kunagi . . .oli minu isa ka lumesaha peal tööl. Kell 5 hommikul oli ta juba tööl. nii nimetatud piimarteed ja bussirajad pidid olema lumevabad. Mis sest et kogu aeg sadas. Sahk sõitis korduvalt oma teelõike läbi. Nüüd jah teine mõtlemine. . . äkki sulab ära. . . Kiiresti sõitjad pole kihutajad, aga Maanteemaet peaks ikkagi oma tööd tegema. . . meie ju maksame. Sel teemal jätkuks arutelu . . . ooo kui palju. Aga olen päri sellega, püsi teel ja ära teisi sega. Siis ehk kõik OK. Turvalist kulgemist meie kevadistel teedel.
Kevad tõi talve Küll need muutused toimuvad kiiresti õues tänane öö meil kevadest talve lõi mul peaaegu et soojus oli tuksumas põues kui järsku ilmataat meil lumetormi tõi Ei ole mul muidu miskit sellise ilma vastu ainult nagu kuupäev pole väga kohane nüüd ma 20 cm lume sees astun mõeldes kevadest, meel ei ole väga tasane Nii arutlen-küll on need asjad paigast ära meenutades pehmet ja vihmast jõuluaega nüüd talveilm on korraga kevadkuu päralt selle hilise aprillinalja üle tasub naerda Siiski ei kaua ma selle üle torise küll juba homne päev toob ilma, porise ning teisedki eestlased jälle pole rahul ei neilgi see vaheldusrikkus pähe mahu laaniste.wordpress.com
Täna hommikul 7.30 paiku: politsei oli Audi maha võtnud, ilmselt kiiruse või ohtliku sõidu eest. 10 km hiljem kihutas see sama Audi minust juba mööda (mul 85-90) ja üritas järgmisest mööduda. Läbi saju oli vaid lumepilv näha ja siis selgus, et Audi suutis end nibin-nabin oma ritta tagasi paigutada, sest suur rekka tuli vastu. Ei ole see lumi midagi avariides süüdi, põhjus on arulagedates juhtides.
See, mis toimub on hirmus. Me oleme looduse nii ära rikkunud, et lund sajab siis, kui meie ajal kasvasid juba märtsikellukesed ja kolhoosis mehed tegid esimesi vao kündmiseid. Eriti raske on see praegu maapiirkonnas. Tänu Keskerakonna väljaarendatud tasuta transpordile on nüüd võimalik lihtsatel inimestel kuidagi võimalik see raske aeg üle elada.
Ikka ja jälle ei saa ajakirjanikud (kahjuks ka paljud autojuhid) aru, et lume, libeduse, tuule jne. tõttu liiklusõnnetusi reeglina ei juhtu. Avariid toimuvad ikka siis, kui enda ja auto võimeid üle hindav roolikeeraja sõidukisse juhikohale istub ja liiklusesse sööstab!
vat seda ei kujuta ette, mis selle subariku kiirus siis pidi olema , et teelt ära lendas. füüsika seadused on ikka ühesugused , aga rakenduvad erinevate tingimuste juures.
Laupäeva hommikul sai iga nurga peal kopsumahtu testida, lõpuks jäi miilitsatele näppude vahele 31 jääknähtudega õnnetut. Avariisid polnud. Pühapäeva õhtul on koerailm, teed hooldamata, avariid ja miilitsaid pole kuskil. Kas meie mundrikandjate eksistentsi põhjenduseks on trahvide kogumine või liiklusohutuse tagamine? Rumal küsimus ilmselt...
on eksitav, lume tõttu ei ole kohe kindlasti avariisid juhtunud,(suvel ei kurdeta et liigse päikese tõttu midagi juhtus) ikka see inimputukas kõiges oma hädades süüdi.
Kui sa ikka rooli ei suuda hoida ja hakkad maanteel kiirustama siis ongi see et varsti sõidad kas vasta posti, või oled kraavis või ajad mõne jalakäija alla. Võimalusi on palju. Ega ilm pole süüdi et autojuhid sõita ei oska. Ikka juhid ise!!
õnnetused ei ole juhtunud mitte lume tõttu vaid tee ja ilmastikuoludele mittevastavalt valitud kiiruse tõttu. Ehk siis autojuht rikkus liiklusseaduse § 50-s sätestatut. Hammae asjadest üskord õigete nimedega rääkima lugupeetud ajakirjanikud
KOMMENTAARID (51)