18. juuni 2016, 21:00

Team Favorite blogi: Kuremaa võistluse kokkuvõte

Kuna Lehar ei saanud tulla, siis oli mul vaja teist paarilist. Õnneks oli Andres Duubergil ka paariline puudu, seega otsustasimegi seekord koos võistelda, kirjutab Alexander Andrusenko.

Kogu järve ma treeningutel läbi püüda ei jõudnud, keskendusin vaid ühele kaldajoonele

Nagu hiljem välja tuli, oli see viga.Enne võistlust võttis omajagu energiat mootoriga jamamine, mis ei tahtnud töötada nii, nagu vaja

Mootor polnud meie oma ja puudusid sellega kogemused

Tühikäigul ei võtnud pöördeid üles

Uurisime mitmekesi, mis tal viga on, aga hiljem tuli välja, et nii peabki tegelikult olema

Kui käigu sisse panime, siis võttis pöörded ilusti üles ja töötas korralikult, aga närvidele ei mõjunud see enne võistlust üldse hästi.Ilm oli nagu võistlustel ikka – tormine

Tavaliselt ongi nii, et nädala sees, kui kalale ei saa, on ilm väga ilus, aga nädalavahetusel, kui võistlus on, hakkab torm, rahe, äike, meteoriidid..

Laine oli päris kõrge ja olime pidevalt läbimärjad, aga tugeva tuulega peaks kala ju ikka paremini võtma - ainult see lohutaski.Kui stardipauk käis, võtsime suuna esimesse potentsiaalsesse kohta

Esimese viskega tuli alamõõduline haug

Teise viskega tuli veel üks alamõõduline

Natukese aja pärast tuli ka kolmas, aga ikka alamõõduline

Võttis palju aega enne, kui saime paadi nii sättida, nagu vaja oli

Tuulega oli raske ankurdada sinna, kuhu vaja

Püüdsime veel natuke, rohkem sealt midagi ei saanud ja läksime edasi. Liikusime järgmisse kohta, kust olin treeningutel mõõdus haugi saanud, kuid sealt ei tulnud ka midagi

Otsustasime liikuda mööda ranti ja proovida igal pool

Liikusimegi ja ühes kohas õnnestuski lõpuks üks 50 cm haug välja meelitada

Kell oli selleks ajaks juba umbes 12:30.Samast kohast tuli mõne minuti pärast twitchingu peale ka teine täpselt samasugune haug

Twitching oli pigem agressiivne

Andsin töötava voobleri Andresele ja tema sai ka mõõdus haugi

Mul on kõik parimad landid dubleeritud juhuks, kui kaotan ühe ära või on vaja paarilisele anda

Väga halb tunne on, kui pean võistlustel püüdma landiga, mis sel veekogul hästi toimib, aga mul on seda ainult üks, seetõttu peavad parimad landid olema vähemalt kahekaupa

Kui voobleri peale enam võtte ei tulnud, panin otsa rohelise 5-tollise Keitechi ja sain sellega alamõõdulise haugi

Jigi jaoks oli mul kaasa võetud eraldi ritv Favorite Variant testiga kuni 16g

Sellega on väga mugav loopida silikooni nii avatud vees kui ka vetikate vahele, samuti ka plekke ja pöörlevaid

Kui ahvenat püüda ei ole plaanis, siis võtangi tavaliselt kaks ritva, üks testiga kuni 28-30 g ja teine testiga kuni 14-16 g

Need kaks ritva katavad üldjuhul kõik variandid ära, millega ma püüda kavatsen.Rohkem selles kohas võtte ei olnud

Tegelikult ei olnud sel päeval meil enam peaaegu üldse võtte, välja arvatud 15 minutit enne finišit, kui meil üks mõõdus haug ära läks

Liikusime küll mööda sama ranti edasi, aga haug enam ei võtnud

Teistega pärast võistlust rääkides jäi mulje, et haug võtabki Kuremaal kella järgi

Mingi aeg teeb suu lahti ja siis saab järjest palju, siis paneb suu lukku ja enam ei saa midagi

Kui järgi mõelda, siis treeningul sain ka samamoodi – terve päev nullitasin ja ühes kohas sain järjest neli haugi, pärast seda jälle 0

Tundub, et edu võtmeks oli see, kui sattusid võtu ajal heasse kohta

Kui sattusid võtu ajal veidi halvemasse kohta, kus oli vähem kala, said selle lühikese ajaga vähem

Tundub, et meie seekord kõige paremas kohas ei olnud, parimad kohad jäid teise kaldasse, kus ma trenni ei teinud ja kohti ei tundnud

Võib-olla ei ole see 100% korrektne järeldus, aga selline mulje jäi.Igatahes, meie 50 cm, 50 cm ja 52 cm haugid andsid meile 5

koha

Võitjatel oli kala ikka oluliselt rohkem

Aga vähemalt õppisime selle järve kohta päris palju ja järgmine kord läheb ehk paremini.