30. oktoober 2014, 22:00

Lääne Soomes koha otsimas, 31.oktoober 2014

Sügis läks vahepeal nii külmaks, et mõtted juba jääpüügile ära keerasid ning Soome kohapüügi plaanide nimekirjast maha kritseldasin.

Jõudsime oma lantide paadi järgi lohistamisega lõpuks vanadesse paikadesse tagasi, ilusa maja kanti.. Kontrollpeatus ei andnud miskit elumärki ning kuna meil mõlemal hakkas juba meelest minema, mismoodi see kala võtt välja näeb, keerasime mootoril gaasi põhja ja sõitsime otse diivani auguni välja.Kui hommikul lisaks meile vaid üks paat jõe peal, siis nüüd linnapool oleva sirge peal lisaks viis paati. Tundus miski rahvaste spartakiaad toimuvat ning hoidusime sellest eemale. Kammisime diivaniaugu kuni venelaste tonkatamise alani välja läbi, ühtlaste vahedega. Enamasti igas ankrupaigas koheselt üks võtt, millele järgnes pikk vaikus. Värvidest ainukesene roheline ja valge toimisid. Ja sedagi väga väga pirtsakalt. Võtud sellised nirud, otsavajumised nii et ridvaots ka sisuliselt ei liigu, rääkimata mingist rabamisest.Kogu sellest külmast ja tuulisest päevast väsinutena, lõpuks kodusuunas tagasi trollisime. Kui terve päeva oli kajalood justkui katki - vast viite kala pildil kokku nägin - siis hämardudes ilmuseid kusagilt loodile kalapildid välja. Vahetult enne kodu haru üks korralik kala vobleri otsa ka komistas, tiris natukene sidurit ja läks oma teed. Parimates fantaasiates kujutasin juba kolmekilost koha ette...Päevasaak lõpuks väga-väga lahja. Näljapeletamiseks kaks neljakümnest ära võtsime, eks pea paastuma, enne kui suuremad ära oleme teeninud... Kolm haugi ka lisaks kohapunnidele külas käisid. Õnneks kõik sellised viisakad poisi, et ainult mokaotsast kinni ja kiirelt vabastatud said.Vast on homme rohkem actionit. Vähemalt telekast algav "Terminaator" loob selleks kõik eeldused:-)

Rain kalablogi arhiiv asub: http://rainfishinglife.blogspot.com/