pole sõnu, tahaks lihtsalt nutta.
ja suitsu me ei tee16. märts 2018, 20:20
Eesti riigis võid aastaid sadu koeri piinata, kedagi ei huvita, aga proovi sa enda jaoks paari taime kasvama panna, kohe on K-komando kohal.
lugeja16. märts 2018, 19:41
Olen aasta juba tahtnud endale leida väikese koera emast kutsikat, kuid mul on tekkinud väikene kahtlus meie varjupaikades töötavate töötajate aususes ja loomasõbralikkuses. Kas seal tõesti ei saa korda majja. Vanasti umbes 8-10 aastat tagasi olid seal tööl ikka eestikeelsed teenindajad, kes olid tõeliselt huvitatud looma andmisest headesse kätess. Nüüd mulle tundub,et seal on ka mingi sahker-mahker käimas koertega.
prouale jäeti 16. märts 2018, 20:27
kümme koera veel koju .
Miks sinna punkrisse veel kümme koera jäeti?16. märts 2018, 20:48
Palun tooge need koerad sealt kõik ära.
Head inimesed ju annetavad ka abistamiseks raha.
Igaühel pole võimalust endale koju koera võtta, kuid annetajaid on kindlasti palju.
Mul endal juba mitu lemmiklooma,
ma ei saa hetkel ka rohkem endale võtta, kuid veidike raha saanun ikkagi.
parimad soovid Heiki ja kogu tema meeskond/naiskond.
ehh16. märts 2018, 23:46
Jah,17. märts 2018, 08:43
Eks paremad võeti ära, kehvemad jäeti maha.
Heiki Valner on suurepärane inimene16. märts 2018, 19:08
Hea, et Heiki Valner selle asjaga tegelema hakkas.
Aga loomade halbades tingimustes pidajale soovin samasugust olukorda, kus jultunud julmur saaks kükitada pisikeses puuris ja omaenda väljutatud heidetes.
lugesin19. märts 2018, 21:09
lehest,et tal midagi traagilist olnud juba.karma....
Heiki Valner on suurepärane inimene16. märts 2018, 19:05
Minu isiklik arvamus on:
iga tegu peab saama samaväärilise karistuse:
too koerte ebanormaalsetes tingimustes pidaja saagu kah
pisikesse puuri pistetud ning oma shi ta sees kükitagu.
Heiki Valner on suurepärane inimene16. märts 2018, 19:03
Heiki Valner!
Nii ülistavaid sõnu vist polegi, millega saaks tänada Heiki Valneri tänuväärset tööd lemmikloomade aitamisel ja antud loos kirjeldatud loomade päästmisel. Mul endal on lemmikloomad olemas, kahjuks ei saa neid hetkel juurde võtta. Kellel on vähegi tahtmist, inimesed, palun võtke, hoidke ning hellitage lemmikloomi. Hästi koheldud lemmiklooma truu kiindumus ning tohutu andumus annab inimesele ka tohutult elujõudu. Heiki Valner! sa oled super vahva mees.
alii2116. märts 2018, 18:13
kutsikad soome müügiks.
eestlaste jõhker äri.
Akka19. märts 2018, 14:10
pidi soomlane olema Soome lehe järgi.
16. märts 2018, 17:32
Tegeleme ikka baltik rongiga kus siis saame näidata kuidas eestlane elab? Elab koerte vabrikud, üürikorterites ei ole neil kodu ega omandit!
ingel16. märts 2018, 18:46
UK ja Iirimaa inimesed elavad väga suures osas üürikates elu lõpuni. Ja kutsikaid produtseeritakse koertevõitluste tarbeks ja maokasvatustesse söödaks.
16. märts 2018, 20:43
Sa matemaatikat koolis õppisid?? Eesti elanikude arv on 19korda väiksem kui inglismaal, samal ajal kaagutavad seal valimise ajal et Eestimaalased valige mind! Siis tekib küsimus kes Eestimaalane?? Üürikorteris elab on sama hästi kui kodutu. siin hilja aegu jäi raskustesse ja tõsteti tänavale kogu oma riiete ja toidunõudega. Tulge vaadake meie kodutuid kohalike elanike kes ei suuda väikese palgaga omale korterit soetada sest meie korterid on kõrges hinnas.
anu16. märts 2018, 17:32
Kui nime ei avalikustata siis ei anneta, pange kõik magama
Kes ku16. märts 2018, 18:45
rat niimoodi loomi kohtleb?
Olgu meile selle räp ase loomapii naja nimi teada!
Imelik???16. märts 2018, 19:00
Kui Kuuuurija ja Katrin Lust tõi avalikkuse ette ûhe vene vurhva, kes kassivabrikut pidas, siis mõnitai kommentaariumis väsimatult Katrin Lusti, aga mitte toda valelikku kassidega äritsejat??? Küll on maailm imelik???
kõike võib16. märts 2018, 19:11
kõiges 17. märts 2018, 02:11
on ikka süüdi inimesed? Venelased on ju suured tõukoertega kekkajad , sest nende arvates annab see neile soliidsust juurde, kellega sa ikka tänaval käid. Vaatan juba aastaid nende tõukoeri, kus on tihti näha nende tõukoerte praaki...
116. märts 2018, 17:27
omal pole16. märts 2018, 17:08
Insener16. märts 2018, 16:21
Minu16. märts 2018, 15:55
jaoks on rumalad kōk koerapidajad.
Koerapidaja16. märts 2018, 16:03
Minu jaoks on kõik sellised komentaatorid rumalad.
to Minu18. märts 2018, 15:44
Kui oled loomavihkaja, mida Sa lahmid siin. On inimesi, kes armastavad loomi ja võtavad endale lemmiku, kes on truu kaaslane (loomulikult siis, kui tema eest hästi hoolt kannavad). On vanemaid üksikuid inimesi, kes võtavad endale seltsilise, mis selles halba on?? Sinu enda ego on ilmselt nii suur, et peale enda kellestki ei hooli...
Marta16. märts 2018, 15:53
Valner ja loomakaitsja - karusnahast kraega uhkes jopes. Kas see loom kellest see lõigati, ei kannatanudki?
i16. märts 2018, 18:14
Marta,see puha kuntz ju:)Heikile jõudu.
Valner rohkem 17. märts 2018, 08:08
nagu väärkoheldud loomade eest seisja . Ega selle pärast veel vegan pea olema.
Aa16. märts 2018, 15:29
sellised inimesed lihtsalt peavad reaalse karistuse saama. nimi ja pilt tuleks avalikustada.
leila16. märts 2018, 15:44
16. märts 2018, 16:57
Sellised inimesed ei kao seni, kuniks leidub nii rumalaid inimesi, kes paberiteta tõukoeralaadseid ostavad. Normaalne inimene võtab krantsi, see ei maksa midagi, või ostab korraliku paberitega tervekstunnistatud tõukoera. Ru-ma-late vaeste inimeste edevus, oh, mis te nüüd, ikkagi nagu tõukoer. Sellistest need koerapiinajad kosuvadki.
loomapidaja maalt16. märts 2018, 15:29
olen nõus võtma ühe kutsika, tasuta, ja tingimustel. Tahan teada inimese, ehk siis koeraomaniku nime ja minu poolt valitud koera tõu. Mingit abiraha ei saa.
Helistage tel nr 58388056
16. märts 2018, 16:59
sina arvad ka, et saad nüüd odavalt tõukoeraga eputama hakata. saad vaid lõputult loomaarsti arveid maksta.
16. märts 2018, 15:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Kes ku16. märts 2018, 18:47
rat niimoodi lemmikloomi-koeri piinab?
Olgu nimi meile teatatud ning pilt jul murist kah juures.
A.L.16. märts 2018, 15:23
Niikaua,kui riik oskab ainult seaduseid kehtestada,ise suutmata saavutada kontrolli nende täitmise üle,tuleks selliste kodutute loomade tehaste kuulutused kõrvaldada ostu-müügiportaalides.Selliseid kuulutusivõivad avaldada ainult atesteeritud koerakasvatajad.Muidugi ei piira see plankudel ilmuvaid kuulutusi,aga oleks suureks plussiks.Ka võiks meedia sellele kaasa aidata mitte jagades pilte ja kuulutusi päevakäppadest kes kodu otsivad,sellega ahvatledes ilusate kiisu-või kutsupiltidega kes suureks kasvades minema visatakse.
16. märts 2018, 15:02
Kui avalikustate selle inimese nime siis toetan rahaliselt.
leila16. märts 2018, 15:46
nii16. märts 2018, 16:58
mis selle nimega siis peale hakkad?
Karma16. märts 2018, 14:39
Kuidas seda kommenteerima peaks...olen seda meeöt et inimene on kõige julmem kahejalgne siin maamunal. Inimene arvab et tema teeb mis ise tahab, ta hävitaks kõik, peaasi et raha saaks. Raha nimel tehakse igasuguseid jubedusi. Inimene ei hooli mitte millestki peale iseenda, ainult üks egomaniakk. Muidugi on ka erandeid, on neid kel on empaatiat ja soojust ja armastust südames elusolendite vastu ja tänu jumalale et neid inimesi veel on olemas. Aga enamus on jah sellised kel mitte miski korda ei lähe. Peaasi kui saaks oma tahtmist. Inimsugu poleks üldse vajagi siia planeedile.
FB: Gabrieli Loomade Elu16. märts 2018, 14:25
Karistus määrata, korter käest ära võtta! Korter anda Gabrielile, kelle maja Vana-Vigalas lammutatakse ja pole kuskil varjupaika pakkuda hetkel 37 loomakesele :-( Ma usun, et ta saaks osade nende koertega ka hakkama ja paljud oleks nõus annetama, sest riiki see värk ei huvita teps mitte. Las ma unistasin natuke....
ise küsin ise vastan16. märts 2018, 16:12
ah nüüd veel kakutakse pisarat välja, et tädil suri eelmine nädal mees ja korter läheb ka võlgade katteks. Paras! Karma!
jj16. märts 2018, 13:33
milleks annetada? Jõulud veel kaugel. Koeravabriku omanik peab kinni maksma kulud. Ah et ei ole sellist seadust? No, eks siis annetage, eriti loomakaitsjad.
naine16. märts 2018, 14:49
kas sa arvad, et tal selleks raha alles? Surm ei võta ka sealt, kust võtta ei ole, aga koeri tuleb kohe aidata.
Kai16. märts 2018, 18:00
Tädil on Soomes eramu, ei tundu just vallavaene olevat! Teha tõsine trahv, mis kataks koerte tervisekulud. Kuidas riik ei suuda ennast ometi kehtestada! muud rahvast kotitakse kohtutäituritega iga parkimistrahvi pärast.
jjj16. märts 2018, 14:56
pole sellist seadust? aga siis tehke! kui on vaja tehast tartusse saada, siis sai küll seaduse kärmelt ära (loe: investorile sobiks) muuta.
Pole õnneks16. märts 2018, 17:10
ka sellist seadust, et mina pean annetama.
Pekka17. märts 2018, 19:36
Keegi pole ka sinu käest annetust palunud,kasuta võimalust ja ole parem vait!
vanasti16. märts 2018, 12:40
oli inimestel oma koht ja loomadel oma koht.koerad olid koduvalvurid,karjatajad j,n,e,nüüd aga kõik on muutunud heaolu riigis,et heaolu saavutada on vaja rikkaks saada ja ükskõik mis moel.väga õiget laulu laulis Aapo Pukk terevisioonis.kõik rahaks,ükskõik mis moel.ei südamlikkust,ei häbi peaasi raha.
asdasdasd16. märts 2018, 12:19
Sinu kommentaar ei vasta meie reeglistikule, palun muuda kommentaari!
puhas tõde
Kuni Soomes soovijaid leidub, ei kao need vabrikud kuhugile16. märts 2018, 12:12
Mingi kunst pole koeraga üle piiri saada. Need kaubitsejad võivad vabalt mingit unerohtugi anda, et koer vagusi püsiks. Keegi ei kontrolli enam autosid.
Karistused peaksid kopsakad olema, et nendega loomade varjupaiga kulud katta.
Artiklis on ju Valneri FB leht olemas, seal on pikemalt kirjutatud:
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=2012218369098986&id=100009325280788
.
16. märts 2018, 13:08
Kui koeral on vastavad vaktsiinid korras ja ussirohi antud, siis ei ole mingit keeldu koeraga Soome minna. Mida see politsei seal kontrollima peaks?
mina16. märts 2018, 12:01
Kas vaimuhaiglas-hullumajas pole enam tõesti kohti?? See inimene tuleks sinna toimetada!!
Kai16. märts 2018, 11:56
Virumaal Kuulutajas osta ka keegi kutsikaid. Ma saan aru, et soovitakse ühte, aga mitut milleks?
?16. märts 2018, 14:51
Mul ka kolm koera, tean mitmeid inimesi, kes on ostnud kaks koera korraga.
kaikene16. märts 2018, 17:01
ja mis su aruke välja mõtles, miks ikkagi tahetakse kahte v rohkem kutsikat?
As16. märts 2018, 11:56
Koerte pidamine kortermajades tuleks seadusega keelustada, Tahab keegi penisid pidada ostke maja! Maja ümbrus kõik täis si.tutud nende nunnude elukate poolt. lisaks 2! korrust kõrgemal mingi värd'jas terroristist peni röögib ja ulub päevad läbi, isegi mulle vaikselt kuulda, mis veel teistes naabritest rääkida.
jajah16. märts 2018, 17:02
ja siis topivad koertele mingid joped ja papukesed jalga ega küsi looma käest kas ta tahab selliseid veidrusi. kus siis loomakaitsjad on.
to As17. märts 2018, 11:57
Olen nõus ning lisada tuleb sinna nimekirja ka tited! Si.ahais levib tittedega korteritest ning lisaks röögitakse 24H. Lapsi tehku ainult need, kellel on eramaja!
naine16. märts 2018, 11:53
mul on ka kodus koer.Temast parimat sõpra pole olemas.Ma lihtsalt ei suuda neid pilte vaadata, süda lõhkeb see ja silmis on pisarad.Kuidas midagi sellist saab teha INIMENE ???
naisuke16. märts 2018, 11:45
Märkimisväärne ei ole see, et kellelgi on loomapidamise õigus keelatud, vaid see, et kogu riigis toimub iga päev midagi, mis ei kannata ühtegi kriitikat.
Raha16. märts 2018, 11:41
huvitav, kes siis peaks loomi aitama16. märts 2018, 11:49
eesti riik ei anna ju loomakliinikutele ega abistajatele mingeid summasid, et nad sellistes olukordades loomi päästavad, ikka eraannetajad. Mina ainult kiidan heaks kui meil leidub selliseid inimesi, kes oskavad hinnata eluolendit, kes ei saa ennast ise aidata
Koeramaks16. märts 2018, 12:03
Kui ikka looma pealt maksma pead, siis mõtled ka, kas võtta koduloom või ei.
Maks peaks ka kassidele olema.
Sellest rahast siis finantseerida need kulud.
to: Koeramaks16. märts 2018, 13:04
Kes teab, et on koerad ja nõuab 40 koera eest maksu?
sellises kohas nagu see 16. märts 2018, 17:06
urgas on, ei hakak ka keegi mingeid makse maksma ega ka taga ajama. Selline sadist tuleb kohtu alla anda aja loomapidamisõigus kogu eluks ära võtta.
Juhan.16. märts 2018, 11:29
Sallijad ja mitte sallijad milleks meile vaja selliseid koerafarme kas mujale pole raha paigutada inimesed ei tule endaga toime ja meil muudkui annetage.
kas loomad on süüdi selles,16. märts 2018, 11:47
kui üks inimkõnts on hakanud sellisel viisil raha teenima.
juhanile16. märts 2018, 13:10
Ilmselgelt pole selliseid koerafarme kellelegi vaja, sellepärast see ka likvideritakse! Kas tekstist arusaamise oskus on tõesti nii olematu?
naine siit16. märts 2018, 11:20
Jube. Milline loomade piinamine. Valner, te kuldse südamega inimene, jõudu teile kutsikavabrikute likvideerimsiel. Julmurid, kes te äritsete loomadega, te olete väärt samasugust kongi nagu need väikesed loomad, siis teate, mis elu see on.
donna16. märts 2018, 15:35
Kohati tundub, et inimene on kõige jälgim elukas siin ilmas :(
Püha jumal16. märts 2018, 11:13
Mis toimub? Pole just koeraarmastaja, aga see video võttis küll silma märjaks. Miks inimeseloomad taoliselt toimetavad, kas teisiti ei oska endale elatist teenida kui loomapiinamisega?
BS16. märts 2018, 11:11
Kogu lookese saab kokku võtta sõnadega, "annetage loomakaitseliidule!" ja see ongi asja mõte, miks nood lumehelbekesed ringi lendlevad.
..16. märts 2018, 11:48
Sina "BS",mine arsti juurde ,isegi loo sisust arusaamine tekitab raskusi .Loogiline,et sellise hulga loomade abistamiseks läheb inimeste abi vaja.Koerad pole süüdi,et mingi "inimloom" sellise sigadusega tegeleb.
abi16. märts 2018, 17:04
on vaja, et need koerad magama panna ja asi unustada, milleks neid massilisi loomade varjupaiku.
17. märts 2018, 00:05
Need loomade varjupaigad on kellelegi kasulikud. Omavalitsus peab neid ülal pidama. pluss kõik need annetused ja vabatahtlike töö, sellepärast kasvavad ning kosuvadki.
armas aeg 16. märts 2018, 11:11
Tule taevas appi! Mis liig see liig ,kas selliseid loomapiinajaid ka karistatakse??See on suure mõõtmeline kuritegu ! Tahaks teada saada, mis selliste inimestega ette võeti ???
donna16. märts 2018, 15:42
Sama mõõduga karistada... aga meie riigis seda ei tehta. Loomapidamise keeldu vaimupuudega inimestele ei saa ära keelata kahjuks. Ja nii vohab loomade väärkohtlemine karistamatult edasi. Aga ausalt...mina läheksin sellisele inimsaastale füüsiliselt kallale, siin muu ei aita. Aga kahjuks lõpeb see halvasti ikka loomakaitsatele ...
Ei saa aru16. märts 2018, 11:11
Napib hoiukodusid, Miks pidi neid koerasid transportima, kas sinna samma ei oleks saanud loomadele korralikku kodu luua, kas ei oleks saanud Kodutndega lepingut teha. Saan aru, et tegemist maa kohaga, oleks saanud veel mōnele kohalikule ametit pakkuda.
:)16. märts 2018, 12:22
Sa ei saa tõesti aru .... :)
eh16. märts 2018, 13:12
Sa hakkad teise inimese korterisse mingit hoiukodu rajama? Äkki lasteaialapsed ei peaks veel netis kommenteerima, sest pole võimalik, et keegi täiskasvanu nii rumalat asja pakub?
eh rumal oled16. märts 2018, 15:54
sina, kui seal praegu niikuinii on hoiukodu, miks siis mitte seda ametlikult vormistada ja korda seada. Pind ikkagi kohe olemas.
i16. märts 2018, 18:08
Hoiukodu,nii palju koeri keegi ei võta,see suur toimetamine ja töö.Jõudu toimetajatele:)