Kala sai fileeritud, paneeritud, praetud ja marineeritud. Jätku leiba :-))
22. august 2015, 21:00

Kalapäev Suur-Emajõel, august 2015

Juhuse tahtel pidime minema Peipsi järve asemel Suur-Emajõele. Pidime pühapäeva varahommikul startima Gunniga Peipsile, mis sai eelmine päev paika pandud, aga juba õhtul, kui tahtsin täpsustada minekut, ta telefonile ei vastanud. Tean vaid niipalju, et oli sõprade juures käinud ja ju siis ära väsinud sellest koosviibimisest. Nii ei hakanud ma õhtul paati masinale järele panema, kuna polnud kindel, kas üksi hakkan nii pikka otsa ette võtma või lähen hoopistükis Viljandi kodujärvele.
 Hommikul pärast kuut oli aga Gunn täiesti terve ja valmis minema. Lubasin vähem kui tunniga tema juures olla ja startida Peipsile. Kuid saatuse tahtel, kui juba kõik asjad koos ja masina peal ning paat käruga taga, ütles ühel masinal lihtsalt sidur üles angry(p***sse küll, ma ütlen). Kiire kõne Gunnile, et läheb veel aega ja vist tuleb Peipsi asendada Emajõega.

Nii saidki asjad ja paat ümber tõstetud teisele masinale ja Gunn peale korjatud ning sõit võis Suur-Emajõe äärde alata .

Veetase oli ikka kuradima madal, nii meeter-poolteist alla normi kohe kindlalt, kui mitte rohkem. surpriseAlgul laskusime kilomeetreid allavoolu, et hakata pihta vastuvoolu trollinguga.

Sidusime landid liinidele ja alustasime vedamist.

Ja juba esimese sirge lõpus oli mul esimene kotikala kahvas, mis sai ka pildile jäädvustatud.cheeky
Hetk hiljem käis ka Gunnil mingi tegelane otsas, aga pääses minema. Mingi aeg hiljem tuli mul teinegi havi otsa ja siis üks alamõõduline kohapoiss, Gunnil aga ei miskit võttu. Soovitasin Gunnil panna otsa sama tüüpi lant nagu ma isegi ujutasin - Rapala Jointed Shad Rap ja kui on, siis erksates värvides (firetiger/papagoi). Kuna tal see värv puudus, panime talle liinile sinise, mis on ka Emajõel tegija värv. Ja ei läinudki kaua aega, kui hakkas ka Gunnil kala tulema.laughEga siin ei olegi miskit pikemalt enam kirjutada, kui et vaadake muuvidelt ja piltidelt meie kordaläinud päeva Suur-Emajõe .yes

Kokkuvõte siis selline:13 havi paati, millest ära võtsime 11 (pilt on tehtud saagist varem, kuna arvasime, et enam ei püüa... Aga ikkagi korra proovisime ja saime veel havi ja säinast).

2 koha, üks alamõõduline ja teine mõõdus

1 kilo kanti säinas

+ üks landi kadu (jäigi põhja) ja kolme landi päästmine sulase abil

Kaasavõetud kala sai fileeritud, paneeritud, praetud ja marineeritud.Tänud kaasaelamise eest ja looduses näeme !