Kuna naftasaadused,bensiin ja diisel saastavad loodust siis tuleb kasutada vesiniku autosid. Neid toodetakse jaapanis,inglismaal ja ka Ford-is.
Kuna elektri ja vesiniku autosid myyakse tunduvalt kallimalt omahinnast siis on etem oma autoloksule paigaldada vesiniku generaator mis eraldab veest vesiniku ja juhib selle karburaatorisse.
HHO generaatoreid saab ise meisterdada oma garaazis.
Reageeri
arvasin, et puud on stressis. Keegi neid ei kaitse, metsa muudkui võetakse maha. Need, puud, mis veel alles on, näevad, kui hoolimatult suhtutakse loodusesse.
Nabake, palju Sul metsa on? Kui oleks teaksid, et tõepoolest on lageraie ja seejärel uue metsa istutamine kõige mõistlikum lahendus metsamajandamise seisukohalt. Puiduturg on turg nagu iga teinegi, aastati võib hind kõikuda päris korralikult. Miks arvad, et metsaomanik ei tohi uuendamisel konjuktuuri arvestada? Vihmametsi Eestis paraku ei ole, las need soojamaa riigid ajavad ise omi asju, siinsete piirangutega küll vihmametsade raiet ei kompenseeri.
Sinu arusaama kohaselr oleks siis CO2 sidumise kohalt kõige parem lahendus massiline lageraie? Ja need, kes vihmametsi raiuvad, põllumajandusele ja õlipalmidele ruumi tegemiseks, on tegelikud kliimasoojenemise vastu võitlejad ja maailma päästjad!?
mis juhtub puiduga (ja ka tavalise lehtede massiiviga igal sügisel), kui puu miskil põhjusel elutegevuse lõpetab? vastus: muutub tagasi süsihappegaasiks kas põlemise või kõdunemise läbi.
njahh, keegi võiks seda teksti Eesti metskaitsjatele näidata, Puudel on samuti eluring, ning uuenemise takistamine aitab kaasa CO2 tarbimise vähenemisele. Puud pensionärid tarviad CO2 vähem, rääkimata kahjuritest ja puude massilisest suremisest
Kahjuks ei tohi mainida meie hoogustuvat metsaraiet ja tulevast tselluloositootmist. See on nüü tabuteema ja koletu vihakõne. Sestmetsaomanike ja metsatööstuse huve ei tohi riivata.
Aga kui pole enam metsi, no kes siis seda süsihappegaasi ära neelaks?
Vale puha, tarbivad nii mis hirmus! Unustasin suvel välikohvikus oma süsinikkiust tehtud magnetkaardi hoidja puidust laua peale ja juba poole tunni pärast oli nii ära tarbitud, et polnud haisugi.
Kuna naftasaadused,bensiin ja diisel saastavad loodust siis tuleb kasutada vesiniku autosid. Neid toodetakse jaapanis,inglismaal ja ka Ford-is.
Kuna elektri ja vesiniku autosid myyakse tunduvalt kallimalt omahinnast siis on etem oma autoloksule paigaldada vesiniku generaator mis eraldab veest vesiniku ja juhib selle karburaatorisse.
HHO generaatoreid saab ise meisterdada oma garaazis.
KOMMENTAARID (18)