Forellifilee, foto on illustreeriv. Foto: Pixabay
Kalapüük
11. aprill 2019, 21:00

Mereandide maailmamessil esindab Eestit kuivmarinaadis forell

Veidi vähem kui kuu aja pärast selgub, kas Vetteli emafirma PRFoodsi tootearendus on andnud loodetud tulemusi ning tugevdab ettevõtte ekspordiväljavaateid.

Nimelt valiti kontserni brändi Heimon uued kalatooted ühe tähtsama üleilmse mereandide messi Seafood Expo Global tootekonkursi „Seafood Excellence Global Awards 2019“ finaali. Kokku esitati konkursile 79 toodet, millest finaali pääses 39 toodet 12 riigist. Nende hulgas ainsana Eestist PRFoods AS-i Heimon brändi uued ahjuvalmis vikerforellifilee kuivmarinaadiga portsjonid.

PRFoodsi kalaettevõtete grupi valdusfirma Saaremere Kala juhatuse liige Ivari Vokk ütles Meie Maale, et kuivmarinaadis forell on tootearenduse tulemus, mille uudsus seisneb mitte üksnes sisus, vaid ka vormis. „Tooted on pakendatud paberimassist ümbertöödeldud loodussõbralikust materjalist valmistatud ahjukindlasse karpi, mille pärast toidu küpsetamist sõna otseses mõttes komposti võib visata,” ütles Vokk.

Refereeritud loo täistekst Meie Maas.